خواندنی

طرز تهیه ساندویچ سیب زمینی و تن ماهی + سس مایونز

ساندویچ سیب زمینی و تن ماهی، از جمله ساندویج های محبوب است. شما اگر از علاقه مندان به تن ماهی باشید. حتما عاشق این ساندویچ می شوید. با ما همراه باشید تا طرز تهیه این ساندویج خوشمزه را یاد بگیرید.

به گزارش تجارت امروز؛ ساندویچ سیب زمینی و تن ماهی نوعی ساندویچ سرد است. این ساندویچ مخصوص روزهای گرم تابستونی است. شما می توانید طعمی بی نظیر از سبزیجات و تن ماهی را در این ساندویچ تجربه کنید.

معرفی ساندویچ سیب زمینی و تن ماهی

شما اگر به تن ماهی علاقه دارید. حتما این ساندویچ را تهیه کنید. این غذا نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم گزینه خوبی است. شکا این ساندویچ را برای تولد و مجالس خود می توانید سرو کنید و از آن لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ سیب زمینی و تن ماهی

کنسرو تن ماهی ۲ عدد
کنسرو مخلوط نخود فرنگی، ذرت و هویج ۱ عدد
سیب زمینی ۲ عدد
خیارشور ۴ عدد
شوید تازه ۱۰۰ گرم
سس مایونز ۵ قاشق غذاخوری
آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه ساندویچ سیب زمینی و تن ماهی

مرحله اول: ابتدا شما باید کنسرو تن ماهی و ذرت و نخود فرنگی را در یک قابلمه آب بگذارید تا بجوشد و به مدت ۲۰ دقیقه در آنجا باشد تا به خوبی داغ شود.

در مرحله دوم: شما در این مرحله باید سیب زمینی را پوست گرفته و به صورت نگینی خرد کنید. سپس آن ها را در یک قابلمه آب جوش می ریزیم و می گذاریم کاملا آب پز شود. شما اگر بخار پز هم داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید.

مرحله سوم: شما سبزی شوید را شسته و خورد کنید. سپس اجازه بدهید به خوبی خشک شود. در این مرحله می توانید از شوید خشک شده نیز استفاده کنید.

مرحله چهارم: بعد از اینکه تمام موارد بالا آماده شد و کنسروها سرد شدند همه آن ها را با کرده و در یک ظرف می ریزیم . سپس شوید را نیز اضافه می کنیم. آبلیمو و نمک هم در این مرحله اضافه می شود.

مرحله پنجم: حالا نوبت اضافه کردن سس تن ماهی است. برای سس می توانید از سس مایونز با مخلوط آبلیمو و نمک و فلفلی سیاه و قرمز استفاده کنید. سپس ایتن ترکیب از سس که آماده شد به مواد اضافه می کنیم. همچنین از سس هزار جزیره ام می توان در این ساندویج استفاده کرد. پس ز مخلوط کردن همه مواد غذای شما آماده است و می توانید نوش جان کنید.

ساندویچ سیب زمینی و تن ماهی را با چی سرو کنیم؟

این ساندویج را با کاهو پیچ تازه و ترد می توانید سرو کنید. همچنین استفاده از نان تست یا نان ساندویچی نیز گزینه ی بسیار خوبی است.

اگر از نان تست استفاده می کنید حتما آن را در تسدر قرار دهید. یا کمی با کره آن را در ماههیتابه گرم کنید تا نان شما ترد و خوشمزه شود. گوجه نیز مکمل خوبی برای این غذا است و می تواند انخاب هوشمندانه ای در کنار این غذا باشد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا