رمز ارز

چگونه شیبا اینو توانست در میان ارز‌های دیجیتال برجسته شود؟

بعد از هاوینگ بیت کوین صحبت از سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال در جوامع مختلف بسیار زیاد شده و انتخاب از میان دسته‌بندی‌های مختلف بازار ارز دیجیتال نیز یک چالش بزرگ برای سرمایه‌گذاران این بازار است. اما برخی از آلتکوین‌ها هستند که در هر دسته‌بندی صحبت از آنها به میان می‌آید و از هر مسیری که در بازار ارز دیجیتال عبور کنید، نام آنها را نیز خواهید شنید. به عنوان مثال کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که خرید شیبا (SHIB) را در دستور کار سرمایه‌گذاری خود در بازار ارز دیجیتال قرار نداده باشد. شیبا در گذشته موفق شده تا سرمایه‌گذاران زیادی را به سودهای کلان برساند و چنین تصوری برای آینده آن نیز به همین ترتیب وجود دارد. اما چه چیزی باعث شد تا شیبا اینو از یک میم کوین معمولی که برای یک شوخی اینترنتی به وجود آمده بود، به شرایط کنونی برسد؟

پاسخ این سوال برگ برنده‌ای برای سرمایه‌گذاری شما در بازار ارز دیجیتال خواهد بود. شناخت هرچه بهتر گذشته و آینده شیبا اینو شما را به انتخاب ارزهای دیجیتالی با شرایط مشابه آن نزدیک‌تر کرده و امکان تکرار سودآوری‌های گذشته شیبا اینو را برای شما فراهم می‌آورد. پس هرگز این مقاله را از دست ندهید.

چگونه شیبا اینو توانست در میان ارز‌های دیجیتال برجسته شود؟

گذشته شیبا اینو

شیبا اینو (SHIB) در وهله اول به عنوان یک میم کوین وارد بازار ارز دیجیتال شد و هنوز هم در دسته میم‌کوین‌ها تعریف می‌شود. فقط برای یک شوخی اینترنتی و برای مقابله با دوج کوین به وجود آمد و هیچ برنامه‌ریزی برای آن در بازار هم در میان نبود. کم‌کم افزایش تعداد کاربران و معامله‌گران شیبا و البته حمایت نهنگ‌هایی مانند ایلان ماسک، باعث شد تا شیبا مسیر کاملاً متفاوتی را در پیش بگیرد و شوخی شوخی در بازار کریپتوکارنسی جدی شود.

کار به جایی رسید که در برخی از مواقع حجم معاملات این ارز دیجیتال آن را در جمع ۵ ارز دیجیتال برتر جهان قرار می‌داد و حتی ر تاریخ‌های محدودی در این باره آن را به رتبه اول نیز رساند. قیمت پایین و پتانسیل بالای سودآوری باعث شد تا شیبا اینو تبدیل به یک ارز دیجیتال محبوب در میان کاربران بازار ارز دیجیتال شود.

علت محبوبیت بالای شیبا

ذهنیت تریدرها و سرمایه‌گذاران در بازار کریپتوکارنسی را می‌توان مهم‌ترین علت محبوبیت توکن‌های مختلف در نظر گرفت. وقتی ارز دیجیتالی را در بازار سراغ دارید که در گذشته موفق شده سودآوری قابل توجهی را برای معامله‌گران خود رقم بزند، همیشه این انتظار برای تکرار این موفقیت برای آن وجود دارد و شیبا اینو (SHIB) نیز دقیقاً به همین دلیل به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است. در حال حاضر همه سرمایه‌گذاران شیبا امیدوار هستند تا یک بار دیگر از پتانسیل بالای این ارز دیجیتال برای سودآوری در بازار کریپتوکارنسی در یکی دو سال آینده استفاده کنند.

چگونه شیبا اینو توانست در میان ارز‌های دیجیتال برجسته شود؟

آینده شیبا اینو

شیبا اینو در بازار ارز دیجیتال حالا به یک بلوغ کامل رسیده و نگاه‌ها به آن دیگر مانند یک میم کوین معمولی نیست. یک صرافی غیرمتمرکز پشتیبانی کاملی از این ارز دیجیتال داشته و اکوسیستم شیباریوم هر روز در حال ارائه خدمات جدیدتر و گسترده‌تر به کاربران در بازار ارز دیجیتال است. حتی توکن‌های جدیدی هم در کنار توکن اصلی یعنی شیبا اینو در این پلتفرم توسعه پیدا کردند که به نوعی می‌توانند محبوبیت شبکه شیبا را افزایش دهند.

شیبا ترجیح داده تا در بازار ارز دیجیتال کنونی مسیری کاملاً متفاوت نسبت به میم‌کوین‌های معمولی را طی کند و اگر این نکته را در کنار تاریخچه رشد قیمت شیبا بگذاریم، به راحتی می‌توان آینده درخشان و عالی را هم برای خود شیبا و هم برای سرمایه‌گذاران آن متصور شد. شیبا استعداد بالایی برای تکرار رفتار گذشته قیمتی خود دارد و بررسی نمودار تکنیکالی این ارز دیجیتال نشان از این دارد که قیمت شیبا در حال حاضر در ابتدای همین مسیر قرار گرفته است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا