هنری

عمارت فیلم صورت زخمی، آماده فروش

طرفداران واقعی فیلم گانگستری و کلاسیک صورت زخمی به خوبی می‌دانند که لوکیشن فیلمبرداری این عمارت مجلل متعلق به تونی مونتانا، در میامی نبوده، بلکه این فیلم در خانه‌ای زیبا و در مونتسیتوی کالیفرنیا فیلمبرداری شده است.

به گزارش تجارت امروز به نقل از مدآنلاین، این عمارت مجلل با مساحت بالغ بر ۹۰۰ متر مربع به عنوان بهشت کوچک  شناخته شده و هم اکنون با قیمت ۱۲/۲۶ میلیون دلار، آماده فروش است. این در حالی‌ست که طبق یکی از اخبار مجله وال استریت، قیمت این خانه از میزان حقیقی آن به مراتب کمتر است.

در ابتدا، رابرت ریسکین این منزل مسکونی را با قیمت ۳۵ میلیون دلار به فروش گذاشته بود. وی معتقد بود میزان قیمت این خانه مجلل، نشانگر ارزش حقیقی آن در دنیاست.

عمارت فیلم صورت زخمی، آماده فروش

این خانه با تم رومی، در سال ۱۹۰۰ توسط دفتر مهندسی طراحی شده و در ابتدا به‌صورت یک باغ استوایی بود. به مرور زمان، یکی از پر بازدیدترین مناطق و محلی برای برگزاری مراسم ازدواج ستاره فیلم‌های صامت« چارلی چاپلین و همسرش اونا اونیل » شد.

عمارت فیلم صورت زخمی، آماده فروش

این عمارت چهار خوابه دارای چهار حمام، پنج مینی حمام، اتاق گفتگوی بزانتینی( نوعی سبک دکور رومی) و پاسیویی دلنواز با چشم‌اندازهای زیبا از بازتاب نمای استخر است. با نگاه کردن به تصاویر آن می‌توان به بی‌همتا بودنش پی برد.

عمارت فیلم صورت زخمی، آماده فروش

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا