برق

مزایای خرید تجهیزات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر الکتریک

شرکت فرانسوی اشنایدر الکتریک در قرن هجدهم توسط دو برادر به نام‌های آلدو اشنایدر و جوزف اوژن اشنایدر راه‌اندازی شد و قبل از ورود به صنعت برق و گسترش‌ فعالیت‌های خود در این حوزه، در زمینه کشتی‌سازی و تولید فولاد و آهن آلات فعالیت می‌کرد

نام برند پرطرفدار اشنایدر الکتریک برای افراد فعال در کسب و کارهای مربوط به حوزه صنعت برق، نامی آشناست و بسیاری از آن‌ها برای خرید تجهیزات الکتریکی مانند کلید هوایی و تابلو برق، به نمایندگی اشنایدر مراجعه می‌کنند. شرکت فرانسوی اشنایدر الکتریک در قرن هجدهم توسط دو برادر به نام‌های آلدو اشنایدر و جوزف اوژن اشنایدر راه‌اندازی شد و قبل از ورود به صنعت برق و گسترش‌ فعالیت‌های خود در این حوزه، در زمینه کشتی‌سازی و تولید فولاد و آهن آلات فعالیت می‌کرد و بعد از همکاری با یک شرکت آلمانی به نام وستینگهاوس در سال ۱۹۱۹، با گسترش فعالیت‌هایش وارد حوزه صنعت برق و تولید تجهیزات الکتریکی مورد نیاز نیروگاه‌ها شد‌. این شرکت در حال حاضر در بیشتر از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی دارد و محصولات و خدمات خود را از این طریق به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می‌دهد. حضور رسمی اشنایدر الکتریک در ایران و تاسیس دفتر نمایندگی آن از سال ۱۳۵۴ شروع شد‌ه‌است. در این مقاله قصد داریم درباره اهمیت و مزایای خرید محصولات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر صحبت کنیم.

در نمایندگی اشنایدر چه محصولاتی ارائه می‌شود؟

با توجه به نیاز جوامع به تجهیزات و محصولات الکتریکی باکیفیت و گسترش روز افزون فعالیت‌های صنعتی، در نمایندگی اشنایدر محصولات بسیار متنوعی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت مانند کلید مینیاتوری، کلید اتوماتیک، کلید حرارتی، سافت استارتر، چراغ سیگنال، بی متال، کنتاکتور، تایمر، کلید اتوماتیک فیس، اینورتر، پی ال سی، کلیدهای هوایی، خازن، کلید محافظ جان، منبع تغذیه، کنترل فاز، رله ضربه‌ای و غیره در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. دسته‌بندی محصولات این برند از نظر کاربردی به صورت کلی عبارتند از: محصولات مورد نیاز کسب و کارهای مسکونی کوچک، محصولات مورد نیاز در سیستم‌های کنترل و اتوماسیون ساختمان، محصولاتی با ولتاژ پایین، محصولات ذخیره‌کننده انرژی خورشید و دسترسی به انرژی، محصولات مربوط به اتوماسیون شبکه و توزیع ولتاژ متوسط، اتوماسیون صنعتی، خنک کننده‌ها، رک‌ها و غیره. محصولات اشنایدر ارائه شده در نمایندگی، کاربردهای مختلفی دارند. برخی از آن‌ها برای استفاده در صنعت آب و فاضلاب طراحی شده‌اند و در حوزه برق و اتوماسیون صنعتی در تصفیه‌خانه آب، فاضلاب و ایستگاه پمپاژ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات کمک بسیار زیادی به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تعمیر، تعویض و نگهداری از سیستم می‌کنند و برخی دیگر برای استفاده در صنعت ساختمان به عنوان اتوماسیون و سیستم توزیع الکتریکی کاربرد دارند.

مزایای خرید تجهیزات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر الکتریک

کلید هوایی چیست و چه کاربردی دارد؟

کلید هوایی یا دژنکتور نوعی کلید اتوماتیک و مدار شکن است که در ابعاد و سایزهای متنوع تولید می‌شود و برای استفاده در ورودی تابلو برق‌های فشار ضعیف به کار رفته در سیستم‌های توزیع، ساختمان‌های مسکونی، مجتمع‌های بزرگ و کارخانه‌های تولید سیمان و صنعت نفت طراحی شده‌است. وجود مکانیزم مخصوص سیستم اطفا حریق در فضای آزاد برای جلوگیری از خطرات اتصال کوتاه، این کلید را به نام هوایی معروف کرده‌است. این کلید برای اندازه گرفتن پارامترهای شبکه و هم‌چنین ثبت آلارم و خطا و سوئیچینگ سیستم توزیع برق نیز کاربرد دارد. ویژگی‌های مهم کلیدهای هوایی عبارتند از: داشتن ماندگاری و طول عمر زیاد، بالا بودن قدرت قطع، داشتن قابلیت بالای سلکتیویتی، امکان خاموش کردن جرقه از خلا، داشتن مدل‌های DC و AC، داشتن سه قطب، چهار قطب، قابلیت متصل شدن به پی ال سی و شبکه‌های صنعتی، سیستم کنترل الکتریکی، نرم افزار جهت‌نما برای پارامترهای الکتریکی و عملکرد هوشمند محافظتی، حفاظت از نول در کلیدهای سه پل، رعایت استانداردهای ۳WA در زمان ساخت و غیره. یکی از محصولات بسیار پرفروش ارائه شده در نمایندگی اشنایدر، کلید هوایی اشنایدر است و دارای دو نوع NT و NW با مدل‌های ۳ و ۴ پل است. محفظه کلیدهای هوایی اشنایدر در مدل‌های مشبک و لایه لایه، از جنس آزبست و سیلیس ساخته می‌شود‌.

مزایای خرید تجهیزات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر الکتریک

تابلو برق چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟‌

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار که توسط نمایندگی اشنایدر در اختیار مشتریان قرار می‌‌گیرد و از اجزایی شامل فیوز، کنتاکتور، بی متال و کلید قطع‌کننده جریان تشکیل شده‌است، تابلو برق نام دارد. از انواع مختلف این دستگاه برای کنترل توزیع انرژی الکتریکی در وسایل برقی، موتورها و تجهیزات برقی ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. تجهیزات برقی با قرار گرفتن در محفظه تابلو برق، از خطراتی مانند نشتی برق، تماس با باران، برف و باد و شوک الکتریکی در امان هستند. در ساخت این محصول از فولاد ضدزنگ، فولاد کربن، آلومینیوم، پلی کربنات و فایبرگلاس استفاده می‌شود‌. انواع تابلو برق صنعتی از نظر مکان نصب عبارتند از: مدل‌های داخلی برای نصب در فضای بسته و ساختمان‌هایی مانند سوله‌ها، سالن‌ها، کارگاه‌ها و غیره و مدل‌های فضای باز برای نصب در محیط خارج از ساختمان‌ها. انواع مختلف تابلو برق‌هایی که در نمایندگی اشنایدر به فروش می‌رسند، از نظر عملکرد به چهار گروه شامل تابلوهای کنترل و حفاظت، تابلوهای کنترل PLC، تابلوهای اصلاح ضریب قدرت و تابلوهای توزیع برق تقسیم می‌شوند.

خرید محصولاتی مانند کلید هوایی و تابلو برق از نمایندگی اشنایدر چه مزایایی دارد؟

خرید تجهیزات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر مقرون به صرفه‌ است و مزایای زیادی به همراه دارد. در ادامه به مهم‌ترین مزایای خرید محصولات پرفروش اشنایدر از نمایندگی‌های معتبر این برند در ایران اشاره خواهیم کرد:

·             ضمانت اصل بودن محصولات اشنایدر

یکی از مهمترین مزایای خرید تجهیزات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر، ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن این محصولات است. در نمایندگی همه محصولات با هولوگرام شرکت اشنایدر و با گارانتی به فروش می‌رسند و خیال مشتری از اصل بودن کالا مطمئن است.

·             بالا بودن کیفیت و ایمنی محصولات

زمانی که مشتری یک محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی معتبر آن با تضمین اصالت کالا خریداری می‌کند، به بالا بودن کیفیت و ایمنی تجهیزات الکترونیکی خریداری شده هیچ شکی نخواهد داشت‌. شرکت اشنایدر الکتریک برای ایمنی تولیدات خود، اهمیت بسیار زیادی قائل است‌ و قبل از ارائه محصولات، تست‌های کیفیت روی آن‌ها انجام می‌دهد.

·             امکان دریافت مشاوره قبل از خرید

با انتخاب معتبرترین نمایندگی اشنایدر برای خرید تجهیزات الکتریکی مورد نیاز، می‌توان قبل از ثبت سفارش و خرید محصولات برند اشنایدر با مشاوران فروش نمایندگی به صورت رایگان مشاوره کرد و راهنمایی‌های لازم درباره نحوه انتخاب محصول، چگونگی نصب و شرایط مناسب برای نگهداری آن را دریافت کرد.

·             خرید محصولات با ارزان‌ترین قیمت به همراه گارانتی

خرید محصولات با ارزان‌ترین قیمت مزیت دیگری است که با خرید از نمایندگی اشنایدر می‌توان از آن بهره‌مند شد. عدم وجود واسطه و خرید مستقیم تجهیزات الکتریکی مورد نیاز از نمایندگی، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود و خریداران قیمت کمتری برای خرید محصولات اصل با برند اشنایدر پرداخت می‌کنند. با توجه به حساسیت بالای تجهیزات الکتریکی، نمایندگی‌های معتبر اشنایدر این تجهیزات را به همراه گارانتی و ضمانت نامه در اختیار مشتری قرار می‌دهند. با وجود گارانتی و ضمانت نامه، دیگر برای خراب شدن کالا هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.

·             امکان دریافت خدمات پس از فروش از نمایندگی

در نمایندگی‌های معتبر اشنایدر، خدماتی مانند سرویس دوره‌ای و تعویض یا تعمیر قطعات معیوب تحت عنوان خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌شود‌. برای استفاده از این خدمات به صورت رایگان، باید به تاریخ اعتبار گارانتی توجه داشته‌باشید. بعد از اتمام تاریخ گارانتی، مشتری باید هزینه لازم برای دریافت خدمات تعمیر یا تعویض قطعات را به نمایندگی پرداخت کند.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی برند اشنایدر الکتریک و محصولات آن و هم‌چنین مزایای خرید تجهیزات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر پرداختیم. در فضای اینترنت سایت‌های زیادی وجود دارند که به عنوان نمایندگی در زمینه فروش و توزیع محصولات این برند مشهور فرانسوی، مشغول فعالیت هستند؛ اما تعداد سایت‌های معتبر که محصولات باکیفیت و اصل این شرکت را در اختیار مشتری قرار می‌دهند، محدود است. بنابراین در زمان انتخاب نمایندگی حتما از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا