نساجی

راهنمای خرید انواع لباس زنانه

خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند. هر کدام از این راه‌ها در عین ساده به نظر رسیدن، به شما کمک می‌کنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.

خرید لباس مناسب سایز

در زمان خرید مهمترین کار این است که لباسی متناسب با سایز اصلی خود را تهیه نمایید. به اصطلاح به سایز خود وفادار باشید. به عنوان مثال برخی از خانم هایی که اضافه وزن دارند تصور می کنند که اگر لباس های گشاد و بزرگتر از سایزشان بپوشند، اضافه وزن و چاقی شان مخفی می شود. البته این مساله تنها زمانی پاسخ می دهد که مثلا چاقی در بخشی از بدن باشد، مثلا چاقی شکم و پهلوها که می توان با پوشیدن یک تیشرت گشاد آن را پوشاند. اما باز تاکید می کنیم در هنگام خرید لباس به سراغ لباس های خیلی گشاد و سایز خیلی بزرگتر خود نروید.

خرید لباس های مجلسی

در مجلس رسمی لباس مجلسی پوشیده می شود و این نکته را هیچ گاه فراموش نکنید که لباس مجلسی نشان دهنده تیپ، شخصیت و سلیقه شماست. در هنگام خرید لباس مجلسی یا لباس شب زنانه زمان و توجه بیشتری به خرج دهید و حتما حداقل دو الی سه دست لباس شب شیک در کمد لباس های تان داشته باشد. لباس شب زنانه معمولا بصورت ماکسی بلند هستند و زرق و برق خاص بر روی پارچه آن کار شده است. اگر مجلسی که به آن دعوت شده اید کمی خودمانی تر است، می توانید به سراغ لباس های کوتاه تر با زرق و برق کمتر بروید. خرید اینترنتی انواع لباس و پوشاک را نیز در هر حالتی فراموش نکنید. مخصوصا زمان هایی که فرصت چندانی ندارید و خیلی سریع می توانید به مدل های مجلسی شیک و به روز دسترسی داشته باشید.

خرید انواع لباس راحتی و لباس خواب

یکی از مهمترین و محبوب ترین المان در بخش و مد و زیبایی بانوان، لباس خواب زنانه است. اکثر لباس خواب ها از جنس نخی سبک و یا ساتن و ابریشم هستند؛ که باعث می گردد حین خواب آرامش داشته باشید و بتوانید راحت تر به خواب بروید. تنظیم و برقراری تعادل دمای بدن دومین مزیت استفاده از لباس خواب است. به طور مثال در فصول گرم سال بیشتر لباس خواب های نخی مورد استفاده قرار می گیرند، که سبب کاهش عرق است. تولید کنندگان لباس های خواب زنانه و مردانه، برای هر فصل پیژامه ای مناسب با دمای هوا تولید می کنند. لباس خواب های زمستانی بیشتر از جنس پارچه پنبه و ساتن هستند که بدن را گرم تر نگه دارند. در فصل تابستان نیز پارچه های سبک مانند نخ و حریر که لطافت بیشتری دارند و بدن را خنک نگه می دارند. نمونه های پرطرفدار لباس خواب مانند: بلوز و شلوار، تاپ و شلوارک، انواع پیراهن های زنانه و روبدوشامبر است.

خرید مانتو

خانم های ایرانی عادتی غلط دارند که زمان خرید مانتو ناخوادگاه به سراغ رنگ های تیره می روند و در نهایت روحیه ای افسرده و خسته برای خود می سازند. با انتخاب رنگ های شاد و پوشیدن آن ها شادابی و طراوت به مرور در وجودشان زنده و پررنگ می شود. پس حتما سری بعد که به سراغ خرید حضوری یا اینترنتی مانتو رفتید، به سمت رگال مانتوهای رنگی رنگی و شاد بروید. تاثیر رنگ های شاد لباس و مانتو مانند استفاده لوازم آرایشی شمارا جذاب و دلفریب نشان می دهد.

راهنمای خرید انواع لباس زنانه

خرید انواع لباس زیر

سوتین و سایر لباس های زیر زنانه نیاز به دقت بیشتری دارند. برای خرید انواع لباس و پوشاک زیر زنانه اندازه های خود را بگیرید. اندازه هایی مانند اندازه زیر سینه، اندازه دور سینه و اندازه کاپ خود را باید بدانید. در اکثر فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زیر زنانه راهنمای اندازه گیری سایزها وجود دارد که به کمک آن ها می توانید به اندازه درست خود برسید. تنوع محصولات در حوزه لباس زیر بانوان روز به روز در حال تغییر است و انواع برندهای خارجی یا ایرانی مدل های جدید را وارد بازار می کنند. اما حواستان باشد که دو مقوله طرح فانتزی و قیمت کم شما را وسوسه نکند تا به سراغ اجناس بی کیفیت بروید. در صنعت لباس زیر، محصولات با ظاهر گول زنک فراوان یافت می شود. با صرف هزینه بیشتر جنس با کیفیتی را می خرید که برای شما برای مدتی طولانی کار می کند و احساس آسودگی و آرامش دارید.

بسیاری از خانم ها معتقدند که باید لباسی که می خواهند خریداری کنند را پرو کنند و از بابت سایز و جنس آن ها دچار نگرانی می شوند، اما وجود سایت های معتبر و مطمئنی همچون: basalam, digikala, nilatan, banimode خرید اینترنتی را راحت تر و مطمئن تر کرده است.

راهنمای خرید انواع لباس زنانه

ویژگی بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی

در زمان خرید اینترنتی دغدغه اصلی کاربران انتخاب بهترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی است. در ادامه چند ویژگی مهم که هر فروشگاه اینترنتی لباس زنانه ای باید داشته باشد، معرفی می کنیم. حواستان به آنها باشد.

داشتن سایزبندی کامل و دقیق

از آنجاییکه در خرید اینترنتی دسترسی به پرو کردن لباسها وجود ندارد، از این رو آنلاین شاپ هایی خوب هستند که در ابتدا اندازه های دقیق محصول موردنظر را به کاربر نشان دهند. و شما با داشتن اندازه های خودتان و مقایسه با سایز محصول اقدام به خرید مطمئن نمایید.

داشتن تصویر و ویدیو از محصول

در محتوای معرفی محصولات از تصاویر باکیفیت و از زاویه نزدیک استفاده شده باشد. وجود ویدیو از تن خور لباس نقش موثری نیز در جلب رضایت مشتریان خرید اینترنتی دارد.

امکان عودت اجناس خریداری شده

یک فروشگاه اینترنتی خرید انواع لباس زنانه این دسترسی را به خریداران می دهد که در صورت وجود هرگونه تفاوت بین عکس کالا در سایت و محصول دریافت شده مخصوصا تعارض در رنگ سفارش که برخی مواقع امکان رخ دادن آن وجود دارد، امکان عودت محصول وجود داشته باشد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا