خودرو

شاهکار طراحی: بررسی تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرومکس + فروش اقساطی

طراحی ظاهری خودروهای شاسی بلند چینی توانسته است به یکی از عوامل اصلی جذب خریداران تبدیل شود. جذابیت ظاهری کراس اوورها برای مشتریان ایرانی به قدری است که همواره پیدا کردن بهترین طرح برای خرید اقساطی این نوع خودروها، یک دغدغه جدی برای متقاضیان خرید ماشین جدید است. روزه هزاران کاربر با جستجو کردن عبارات «طرح‌های فروش اقساطی تیگو ۸ پرو، فیدلیتی، دیگنیتی، لاماری و …» در موتورهای کاوشگری مانند گوگل در تلاش هستند تا بتوانند بهترین مرکز با شرایط عالی را برای خرید قسطی شاسی بلندهای خارجی پیدا کنند. اما چرا طراحی ظاهری خودروهای شاسی بلند چینی را مشتریان دوست دارند؟! این سوالی است که در ادامه به پاسخ دادن آن می‌پردازیم.

چرا مشتریان طراحی ظاهری خودروهای شاسی بلند چینی را دوست دارند؟

اگر شما هم یکی از متقاضیان پیدا کردن بهترین طرح‌ فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس، فیدلیتی، دیگنیتی یا دیگر کراس اوورهای چینی هستید، به احتمال زیاد یکی از اصلی‌ترین دلایل شما برای این انتخاب، جذابیت‌های ظاهری این خودروهاست.

خودروهای شاسی بلند چینی با طراحی‌های مدرن، خطوط منحصر به فرد و جزئیات زیبا، ظاهری خوش‌ساخت و جذاب دارند که مشتریان را جلب می‌کند. به خصوص برای مشتری ایرانی که در بین خودروهای کم تنوع داخلی گرفتار شده است، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و دیگر تولیدات چینی به معنای مالکیت یک خودرو زیبا با ظاهری رویایی است.

عامل دیگری که باعث می‌شود استقبال از طرح‌های فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس و دیگر شاسی بلندها بالا برود، ابعاد بزرگ این خودروهاست. این ابعاد بزرگ علاوه بر اینکه قدرتمندی را القا می‌کنند، فضای کافی در داخل کابین نیز در اختیار سرنشینان قرار می‌دهند. همچنین خودروهای شاسی بلند چینی مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته و سیستم‌های هوشمند هستند که در طراحی ظاهری آن‌ها نیز نمایان می‌شود و جذابیت بیشتری به آن‌ها می‌بخشد.

از دیگر عوامل علاقمندی مردم به استفاده از طرح‌های فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و دیگر تولیدات چینی می‌توان به تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد. شرکت‌های خودروساز چینی معمولاً تلاش می‌کنند تا تنوع بالایی در طرح‌ها و رنگ‌های خودروهای شاسی بلند ارائه دهند که این امر نقش بسزایی در جذب مشتریان دارد. بنابراین اگرچه عوامل فنی و ایمنی، بیش از طراحی ظاهری در جذب مشتری نقش دارد، اما طراحی بدنه خودروهای شاسی بلند چینی توانسته است به عنوان یک عامل مهم در جذب و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار خودرو به ویژه در ایران، مطرح شود.

شاهکار طراحی: بررسی تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرومکس + فروش اقساطی

بررسی تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرومکس

اگر قصد دارید سراغ کراس اوورهای چینی بروید و در انتخاب نهایی بین دو طرح فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو دچار تردید شده‌اید، این بخش از مقاله را از دست ندهید.

دو خودرو از نظر ظاهری بسیار به هم شباهت دارند، مگر در برخی از ریزه‌کاری‌ها. شما از روی قاب جلو پنجره، فرم چراغ‌ها، اگزوز دوبل یا دیفیوزر جلو و عقب می‌توانید نسخه پرو را از پرومکس تشخیص دهید. با این حال اگر ظاهر مدرن‌تر برایتان مهم است، سراغ طرح فروش اقساطی تیگو ۸ پرومکس بروید، اما اگر خیلی اهل جزییات نیستید، تیگو ۸ پرو هم می‌تواند شما را راضی کند.

از نظر طراحی کابین دو خودرو در شرایط یکسانی هستند. کابین این برادرهای دو قلو به اندازه کافی جذاب و مدرن است و به راحتی می‌تواند نظر مثبت مشتری را برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و پرومکس به دست آورد.

تیگو ۸ پرو و پرومکس از نظر ایمنی و امکانات رفاهی نیز وضعیت مشابهی دارند. هر دو مجهز به شش کیسه هوا هستند و امکاناتی مانند ABS ، EBD ، BOS ، ESP ، TCS ، EBA ، HAC و HDC از جمله آپشن‌های بخش ترمز و پایداری این شاسی بلندهاست. از آنجایی که چینی‌ها همواره امکانات رفاهی را در اولویت قرار می‌دهند با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی تیگو ۸ پرومکس و پرو می‌توانید امکاناتی مانند اتوهلد، ترمز پارک، سنسور باران و نور، چراغ‌های LED ، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان برقی، تنظیم برقی صندلی‌ها در ۶ جهت، دوربین دنده عقب داینامیک، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها TPMS، سانروف، سنسور پارک در جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم کنترل خروج از خطوط، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو و کول باکس را در خودرو شخصی خود داشته باشید.

اما هر چقدر که برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و پرومکس، ویژگی‌های ظاهری، آپشن‌ها و ایمنی مشابه باشد، اما تفاوت اصلی دو خودرو را مشخصات فنی تعیین می‌کند. تیگو ۸ پرو مجهز به یک پیشرانه با حجم ۱۵۹۸ سی سی است که قادر است ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. اما شما با شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو ۸ پرومکس، صاحب کراس اووری می‌شوید که یک پیشرانه ۱۹۹۸ سی سی در سینه دارد. این پیشرانه توربوشارژ قادر است ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند.

جعبه دنده هر دو خودرو هفت سرعته خودکار دو کلاچه تر است و استاندارد آلایندگی این دو برادر چینی نیز یورو ۶ اعلام شده است. با این اوصاف تیگو ۸ پرو در ۸.۹ ثانیه به شتاب صفر تا صدی می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است. این در حالی است که شما با شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو ۸ پرومکس می‌توانید در ۷.۸ ثانیه به شتاب صفر تا صدی برسید و ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت را به عنوان حداکثر سرعت تجربه کنید. با اینحال در نظر داشته باشید که مصرف سوخت ترکیبی تیگو ۸ پرو اندکی کمتر از تیگو ۸ پرومکس است.

شاهکار طراحی: بررسی تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرومکس + فروش اقساطی

بهترین مرکز فروش اقساطی تیگو ۸ پرو وپرو مکس کجاست

اگر به دنبال بهترین مرکز فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و پرومکس می‌گردید، در نظر داشته باشید که اقساط بلند مدت، خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار و راه آمدن با شرایط مشتری باید از امکاناتی باشد که فروشنده در اختیار شما قرار دهد. ممکن است بپرسید: مگر چنین مرکزی هم وجود دارد؟! پاسخ مثبت است. فرنام خودرو که نامی آشنا برای خریداران ماشین در سراسر کشور است، این روزها طرح ویژه فروش اقساطی تیگو ۸ پرومکس و پرو را در دستور کار قرار داده است. برای استعلام قیمت و اطلاع از جزییات طرح با مراکز فروش این مجموعه تماس بگیرید.

اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

۰۲۱۷۷۰۹۱۲۱۸

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا