بانک

خرید گیفت کارت

گیفت کارت یا کارت هدیه دیجیتالی برای خرید از مجموعه‌ها و فروشگاه‌های مختلف استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید در حال حاضر استفاده از سروویس‌های اپل، استیم و… بیشتر از گذشته شده است و افراد برای اینکه بتوانند از کلیه‌ی خدمات این مراکز استفاده کنند، باید خرید گیفت کارت را در دستور کار قرار دهند. اما موضوع با اهمیت در این خصوص انتخاب یک سایت معتبر برای خرید انواع کارت هدیه است که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین‌ها در این زمینه بپردازیم. البته قبل از هر چیزی به معرفی جامع‌تر gift cart و مزایای استفاده از آن اشاره می‌کنیم.

گیفت کارت چیست

همانطور که عنوان کردیم این نوع کارت‌ها دقیقاً مثل کارت اعتباری هستند البته با این تفاوت که تاریخ انقضا ندارند و کاربرانی که این مدل از کارت‌ها را تهیه می‌کنند در هر زمان که نیاز باشد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. ضمن اینکه شرکت‌های خارجی که در حال حاضر بیشترین سهم را از این کارت هدیه دارند می‌توان به شرکت اپل، سونی و… اشاره کرد که گیفت کارت‌های این شرکت‌ها در انواع مختلف در دسترس افراد قرار دارد. اما احتمالاً این دغدغه را دارید که بکارگیری از این نوع کارت‌ها چه مزیت‌هایی را دارد که در ادامه به تأثیرگذارترین آن‌ها می‌پردازیم:

– قابل استفاده در هر زمان. یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از گیفت کارت این است که محدودیتی زمانی برای استفاده از آن وجود ندارد. یعنی افرادی که به خرید این نوع کارت‌ها اقدام می‌کنند، دغدغه‌ای برای استفاده‌ی زودهنگام آن‌ها ندارند. بنابراین کاربران به راحتی می‌توانند gift card مدنظرشان را خریداری و سرفرصت آن را بکار ببرند. در واقع سوخت نشدن این نوع کارت بهترین دلیل برای در نظر گرفتن آنهاست.

– تنوع اعتبار. همانطور که می‌دانید گیفت کارت‌ها از شرکت‌های مختلف عرضه می‌شوند و کاربران می‌توانند هر کدام را که مورد نیازشان است را خرید کنند و استفاده کنند. اما موضوع بااهمیت اینجاست که حداقل و حداکثری برای خرید این نوع کارت‌ها وجود ندارد. افراد بدون دغدغه می‌توانند از حتی ۱ دلار برای خرید انواع کارت هدیه اقدام کنند.

– تحویل در کمترین زمان. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کارت‌های هدیه این‌چنینی این است که پس از واریز وجه، بلافاصله کارت مدنظر به آدرس‌ایمیل‌تان ارسال و یا اینکه در پنل سایت نمایش داده می‌شود. به طور کلی اگر از سایت‌های معتبر اقدام به خرید این نوع کارت‌ها کنید، به طور حتم بلافاصله پس از اتمام خرید، گیفت کارت به شما عزیزان ارائه می‌شود.

مهم‌ترین کاربرد‌های کارت هدیه

همانطور که عرض کردیم، گیفت کارت‌ها خدمات مختلفی از برند‌های معتبر را در اختیار افراد قرار می‌دهند. در واقع با استفاده از این کارت‌های هدیه به راحتی می‌توان از فروشگاه‌های معتبر خرید کرد. به طور کلی از مهم‌ترین کاربرد‌های این کارت عبارتند از:

– خرید انواع برنامه از اپلیکیشن‌های مختلف.

– خرید درون برنامه‌ای که شامل انواع بازی، نرم‌افزار و… است.

– خرید اکانتهای پرمیوم که شامل اکانت برنامه‌، دانلود فیلم و… است.

– خرید انواع موسیقی.

– استفاده کامل از امکانات برنامه‌هایی مانند Inshot و…

– و…

خرید گیفت کارت

انواع مهم‌ترین گیفت کارت‌ها

کارت‌های هدیه در انواع مختلفی عرضه می‌شوند که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:
– گیفت کارت PSN. کارت هدیه پلی استیشن از جمله پرفروش‌ترین کارت‌هایی است که برند سونی برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. همانطور که می‌دانید این برند به بازی‌های جدیدی را به صورت سالانه منتشر می‌کند که هر کدام امکانات ویژه‌ای دارند و برای اینکه کاربران بتوانید از همه‌ی قابلیت‌های بازی‌ها استفاده کنند ملزم به خرید گیفت کارت پلی استیشن هستند.
– کارت هدیه استیم. وقتی کاربران علاقه به استفاده از بازی‌های کامپیوتر یا پلی استیشن دارند و می‌خواهند بازی‌ها را به شک آنلاین برای دیگران به اجرا درآورند نیاز به gift cart استیم دارند. ضمن اینکه استیم بازی‌های گروهی را نیز میسر می‌سازد که برای انجام آن به خرید گیفت کارت استیم نیاز است.
– کارت هدیه اپل. این نوع گیفت کارت نیز در بین کاربران محبوب است و افرادی که قصد دارند از فروشگاه‌هایی مانند اپ استور، آیتونز و آی‌بوک استور محصولات دلخواه‌شان را خریداری کنند نیاز به کارت هدیه اپل دارند. گفتنی است به محض خرید این نوع کارت، بلافاصله به کاربران ارسال می‌شود.

نکات مهم در زمان خرید گیفت کارت

برای اینکه بتوانید با کمترین دردسر این نوع کارت‌ها را خریداری کنید باید به موارد زیر توجه کنید:

نوع کارت هدیه

با توجه به اینکه کارت‌های هدیه دارای انواع و اقسام هستند، باید در زمان خرید نوع مورد نیاز را انتخاب کنید. ضمناً در نظر داشته باشید که بهتر است از بهترین سایت برای خرید انواع گیفت کارت استفاده نمایید.

بررسی ریجن

بسیاری از کارت‌های هدیه با توجه به ریجن مختلفی که دارند فقط در همان منطقه کاربردی هستند. لذا توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب و خرید این نوع کارت‌ها حتماً این موضوع را به دقت بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید چرا که در صورت اشتباه امکان برگشت وجه وجود نخواهد داشت.

بررسی اصالت کارت هدیه

بعضی از بستر‌های فروش گیفت کارت تقلبی هستند و پس از پرداخت کارتی به خریدار ارسال نمی‌شود. توصیه می‌کنیم برای اینکه با مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید، حتماً به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنید.

بررسی مالیات و کارمزد

در اکثر سایت‌های معتبر خرید این نوع کارت‌ها بدون کارمزد و یا با حداقل‌ترین کارمزد انجام می‌شود. بنابراین بررسی این موضوع قبل از پرداخت نهایی و دریافت گیفت کارت موضوع بااهمیتی است که با به وسیله کاربران در نظر گرفته شود.

خرید گیفت کارت

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با مزیت‌های خرید گیفت کارت آشنا کنیم و با توجه به اینکه این روز‌ها خرید این نوع کارت‌های هدیه رو به افزایش است، احتمالاً به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید انواع gift card مانند خرید گیفت کارت آیتونز ، پلی استیشن و استیم هستید که برای این منظور توصیه می‌کنیم که از سایت گیفت کارت استفاده کنید.

این سایت با قیمت‌های بسیار عالی و عرضه اکثر کارت‌های هدیه توانسته است رضایت اکثریت کاربران را جلب کند. حال اگر شما هم نیاز به چنین کارت‌هایی دارید، کافی است به این مجموعه مراجعه کنید و کارت هدیه مدنظرتان را تهیه نمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا