بانک

شرایط اخذ وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری چه شرایط دارد و نحوه پرداخت اقساط آن به چه شکل است؟

به گزارش تجارت امروز؛ بانک گردشگری به مشتریان خوش حساب خود که سپرده بلند مدت دارند تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان در قالب طرح «دو سر سود» وام پرداخت می‌کند.

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح دو سر سود هستند، نیازی به ارائه ضامن رسمی ندارند. سپرده متقاضیان این تسهیلات به عنوان ضمانت تا پایان بازپرداخت اقساط مسدود خواهد شد.پ

البته طی این مدت به اصل سپرده سود ۱۸ درصد تعلق می‌گیرد. سود این وام نیز ۱۸ درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۲۴ ماه می‌رسد. در واقع میزان سود پرداختی بر اصل سپرده با سود تسهیلات سر به سر می‌شود و دیگر لازم نیست متقاضیان قسطی بپردازند.

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، کل سود وام ۱۸ میلیون و ۲۸ هزار و ۷۸۵ تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز ۱۹۸ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۷۸۵ تومان خواهد بود.

بانک گردشگری یک بانک خصوصی کشور است که در راستای بهبود وضعیت گردشگری و مسائل مرتبط با آن به طور اختصاصی شکل گرفت. در حال حاضر این مجموعه انواع محصولات و خدمات بانکی الکترونیک، عمومی و ویژه را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک گردشگری طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوردهای زیادی از جمله، گواهینامه رتبه ۵۵ بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران در سال مالی ۹۴، گواهی ایزو ۱۰۶۶۸ بین المللی، تندیس برتر پنجمین اجلاس جهانی نشان برتر در حوزه برندینگ و مشتری مداری،  نشان سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی ۹۰ و … را به دست آورد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا