خواندنی

معرفی مراکز خرید لباس به قیمت عمده

در این مقاله قصد داریم تا پاساژهای، فروش لباس به قیمت عمده را معرفی کنیم.

به گزارش تجارت امروز؛ افراد زیادی به دنبال خرید لباس به قیمت عمده هستند، چرا که با افزایش قیمت ها، توان خرید کم تر از قبل شده است. با ما همراه باشید تا مکان هایی که در بازار تهران لباس را به قیمت عمده به شما می فروشند را معرفی کنیم.

معرفی مراکز خرید لباس به قیمت عمده

همه ما دوست داریم لباس های متنوعی در کمد خود داشته باشیم. اما با وضعیت موجود، خرید کردن سخت و دشوار شده است و دیگر نمی توان به راحتی چند دست لباس را همزمان خرید. در این بخش به معرفی مراکز خرید لباس به قیت عمده می پردازیم.

بازار ملل در ۱۵ خرداد

شما برای رفتن به این بازار باید به ۱۵ خرداد بروید. اگر از مترو استفاده می کنید، از سمت مترو به امام زاده بروید و بعد به بازار عباس آباد می رسید این راه را ادامه دهید به کوچه حمام چال می رسید. بازار ملل دقیقا در این کوچه قرار دارد.

سرای پارسیان در ۱۵ خرداد

سرای پارسیان دومین مکانی است که شما لباس به قیمت عمده پیدا می کنید. در این مرکز خرید هر چیزی که شما فکرش را بکنید وجود دارد و با قیمت عالی می توالنید خرید چند دست لباس را در اینجا داشته باشید.

سرای ملی؛ خرید لباس به قیمت عمده

این مرکز خرید هم در ۱۵ خرداد قرار دارد و بعد از دیدن مرکز خریدهای قبلی می توانید به سرعت به اینجا بروید و با قیمت های مناسب خرید خود را انجام دهید.

پاساژ ایمنی؛ خرید لباس به قیمت عمده

در این پاساژ تولیدی های زیادی وجود دارد که لباس های خود را به صورت تک اما به قیمت عمده به فروش می رسانند و شما مانتوهای زیادی را می توانید از این پاساژ خریداری کنید.

آدرس پاساژی ایمنی:بین چهار راه ولیعصر و لبافی نژاد می باشد. نزدیک تریم مترو به این پاساژ تئاتر شهر می باشد.

کوچه برلن

در این کوچه؛ مغازه و پاساژهای زیادی وجود دارد که به قیمت کاملا مناسبی لباس می توانید بخرید. در این کوچه انواع لباس های خانگی و مجلسی وجود دارد. آدرس این کوچه: واقع در خیابان جمهوری در لاله زار می باشد.

مر کز خرید شاندیز

از حمله مراکز خرید لباس به قیمت عمده، شاندیز واقع در چهار راه ولیعصر می باشد. شاندیز سالیان زیادی است که وجود دارد و افراد زیادی همه روزه از آنجا در حال خرید کردن هستند. در این مرکز بیشتر، لباس مجلسی وجود دارد و اگر قصد خرید لباس مجلسی با قیمت عمده را دارید به آنجا بروید.

خیابان بدر در عبدل آباد

عبدل آباد از جمله بازارهای  ارزان قیمت محسوب می شود. در عبدل آباد چند خیابان وحود دارد که بدر از همه آن ها بهتر است. در خیابان بدر تنوع زیاد است و شما در رنگ و جنس های مختلفی لباس می بینید. برای رفتن به آنجا از مترو عبدل آباد در خط ۳ استفادهکنید.

مرکز خرید بازارچه سنتی ستارخان

در این بخش به سراغ یکی از مراکز خرید نسبتاً ارزان و مناسب در غرب تهران می‌رویم، بازارچه سنتی ستارخان یکی از مراکز خریدی است که بورس کاملی از لباس‌های تولید داخلی و صادراتی را می‌توانید در آنجا پیدا کنید.

البته قیمت لباس‌ها در بازارچه سنتی ستارخان در مقایسه با خیابان برلن و بازار ۱۵ خرداد ارزان‌تر نیست و قیمت‌ها در این بازارچه یک مقدار بالاتر می‌باشد، اما برای افرادی که ساکن غرب تهران هستند و امکان رفت و آمد به شرق تهران برای آن ها دشوار است، بهترین گزینه برای آن ها بازارچه سنتی ستارخان است.

مرکز خرید نازی آباد

برای افراد ساکن جنوب تهران بهترین گزینه برای خرید لباس مراجعه به مراکز خرید نازی آباد است، که این مرکز خرید یکی از رقیبای اصلی برای بازار بزرگ تهران محسوب می‌شود و در این بازار شما می‌توانید تنوع کاملی از لباس‌های بچگانه و زنانه را پیدا کنید.

مراکز خرید موجود در نازی آباد از نظر قیمت همانند بازار ۱۵ خرداد و خیابان برلن ارزان و مقرون به صرفه هستند.

جمعه بازار جنت آباد

اگر جز کسانی هستید که به جمعه بازار می روند. این جمعه بازار بسیار متنوع و خوب است. شما لباس های این بازار را در کمترین قیمت می توانید خریداری کنید. در این باز همه چیز موجود است. لباس های متنوع، زنانه و مردانه، ظرف های مختلف، همچنین سبزیجات و ادویه های تازه خود را می توانید از اینجا خرید کنید.

آدرس این جمعه بازار در پونک، بلوار حصارک، کمی جلوتر از میدان دانشگاه می باشد.

سه شنبه بازار در چیتگر

این بازار نیز بسیار مرغوب و خوب است. شما می توانید با استفاده از مترو در خط ۵ که نزدیک ترین ایستگاه به آنجا مترو ایران خودرو یا چیتگر است. پیاده شوید و به میدان دریاچه برید. در اینجا کنار میدان بازارچه نسبتا خوبی وجود دارد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا