تجارت

گزینه عجله دارم اسنپ را استفاده کنیم یا نه؟ | کلاهبرداری در روز روشن!

اپلیکیشن اسنپ گزینه ای با عنوان "عجله دارم" را برای افزایش سرعت قبول درخواست سرویس حمل و نقل در اختیار کاربرانش قرار داده است. آیا این گزینه به نفع مسافر است؟

به گزارش تجارت امروز؛ گزینه “عجله دارم” زمانی از طرف مسافر استفاده می شود که مدتی طولانی، هیچ راننده‌ای درخواست او را با مبلغ اولیه نپذیرفته و مسافر مجبور می‌شود با انتخاب این گزینه، هزینه بیشتری برای استفاده از سرویس متقبل شود.

مشکل اما اینجاست که در عمل، رانندگان اسنپ به‌طور عادی درخواست سفر را قبول نکرده و منتظر می‌مانند تا درخواست کننده، با انتخاب گزینه “عجله دارم”، مجبور به پذیرش افزایش هزینه شود.

یک مخاطبان رسانه‌ها در این رابطه می‌گوید، اسنپ در قانونی نانوشته، عملا مبلغ اولیه خدمات خود را نقض کرده و در واقع به بهانه عدم پذیرش درخواست، مبلغ اضافی را از همه مسافران می‌گیرد.

مشاهدات مخاطبان ما نشان می‌دهد، درحالی مسافر مجبور به استفاده از گزینه “عجله دارم” می‌شود که به‌طور واضح، تعداد زیادی خودرو در محدوده درخواست حضور دارند اما همه آنها منتظر افزایش مبلغ به واسطه گزینه “عجله دارم” می‌مانند.

روشن است که اگر اسنپ این گزینه را حذف نکند، دیگر هیچ راننده‌ای اشتیاق به قبول مسافر در شرایط عادی نخواهد داشت. انتظار می‌رود انجمن حمایت از مصرف‌کننده به موضوع افزایش غیرمستقیم هزینه جابجایی مسافر در اسنپ ورود کند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا