خودرو

لاستیک خوب چی بخرم؟

یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که اکثر رانندگان وسایل نقلیه با آن مواجه هستند، خرید لاستیک خوب و مناسبی است که دوام بالایی داشته باشد؛ البته، قیمت لاستیک نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. باوجود تحریم‌ها و نوسانات شدید قیمت که تاثیر زیادی بر بازار قطعات لوازم جانبی خودرو داشته‌اند، احتمالا متوجه شده‌اید که با کمبود لاستیک خارجی در بازار مواجه هستیم. این شرایط باعث‌شده تا اگر کسی قصد خرید تایرهای خارجی را داشته باشد، تنوع محصولات باکیفیت کم باشد؛ اما برای خرید لاستیک خوب، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ برندهای ایرانی بروید. خیلی از برندهای ایرانی علاوه‌بر کیفیت مناسب، قیمت معقولی هم دارند که ازجمله این برندها می‌توانیم به کویر تایر، یزد و بارز اشاره کنیم.

لاستیک خوب ایرانی چی بخریم؟

همانطور که می‌دانید، در بازار لاستیک‌ها، محصولات ایرانی و خارجی با برندها و کیفیت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. لاستیک‌های ایرانی از لحاظ کیفیت می‌توانند با بسیاری از برندهای لاستیک‌ چینی و هندی رقابت کنند و حتی از آن‌ها پیشی بگیرند؛ اما درمقابل برترین لاستیک‌های اروپایی و کره‌ای، عملکرد آن‌ها به این اندازه قوی نیست. به‌علاوه، برخی از لاستیک‌های خارجی که فقط به‌دلیل نام و نشان خارجی خودشان معروف هستند، هزینه‌های بالایی را هم به همراه دارند.

البته می‌توانیم با قیمت کمتر از برندهای ایرانی نظیر لاستیک بارز، کویر تایر یا یزد تایر، لاستیک مناسب خودرومان را تهیه کنیم. همچنین، در انتخاب لاستیک‌های ایرانی، ممکن است سوالاتی مطرح شود از قبیل:

  • کدام لاستیک ایرانی بهتر است؟

  • قیمت لاستیک ایرانی چگونه است؟

  • کیفیت لاستیک‌های ایرانی چطور است؟

برای پاسخ به این سوالات، در ادامه به معرفی بهترین برندهای تایر ایرانی می‌پردازیم که علاوه‌بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند. شما می‌توانید لاستیک‌های این برندها را به‌راحتی از فروشندگان معتبر سایت ایمالز خریداری کنید و با اطمینان از کیفیت و قیمت این محصولات، کالا را در مقصد مورد نظرتان تحویل بگیرید.

قیمت لاستیک ایرانی و خارجی ؛ خرید تایر با قیمت روز

لاستیک کویر تایر

کویر تایر شرکتی است که در زمینه تولید و عرضه انواع لاستیک‌ها، نزدیک به ۲۰ سال فعالیت داشته است. درحال‌حاضر، این برند به یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی تبدیل شده است که لاستیک‌های آن، بسیار نرم و بادوام هستند. جالب است بدانید که تقریبا ۳۰ درصد تایرهای مصرفی داخل کشور، از این شرکت هستند. همچنین، کویر تایر علاوه‌بر تولید لاستیک برای ماشین‌های داخلی، تولید لاستیک برای ماشین‌های خارجی را نیز شروع کرده است. اگر به‌دنبال خرید لاستیک مناسب خودروی خود هستید، کویر تایر می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد. برای خرید این تایر با قیمت لاستیک کویر دولتی، کافیست سری به سایت ایمالز بزنید.

ازجمله ویژگی‌های مثبت کویر تایر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کیفیت مناسب

  • قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با برندهای خارجی

  • مقاومت مناسب در برابر عوامل فرسایشی

  • ماندگاری و دوام بالا

خرید و لیست قیمت لاستیک کویر تایر دولتی پراید، سمند، پژو امروز 

لاستیک یزد تایر

شرکت یزد تایر، یک شرکت معتبر در زمینه تولید تایر است که بسیاری از ما ایرانیان از محصولات آن برای خودروهای خود استفاده می‌کنیم. لاستیک‌های این شرکت از نرمی و انعطاف‌پذیری بالا برخوردار هستند که باعث عملکرد قابل‌قبول آن‌ها در جاده‌های مختلف می‌شود. انواع لاستیک‌های سواری، سنگین و صنعتی از این شرکت تولید و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شوند. همچنین، شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نیز از لاستیک‌ یزد برای برخی از خودروهای خود استفاده می‌کنند.

مزیت دیگر این شرکت، ارائه اندازه‌های متفاوت لاستیک است که به خریداران این امکان را می‌دهد تا مطابق با مدل خودروی خود، انتخاب مناسبی داشته باشند. با استفاده از لاستیک‌های این برند، به شما این اطمینان‌خاطر را می‌دهیم که علاوه‌بر عمر طولانی لاستیک‌ها، لذت بیشتری هم از رانندگی می‌برید.

ازجمله ویژگی‌های مثبت این برند، عبارت‌اند از:

  • مناسب بودن قیمت لاستیک یزد

  • کیفیت ایده‌آل

  • دوام و ماندگاری خوب

  • رعایت استانداردها در تولید تایر

لاستیک خوب چی بخرم؟

لاستیک بارز تایر

شرکت بارز از دیگر برندهای سرشناس تولید تایر در ایران است. به‌علاوه، اولین و بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده تایر در کشور است که بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت دارد. قیمت لاستیک بارز در مقایسه با بسیاری از برندها بسیار به‌صرفه‌تر است و البته، کیفیت و دوام بالایی هم دارد. همچنین، شرکت بارز از برترین تولیدکنندگان لاستیک‌های رادیال سیمی سنگین است که برای ماشین‌های سنگین مثل کامیون و اتوبوس مناسب هستند.

ازجمله مزایای خرید لاستیک بارز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • طول عمر و ماندگاری بالا

  • تولید تایر با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا

  • کیفیت مناسب

خرید و لیست قیمت لاستیک بارز دولتی پژو پراید امروز 

نکات مهم برای خرید لاستیک مناسب

خرید لاستیک برای خودرو امری مهم و حیاتی است که نیازمند توجه به نکات مهمی است. علاوه‌بر قیمت لاستیک پراید و سایر خودروها، توجه به این نکات را فراموش نکنید:

  • استفاده از لاستیک با استاندارد SWR: اطمینان حاصل کنید لاستیک‌هایی که انتخاب می‌کنید، دارای استاندارد SWR هستند؛ چرا که نشان‌دهنده کیفیت و ایمنی آن‌هاست.

  • تطابق با نیازهای خودرو و شرایط رانندگی: در انتخاب لاستیک، به مواردی مانند نوع خودرو، شرایط رانندگی، سرعت و سطح جاده‌ها دقت کنید تا لاستیک مناسبی را انتخاب کنید.

  • چک کردن منظم لاستیک‌ها: منظور از این مورد این است که برای ایمنی بالاتر و ماندگاری بیشتر تایر‌های خود، زمان‌های مشخصی را برای بازدید و چک لاستیک‌ها در نظر بگیرید.

  • چک کردن فشار هوا در لاستیک‌ها: حداقل ماهی یک بار، فشار هوا در لاستیک‌های خودرو را بررسی کنید تا از عملکرد بهینه آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

  • بالانس چرخ‌ها: اطمینان حاصل کنید که چرخ‌های خودرو به‌دقت بالانس شده‌اند تا عمر لاستیک‌ها کاهش پیدا نکند و لرزش‌های غیرمطلوبی را تجربه نکنید.

  • تمام ۴ لاستیک را از یک شرکت تولیدکننده خریداری کنید: این کار به تضمین یکنواختی و همسانی در عملکرد لاستیک‌های خودرو کمک می‌کند.

درنهایت، توجه به کیفیت و ایمنی در کنار قیمت لاستیک بارز و …، به‌طور مستقیم بر مصرف سوخت و عمر خودرو تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین، انتخاب لاستیک‌های باکیفیت و استفاده از آن‌ها بهترین سرمایه‌گذاری برای ایمنی و کارایی خودروی شماست.

لاستیک خوب چی بخرم؟

جمع‌بندی

می‌ر‌سیم به این سوال که لاستیک خوب را از کجا می‌توانیم بخریم؟ چگونه می‌توانیم از قیمت لاستیک کویر دولتی و سایر برندها مطمئن شویم؟ سایت ایمالز با فراهم کردن بستری امن برای ارتباط فروشندگان مختلف و مشتری‌ها، شرایطی ویژه را برای شما خریداران فراهم کرده است تا بتوانید لاستیک مناسب خودروی خود را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه از فروشندگان فعال سایت خریداری کنید. شما می‌توانید قیمت لاستیک پراید و سایر خودروها در برندهای مختلف را از سایت ایمالز مشاهده کنید و با انتخاب فروشنده مناسب خود، خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا