برق

معرفی مدل ها و خرید آیفون تصویری آلدو ALDO

شرکت آیفون تصویری آلدو یکی از شرکت های پیشگام و در عرضه تولید دربازکن های تصویری و جک درب پارکینگ می باشد که با طیف گسترده ای از محصولات نیازهای خریداران را برطرف می نماید.

آیفون تصویری آلدو به عنوان یکی از برندهای داخلی چند سال است که اقدام به عرضه محصولات آیفون تصویری و جک درب پارکینگ نموده است، مجموعه متنوعی از انواع دربازکن های صوتی و تصویری و جک پارکینگ ثمره ای این شرکت از سال ۱۳۸۸ تا کنون می باشد و جزو یکی از برندهای پر فروش بازار است که هم عرضه کننده مدل های اقتصادی و هم مدل های با کلاس کاری بالاتر و امکانات بیشتر می باشد.

در ادامه به معرفی مدل های آیفون تصویری آلدو ALDO می پردازیم:

دربازکن آلدو V۴۱۲ و V۴۱۲M

این مدل آلدو یکی از قدیمی ترین مدل های این شرکت می باشد و ظاهری آشنا دارد و در اغلب برندهای آیفون تصویری مدلی با این شکل و شمایل وجود دارد و یکی از ساده ترین مدل های الدو می باشد که دارای صفحه نمایش ۴,۳ اینچ است که در دو مدل بدون حافظه و حافظه دار که با حرف M یا به اختصار (Memory یا حافظه) نشان داده میشود عرضه میگردد. در واقع آیفون تصویری ۴۱۲ آلدو اقتصادی ترین مدل تولید شده این شرکت می باشد.

دربازکن آلدو V۴۱۴ و V۴۱۴M

اگر به دنبال آیفون تصویری با ظاهری به روز ، زیبا و قیمت مناسب میگردد پیشنهاد من به شما دربازکن الدو سری V۴۱۴ می باشد، این مدل هم در دو سری حافظه دار و بدون حافظه تولید شده و نقطه تمایز آن این است که علاوه عرضه در رنگ سفید در رنگ مشکی نیز عرضه گردیده است که رنگ مشکی آن ظاهری جذاب بهمراه دارد و روی دیوار هر خانه ای چشم نواز خواهد بود.

معرفی مدل ها و خرید آیفون تصویری آلدو ALDO

دربازکن آلدو ۴۱۴DIM

قبل از معرفی این مدل به توضیح اصطلاحی به نام اینترکام (Intercom) یا ارتباط بین واحد ها می پردازیم این ویژگی به دربازکن های تصویری نصب شده در یک ساختمان این امکان را میدهد که با هم از طریق دربازکن تصویری یک ارتباط صوتی دو طرفه داشته باشند کاربرد این ویژگی در ساختمان هایی که دارای واحد نگهبانی هستند بیشتر خود نمایی میکند.

Aldo ۴۱۴DIM با نمایشگر ۴,۳ اینچ خود در کنار ظاهر متفاوت و مختص خود، بر روی مانیتور دارای اعداد ۱ تا ۹ می باشد که از طریق آن میتوان شماره واحد مد نظر را جهت برقراری ارتباط صوتی وارد نمود. همچنین وجود حرف M در نام این مدل دال بر حافظه دار بودن آن است و میتواند تصویر فرد مراجعه کننده را در زمان زدن زنگ در خود ذخیره نماید همچنین با افرودن کارت حافظه خارجی (SD Card) امکان ذخیره یک فیلم ۱۵ ثانیه ای همراه با صدا نیز از فرد پشت درب فراهم است. که این ویژگی میتواند در کنار کارایی نقشی در امنیت ساختمان نیز ایفا کند.

دربازکن تصویری آلدو ۴۲۶M

یکی دیگر از مدل های آلدو که ظاهری زیبا و جذاب دارد مدل ۴۲۶M می باشد نمایشگر ۴,۳ اینچی ، مجهز به حافظه داخلی پشتیبانی از دو پنل تصویری از ویژگی های این مدل می باشد تمامی محصولات آیفون تصویری آلدو دارای ۳۶ ماه گارانتی می باشند که این خود نشان از کیفیت بالای آنها می باشد.

دربازکن آلدو ۷۲۵ و ۷۲۵M

ساده ترین مدل ۷ اینچ تصویری با ظاهری زیبا و قیمتی اقتصادی که در سری M از حافظه ذخیره تصویر و قابلیت فیلم برداری هم پشتیبانی میکند، همچنین این مدل قابلیت اتصال به دو پنل تصویری را دارد و برای خانه های که دارای دو درب ورودی هستند نیز مناسب می باشد.

طراحی این گوشی به مانند مدل کره ای برند کوماکس می باشد و ظاهری نسبتا آشنا برای خریداران دارد.

دربازکن Aldo ۷۲۷ و ۷۲۷M

یکی دیگر از مدل های جذاب آیفون تصویری آلدو سری ۷۲۷ می باشد که دارای نمای شیشه ای با دکمه های لمسی می باشد و در دو مدل حافظه دار و بدون حافظه عرضه میگردد نمایشگر ۷ اینچ از نوع TFT این مدل یکی از زیباترین مدل های آلدو می باشد که کیفیت تصویری بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

دربازکن ۷۲۷ در رنگ مشکی هم عرضه شده که رنگ مشکی آن ظاهری زیبا به دیوار هر خانه می بخشد.

دربازکن تصویری آلدو ۷۲۸TM

یکی دیگر از محصولات خانواده ۷ اینچ آلدو مدل ۷۲۸ می باشد که با نمایشگر ۷ اینچی و دکمه های لمسی دارای ظاهری خاص می باشد، قابلیت اتصال به دو پنل تصویری و پشتیبانی از حافظه داخلی و قابلیت عکس برداری و فیلمبردای از ویژگی های این مدل می باشد.

معرفی مدل ها و خرید آیفون تصویری آلدو ALDO

ارزان ترین آیفون تصویری آلدو

اگر از دربازکن تصویری انتظار خاصی ندارید و فقط اصلی ترین وظیفه آن که دیدن فرد پشت درب و بازکردن درب می باشد اهمیت دارد ، مانیتور ۴,۳ اینچ الدو ۴۱۲ با قیمتی حدود یک میلیون ۵۰۰ هزار تومان میتواند گذینه مناسبی برای شما باشد در کنار آن مدل v۴۱۴ وجود دارد که دارای ظاهری بروزتری می باشد، اما اگر به دنبال آپشن هایی از قبیل حافظه تصویری (جهت عکسبردای و فیلمبردای و از فرد مراجعه کننده) ، اینترکام (ارتباط صوتی بین واحدها) باید به سراغ مدل های میان رده آلدو بروید.

جک درب پارکینگ آلدو

شرکت آلدو در زمینه تولید جک درب پارکینگ که بنام های جک ورودی ، جک برقی ، درب ریموت کنترلی نیز شاخته میشود تولیدات قابل اعتماد و باکیفتی را روانه بازار نموده است، جک بازویی و ریلی آلدو جزو یکی از پرفروش ترین جک های ایرانی می باشد.

جک آلدو در دو مدل KB۴۰۰ و KB۶۰۰ عرضه شده است که هر دو دارای مدار فرمان ۲۲۰ ولت و تفات آن ها در اندازه کورس شان است KB۴۰۰ دارای شفت ۴۰ سانتی می باشد و برای درب های تا طول ۲ متر و وزن ۳۵۰ کیلوگرم برای هر لنگه مناسب می باشد.

اگر درب منزل بیش از این ابعاد را دارد راهکار استفاده از جک آلدو ۶۰۰ می باشد که برای درب های تا هر لنگه تا ۴ متر و حداکثر وزن ۳۰۰ کیلوگرم مناسب می باشد.

همچین شرکت آلدو برای انواع درب های ریلی نیز محصولات موتور درب ریلی نیز تولید و عرضه نموده است که با توجه به وزن درب میتوان انتخاب و خریداری نمود.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا