تجارت

چرا خرید دکانت عطر به صرفه است؟

فرض کنید بعد از چند سال شیشه عطر گران قیمت شما تمام شده است. با شرایط حاضر اقتصادی خرید مجدد ادکلن شخصی اصلا مقرون به صرفه نیست، مخصوصا اگر یک عطر ۳۰۰ دلاری مانند کرید اونتوس یا عطرهای گران‌تری مانند لویی ویتون و بای کیلیان باشد.

با دکانت های عطر آشنا شوید. محصولاتی که کاملا به صرفه و اقتصادی هستند. دقیقا از شیشه اصلی پر می شوند و هیچ گونه تغییراتی در فرمولاسیون آن ها انجام نمی شود. ممکن است از خودتان بپرسید چرا خرید دکانت عطر به صرفه است.  برای پیدا کردن پاسخ این سوال تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دکانت عطر؛ دستریزی شده از شیشه اصلی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید عطر خود را در حجم کمتر خریداری کنید. دلیل شما می تواند کمتر هزینه کردن، تنوع دادن به میز عطرهایتان یا امتحان کردن رایحه های جدید باشد. در کنار این ها نمی خواهید از عطر های شرکتی و فیک استفاده کنید.

برای آن که با قیمت مناسب عطر اورجینال بخرید، دکانت ها بهترین انتخاب هستند. دکانت یا دستریز عطر، حجم کمتر عطر اصلی است. این دکانت ها مستقیما از شیشه اصلی پر می شوند و در اصالت با عطر اصلی تفاوتی ندارند.

مزایای دکانت عطر

چرا خرید دکانت عطر به صرفه است؟

برای کسانی که همواره نگران گران شدن عطر محبوب خود هستند، خرید دکانت عطر همیشه گزینه با صرفه تری است.

خرید دکانت عطر به شما این فرصت را می دهد تا تنوع ادکلن بیشتری روی میز آرایش خود داشته باشید. ضمن آن که بویایی شما شرطی نمی شود و فقط به یک رایحه عادت نمی کند. اگر دکانت عطر خود را فروشگاه های معتبر تهیه کنید، نگران تقلبی بودن همین ده میل کوچک نخواهید بود.

در ادامه این مقاله با مزایای خرید دکانت عطر بیشتر آشنا می شوید.

قیمت پایین تر، حجم معقول تر

دکانت عطر به دلیل آن که حجم کمتری از ادکلن اصلی است، قیمت کمتری دارد. به طور مثال اگر یک ادکلن اورجینال ۱۰ میلیون تومان در حجم ۱۰۰ میل است، دکانت ده میلی آن حدودا یک میلیون تومان می شود.

قیمت پایین تر این محصولات به معنای فیک بودن آن ها نیست. هر چند در بازار دستریز عطر ها نیز سود جویان دست بردار نیستند. به همین سبب بهتر است حتی دکانت عطر را نیز از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

قابلیت حمل و نقل آسان

برای کسانی که عادت دارند عطر خود را همه جا همراه خود ببرند، دکانت ها بهترین انتخاب هستند. اگر عادت دارید در محل کار و بعد از چندین ساعت کار کردن عطر خود را تمدید کنید. اگر فکر می کنید بعد از ساعت ها رقصیدن باید کمی به خودتان عطر بزنید. اگر بعد از ورزش نیاز دارید خوشبو باشید. در تمام این موارد و خیلی موارد دیگر دکانت عطر همراه خوبی خواهد بود

در ابعاد جیبی و کوچک در مقایسه با برخی ادکلن های سنگین و بزرگ، این محصولات راحت همه جا می روند. یک دکانت استوانه ای ده میلی حتی در جیب شلوار جین هم جا می شود و می تواند همسفر و همراه خوبی در مکان های اضطراری برای عطر زدن باشد.

تنوع زیاد؛ تست رایحه های متنوع

اگر می خواهید بیش از یک ادکلن اصل و اورجینال داشته باشید، اما نگران قیمت های بالای آن ها هستید، دکانت ها را انتخاب کنید. با حجم کمتر و قیمت مناسب تر می توانید بیشتر از دو ادکلن داشته باشید.

ممکن است به بیش از یک مدل عطر علاقه داشته باشید یا عطر دوست و همکارتان به نظر بسیار خوشبو باشد.

حال که می خواهید چند عطر را به طور همزمان بخرید، به جای پرداخت میلیون ها تومان برای چند عطر اورجینال در حجم زیاد، دکانت های کوچک با قیمت خیلی کمتر، گزینه مقرون به صرفه تری هستند.

عادت نکردن به یک رایحه ثابت

با استفاده مداوم از یک رایحه، سیستم عصبی بویایی شما به آن رایحه عادت می کند. بعد از مدتی حس می کنید بوی عطر خود را نمی شنوید. برای عادت نکردن به یک رایحه چند دکانت عطر داشته باشید.

دکانت های عطر این مزیت را برای شما ایجاد می کنند که در هر موقعیت بوی منحصر به فردی بدهید. هم خودتان از این رایحه ها لذت می برید و به آن عادت نمی کنید و هم اطرافیان از تنوع رایحه های جذاب در شما به وجد می آیند.

عطر اصل و اورجینال در حجم کمتر

به دلیل پر شدن دستریز عطر ها از شیشه های اورجینال و اصلی ادکلن، می توانید با اطمینان این دستریز ها را استفاده کنید و از اصالت آن ها اطمینان داشته باشید.

خرید دکانت عطر از سایت معتبر این مزیت را دارد که همان عطر اصلی و اورجینال را در حجمی کمتر به دست شما می رساند. دکانتی که از شیشه اورجینال پر می شود، هیچ تفاوتی از لحاظ رایحه و ماندگاری با عطر اصلی ندارد.

هدیه دادن دکانت عطر

دکانت های عطر گزینه های مناسبی برای هدیه دادن هستند. شاید در نگاه اول حجم کم آن ها شما را به شک بیندازد. در مقابل اورجینال بودن آن ها و رایحه اصیل و ماندگار عطر اورجینال، ابر تردید را از سرتان دور می کند.

با خرید دکانت عطر از یک سایت معتبر، بسته بندی و شیشه دکانت نیز شیک و جذاب خواهد بود که آن را برای هدیه دادن مناسب تر می کند.

مقایسه دکانت عطر با عطر اصل

دکانت های عطر در مقایسه با نسخه های اصلی ادکلن های اورجینال قیمت مناسب تری دارند. معمولا قیمت دکانت عطرها تا یک دهم قیمت ادکلن اصلی می رسد. هر چند این قیمت ها بسته به در دسترس بودن ادکلن اورجینال یا هزینه های وارد کردن آن به کشور ممکن است تغییر کند.

این دکانت ها در حجم های ده میلی یا بیشتر نسبت به نسخه های ۹۰ یا ۱۰۰ میلی سبک تر هستند و به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد. برای مثال شیشه ادکلن اورجینال عطری مانند اپل برندی کیلیان بزرگ، کریستالی و سنگین است.

حال فرض کنید بخواهید بعد از ۵ ساعت کار در تایم استراحت خود، آن را از کیفتان در آورید و چند پاف اسپری کنید. در حالی که دکانت عطر ۱۰ میلی حتی در جیبتان هم جا می شود و می توانید هر لحظه و هر جا از آن استفاده کنید.

دکانت عطر چند وقته تمام می شود؟

چرا خرید دکانت عطر به صرفه است؟

ادکلن های اورجینال به دلیل حجم بالا ممکن است تا سال ها تمام نشوند. در حالی که بهترین زمان مصرف و تمام کردن یک ادکلن ممکن است کوتاه و یک ساله باشد. بعد از گذشتن تاریخ مصرف بهینه، ماندگاری و عمق بو کاهش پیدا می کند.

با خرید دکانت عطر در حجم کمتر می توانید در مدت زمان کمتری آن را استفاده کنید و نگران شارژ مجدد آن با قیمت بالا نباشید. حتی اگر دکانت عطر خاصی برای مواقع خاص تهیه کرده باشید، ده میل از آن برای بیش از ۱۰۰ بار اسپری کافی است.

یک دکانت عطر روزانه ممکن است در روز ۱۰ بار استفاده شود که عمر آن را به یک ماه یا کمتر کاهش می دهد. در حالی که اگر یک عطر خاص برای مواقع خاص باشد تا یک سال هم ممکن است تمام نشود.

خرید دکانت عطر

اگر قصد خرید دکانت عطر را دارید، بهتر است آن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. اگر عطر اورجینال تان تمام شده است و حالا نمی خواهید برای خرید مجدد آن میلیون ها تومان هزینه پرداخت کنید، سری به یک فروشگاه حضوری معتبر بزنید. درخواست کنید تا دستریز اورجینال آن عطر را به شما بدهند. از آنجا که با نت ها و رایحه عطر خود آشنایی دارید امکان ندارد دکانت فیک به شما بدهند.

اگر به فروشگاه حضوری معتبر دسترسی ندارید، دکانت عطر را از یک سایت معتبر تهیه کنید. سایت مینیمال پرفیوم یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید و فروش دکانت اورجینال عطر است.

یک سایت معتبر مانند مینیمال پرفیوم علاوه بر داشتن مجوز رسمی سازمان غذا و دارو، ضمانت کالا و و گارانتی نیز ارائه می دهد. تا ۷ روز پس از خرید دکانت عطر می توانید در صورت عدم رضایت وجه خود را مسترد کنید.

دکانت یا شیشه اصلی؛ انتخاب آخر

با خرید دکانت عطر اورجینال به جای شیشه های بزرگ و گران قیمت ادکلن اصلی به حساب بانکی خود رحم کنید. خرید دکانت عطر اورجینال به صرفه و منطقی تر از شیشه های بزرگ عطر است. عطری که ممکن است آن قدر کم کم از آن استفاده کنید که تاریخ مصرف آن بگذرد.

خرید دکانت عطر از سایت معتبر به شما این انگیزه را می دهد که بیش از یک رایحه را امتحان کنید و برای هر موقعیت یک عطر خاص انتخاب کنید. با کاهش قیمت و حجم کمتر یک دکانت عطر ریسک امتحان کردن رایحه های جدید را کم می کند. به این ترتیب هم برای خودتان و هم عزیزانتان در مناسبت های مختلف یک دکانت عطر اورجینال جدید می توانید بخرید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا