واردات و صادرات

مزایا و شرایط واردات کالا از چین

اگر قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید، پیشنهاد ما واردات کالا از چین می باشد.‌ چین کشوری است که کالاهای خود را در سه کیفیت اصلی تولید می کند. شما می توانید کالاهای چینی را حدود ۵ برابر ارزان تر از ایران خریداری کنید.

پایین بودن قیمت کالاهای چینی واردات آن ها را به ایران افزایش داده است. تجار ایرانی در به کسب سود و تامین نیاز بازار اقدام به واردات کالاهای مختلف از این کشور کرده اند. اما با این حال خیلی از افراد با نحوه و شرایط واردات کالا از چین را نمی دانند. البته خیلی هم از افراد از مزیت های خرید از چین خبر ندارند. به همین خاطر ما در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که چگونه از چین واردات انجام دهید و چه کلاهای را خریداری کنید و از خدمات بازرگانی معتبر در این حوزه استفاده کنید.

واردات پر پول از چین

اگر قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید، پیشنهاد ما واردات کالا از چین می باشد.‌ چین کشوری است که کالاهای خود را در سه کیفیت اصلی تولید می کند. شما می توانید کالاهای چینی را حدود ۵ برابر ارزان تر از ایران خریداری کنید. سپس با واردات آن ها این کالاها را در کشور به فروش می رسانید و به این صورت وارداتی پر پول را انجام داده اید.

در ابتدای واردات باید از بازار فروش کالای مد نظر خود در ایران اطلاع حاصل کنید تا خدایی ناکرده کالایی بدون تقاضا را وارد نکنید. امروزه بسیاری از افراد به لوازم صوتی و تصویری نیازمند می باشند. می توانید اقدام به واردات انواع تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ و گوشی موبایل کنید.

واردات گوشی موبایل خصوصاً در برند های اپل و شیائومی از چین بسیار رواج دارد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد هزینه خرید نوع اصل این گوشی ها را ندارند، تقاضای خرید نوع مشابه آن ها را می کنند. بازرگانان ایرانی نیز می توانند اقدام به واردات و فروش تکی این نوع گوشی ها کنند. چین تولید کننده برتر پارچه های ابریشمی در دنیا می باشد و مهد پارچه ‌های ابریشمی است به این صورت واردات پارچه ابریشمی از این کشور نیز در حال رواج است.

واردات ریشه گیاهان نیز توسط کارخانه های داروسازی انجام می گیرد. با توجه به اینکه بسته بندی هر یک از این کالاها به دلیل حساس بودن نیازمند رعایت مراحل ویژه می باشد، باید این مراحل را به افراد متخصص سپرد. این افراد متخصص، نمایندگان مخصوص بازرگانی علی والا می‌ باشند.

واردات میوه و سبزیجات از چین

چین به دلیل آب و هوای مناسب مرغوب ترین میوه ها و سبزیجات را دارد. از جمله میوه‌ های این کشور که در سال های اخیر وارد ایران شده اند، می توان به میوه بسیار لذیذ دارابی اشاره کرد. این میوه سرشار از ویتامین cمی‌ باشد و ضد ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا است. عناب چینی نیز از جمله میوه‌ هایی است که شبیه به آب نبات شیرین است و طعم بسیار خوبی دارد.

با توجه به این که تولید میوه و سبزیجات در چین بسیار زیاد انجام می گیرد، قیمت این کالا ها در چین بسیار پایین است. بسیاری از بازرگانان ایرانی اقدام به واردات میوه و سبزیجات از چین می کنند. همانطور که گفتیم واردات ریشه گیاهان نیز برای مقاصد داروسازی انجام می گیرد.

در بیشتر موارد نیز واردات کاکتوس و چغندر برای تولید شیره و قند انجام می گیرد. از آن جایی که خاصیت فساد پذیری میوه و سبزیجات بسیار بالا است، باید زودتر از گمرک خارج شوند.‌ برای واردات این کالاها نیازمند افراد و موسسه های با تجربه می باشیم که بتوانند با مجوزهای لازم اقدام به آزاد کردن این کالاها از گمرک کنند. بنابراین تنها بازرگانی معتبر که می تواند در سریعترین حالت ممکن این کالاها را بسته ‌بندی و ترخیص کند، بازرگانی علی والا می باشد.

واردات ارزان کالا از چین

اگر به دنبال واردات ارزان و عمده از چین هستید، پیشنهاد ما واردات میوه و سبزیجات از این کشور می باشد. امروزه واردات میوه های دارابی و چغندر از چین رواج که خوبی پیدا کرده است. با توجه به نیاز مراکز دارو سازی نیز واردات ریشه گیاهان مختلف بسیار طرفدار دارد. بنابراین واردات میوه ها و سبزیجات از چین با هزینه بسیار کم تمام می‌ شود، اما خرید این کالاها از چین و واردات آن ها نیازمند رعایت مراحل ویژه می باشد.

با توجه به اینکه این کالا ها زود خراب می شوند، باید واردات و بسته بندی آن ها به صورت کاملا خاص انجام گیرد. از طرفی بسیاری از بازرگانی ها ممکن است نتوانند عهده دار و تضمین کننده سلامت کالاهای فساد پذیر باشند. در مقابل شرکت بازرگانی علی والا با دارا بودن متخصصان ویژه در زمینه واردات کالاهای مختلف جزو نمونه های کشوری می باشد. بازرگانی علی والا سبزیجات و میوه های شما را با بسته بندی مخصوص به سمت حمل و نقل می کشاند. سپس بعد از مرحله حمل و نقل کارهای گمرکی و پرداخت عوارض آن ها را بسیار سریع انجام می دهد.

با توجه به اینکه این بازرگانی با تمامی مراحل آشنایی کافی دارد و تمامی مجوزهای لازم را در زمینه واردات کالا از چین دریافت کرده است، این کار را بسیار سریع انجام می دهد. همچنین بازرگانی علی والا با میان بر های گمرکی آشنایی کامل دارد به همین دلیل هم هزینه ‌های کمتری پرداخت می ‌کند و هم زمان واردات کالا از چین را به کمترین میزان ممکن کاهش می ‌دهد. واردات ارزان از چین را می توانید با بازرگانی علی والا تجربه کنید و بیشترین میزان درآمد را به دست آورید.

واردات عالی از چین با بازرگانی علی والا

واردات کالا از چین با بازرگانی معتبر همچون بازرگانی علی والا انجام می گیرد. این بازرگانی باتجربه که سالهای زیادی است در جهت واردات کالاهای مختلف از کشورهای دیگر باری را از روی دوش بازرگانان ایرانی بر می دارد، بهترین بازرگانی کشور است که سال های پی در پی جزوه بازرگانی های نمونه شناخته شد.

در سال ‌های اولیه مراودات اقتصادی با ایران تجار ایرانی بیشتر به خرید پارچه های ابریشم این کشور ترغیب می شدند. امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی چینی ‌ها واردات لوازم صوتی و تصویری و دستگاه های ارتباط جمعی افزایش یافته است.

در واردات کالا از چین می توانید به فکر خرید پارچه های ابریشمی یا لوازم صوتی و تصویری مانند کامپیوتر، لپ تاب، رادیو همچنین گوشی ‌تلفن باشید. بسیاری از افراد تخصص لازم را در زمینه خرید کالا ها از چین ندارند. به همین دلیل موسسه‌ هایی تحت عنوان شرکت های بازرگانی به وجود آمده اند که اقدام به خرید از چین کرده و تمامی مراحل واردات از این کشور را برعهده می ‌گیرد. یکی از بهترین بازرگانی ها که جزو نمونه های کشوری می باشد، شرکت خدماتی و بازرگانی علی والا می باشد.

سایر خدمات بازرگانی علی والا

این شرکت علاوه بر واردات از چین اقدام به خرید از کشورهای دیگر نیز می کند. شما می توانید بنا به درخواست خود قراردادی با این شرکت بسته و انجام تمامی مراحل واردات از چین را به متخصصان نمونه این مرکز بسپارید. خرید از چین و انجام مراحل بسته‌ بندی و ترخیص از گمرک نیازمند آشنایی با قوانین خرید و فروش و گمرکی این کشور می باشد. همچنین بسیاری از کالاها نیز به دلیل حساسیت ویژه نمیتوانند مدت زیادی در گمرک بمانند. بنابراین در این مسیر باید به شرکت ‌های بازرگانی ویژه مانند شرکت خدماتی و بازرگانی علی‌ والا اعتماد کرد. هزینه ای که این شرکت در قبال انجام تمامی مراحل واردات کالا از چین دریافت می کند، فوقالعاده پایین است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا