آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی/ نکات مهم برای جذاب شدن تیزر
اگر به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی هستید که جذاب باشد و بتواند، بیننده را جذب کند، باید تمام نکات را رعایت کنید و علاوه بر این لازم است که خلاقیت زیادی در آن خرج کنید.
به گزارش تجارت امروز؛ ساخت تیزر تبلیغاتی، یک پروژه مهم و تاثیرگذار است. چرا که به وسیله تیزر تبلیغاتی، یک تصور کلی در ذهن ایجاد می شود و باعث می شود تا فرد شما را دنبال کند. در ادامه به شما آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب را آموزش می دهیم.
زمانی که شما قصد دارید، محصول خود را معرفی کنید، اولین کار بازاریابی محصول است که در مرحله اول باید تبلیغات درست و اصولی داشته باشید. این تبلیغات باعث می شود تا دیده شوید، اما اینکه مردم شما را به چه شکل ببیند بستگی به تیزر تبلیغاتی شما دارد. اگر در ساخت تیزر تبلیغاتی موفق عمل کنید؛ مطمئن باشید که دیده خواهید شد.
آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی
اگر می خواهید تبلیغات برند را ایجاد کنید و علاقه ای را در اطراف محصولات خود ایجاد کنید، این استراتژی ممکن است برای شما باشد.
۱. برای ساخت تیزر تبلیغاتی؛ خلاق باشید
وقتی صحبت از کمپین های پیش نمایش می شود، شما می خواهید که خارج از جعبه فکر کنید و با رویکرد خود خلاق باشید. این که آیا این یک سایه از محصول یا یک تصویر ناقص از مورد را نشان می دهد، هدف شما باید تحریک ذهن مخاطبان هدف شما از طریق محتوای گیج کننده باشد.
برخی از برندها دوست دارند از پیام های رمزنگاری شده برای ایجاد علامت سوال در ذهن مخاطبان خود استفاده کنند، در حالی که دیگران برای رها کردن نکات ظریف به فیلم ها و تصاویر متکی هستند. هیچ قانون سخت و سریع در هنگام ایجاد کمپین های تیزر وجود ندارد، زیرا تخیل شما تنها محدودیت است.
۲. در ساخت تیزر تبلیغاتی، انگیزه ایجاد کنید
از جمله نکات مهم برای ساخت تیزر تبلیغاتی، ایجاد انگیزه است. شما فقط می توانید علاقه دنبال کنندگان خود را برای مدت طولانی قبل از اینکه از انتظار برای آشکار شدن بزرگ خسته شوند، تحریک کنید.
به جای اینکه فقط به کنجکاوی انسان تکیه کنید، چرا کمپین تیزر خود را با انگیزه ها تقویت نمی کنید ؟ هدیه های منحصر به فرد، کدهای تخفیف و پیشنهادات ویژه می تواند مشتریان شما را برای مدت طولانی تر به خود جلب کند و آنها را به پایان دادن به کمپین تیزر خود تشویق کند.
به عنوان مثال، می توانید مجموعه ای از سوالات مربوط به کمپین تیزر ایجاد کنید و هر کس به درستی به آنها پاسخ دهد پاداش دریافت می کند. این یک راه تعاملی برای ایجاد آگاهی از برند و اطمینان از اینکه مخاطبان شما در طول کل کمپین شما باقی می مانند.
۳. از یک فراخوان قوی برای عمل (CTA)استفاده کنید
از جمله نکات مهم برای ساخت تیزر تبلیغاتی، بازاریابی آن با CTA است. هیچ کمپین پیش نمایش بدون یک فراخوان استراتژیک به عمل کامل نیست. در حالی که بیشتر کمپین شما باید در راز پوشیده شود، CTA شما باید به عنوان روز روشن باشد. به عنوان مثال می توانید از زبانی استفاده کنید که کاربران را به انجام یک اقدام خاص تشویق می کند:
- این پست را به اشتراک بگذارید تا سرنخ های بیشتری را باز کنید.”
- ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا این خبر بزرگ را ببینید.”
- “بهترین حدس خود را با ترک یک نظر به اشتراک بگذارید.”
- برای به روز ماندن به لیست ایمیل ما اشتراک بگذارید
همانطور که می بینید ، این عبارات شرکت کاربران در کمپین تیزر شما را آسان می کند. با تشویق مخاطبان خود برای به اشتراک گذاشتن و اظهار نظر در پست خود ، شما بیشتر تعامل را افزایش می دهید که منجر به آشکار شدن بزرگ می شود.
۴. ساخت تیزر تبلیغاتی، هشتگ کمپین ایجاد کنید
کمپین های تیزر تمایل زیادی به پخش ویروسی دارند و اضافه کردن هشتگ یک راه ساده اما موثر برای گسترش کلمه در مورد اعلامیه بزرگ بعدی شما است.
شما می خواهید هشتگ شما خاص به برند باشد تا دنبال کنندگان شما بدانند که این کمپین تیزر شماست. انجام این کار اجازه می دهد تا حداکثر قرار گرفتن در معرض در حالی که حفظ ثبات نام تجاری در سراسر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود است.
۵. یک تایمر شمارش معکوس به صفحات رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید
کمپین تیزر شما در حال بالغ شدن است ، و فقط یک مسئله زمان است تا شما آشکار بزرگ را رها کنید. آخرین کاری که می توانید برای تحریک هیجان مخاطبان خود انجام دهید چیست ؟ اضافه کردن یک تایمر شمارش معکوس! انتظار دنبال کنندگان شما از جدول خارج خواهد شد وقتی که ساعت مجازی را تا ساعت ۰۰:۰۰ تماشا می کنند.
خوشبختانه، اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای برندها کار را آسان می کنند تا تایمر شمارش معکوس را اضافه کنند، که به عنوان آبنبات روی کیک به یک کمپین تیزر جالب عمل می کند. به مشترکین ایمیل خود یادآوری بفرستید و قبل از اینکه تایمر تمام شود، یک پست سریع در صفحات رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.
تیزر تبلیغاتی چیست؟
یک کمپین پیش نمایش یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که در آن بازاریابان از تبلیغات محتاطانه برای افشای اطلاعات استفاده می کنند. هدف این است که علاقه خریداران بالقوه را جلب کنیم. برندها اغلب از کمپین های پیش نمایش برای یک رویداد آینده یا یک اعلام محصول بزرگ برای به حداکثر رساندن دسترسی و تعامل استفاده می کنند.
به عنوان مثال، می گویند یک مارک کفش قصد دارد یک کفش بسکتبال جدید با یک ورزشکار برجسته منتشر کند. آنها می توانند یک کمپین تیزر را اجرا کنند که به آرامی به طرفداران بسکتبال سرنخ هایی در مورد طراحی کفش و هویت ورزشکار حمایت شده می دهد. تولید کفش باعث می شود مردم در مورد برند صحبت کنند، بنابراین منجر به افزایش آگاهی می شود.
نکات مهم برای جذاب شدن تیزر تبلیغاتی
حالا که توضیح دادیم یک تیزر تبلیغاتی را چگونه باید بسازید، به سراغ نکات تکمیلی می رویم.
احساسات جذاب با تیزرهای تبلیغاتی
تیزر تبلیغاتی می تواند با تحریک احساسات مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. این احساسات می توانند غم ، شادی ، همدلی و شفقت یا حتی ترس باشند. درگیر کردن احساسات مخاطبان می تواند پیام شما را بهتر منتقل کند و شما را به هدف خود نزدیک کند.
حس کنجکاوی ایجاد کنید
یک تیزر تبلیغاتی می تواند از تحریک کنجکاوی مشتری برای جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد محصول یا خدمات استفاده کند. این کنجکاوی برای به دست آوردن اطلاعات ممکن است در نهایت به فروش بیشتر محصولات تبدیل شود.
ایجاد حس لذت در مخاطب
گاهی تیزرهای تبلیغاتی چنان هنرمندانه ساخته می شوند که علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات ، حس لذت را نیز در بین مخاطبان ایجاد می کنند. این حس لذت و سرخوشی باعث می شود برند شما برای مخاطبان دلپذیر به نظر برسد. این عامل تا حد زیادی بر فروش محصولات و خدمات شما تاثیر می گذارد.
ماندگاری در ذهن مخاطب
با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی، برند خود را در ذهن مخاطبان خود ماندگار می کنید. بیایید این را با یک مثال ساده بررسی کنیم: وقتی وارد سوپرمارکت محله خود می شوید، ناخودآگاه به دنبال محصولاتی می گردید که قبلا بارها در تلویزیون یا مکان های دیگر دیده اید. این نکته شانس فروش این محصولات را در مقایسه با محصولاتی که برای مخاطبان ناآشنا هستند ، چند برابر می کند.
انتهای مطلب/آ.ع