تجارت

اموزش نصب چوب پرده دیواری به ساده ترین روش ممکن

پرده دیواری، نوعی پرده است که به دیوار نصب می‌شود و به عنوان یکی از روش‌های محبوب برای پوشش دادن پنجره‌ها در منازل و دفاتر استفاده می‌شود. این پرده‌ها معمولاً از چوب، فلز یا پارچه ساخته شده‌اند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند.

مزایا نصب پرده دیواری

مزایای استفاده از پرده دیواری میتوان به ظاهر زیبا ، مقاومت بالا، پوشش کامل پنجره، حفاظت از حریم شخصی ، قابلیت تنظیم نور اشاره کرد. با توجه به مزایای ذکر شده، پرده دیواری یک گزینه عالی برای پوشش دادن پنجره‌ها در منازل و دفاتر است.

مراحل نصب چوب پرده دیواری

برای نصب چوب پرده دیواری، بهتر است مراحل زیر را انجام دهید:

نوشته های مشابه

ابتدا باید محل نصب چوب پرده را مشخص کنید. معمولاً چوب پرده در بالای پنجره نصب می‌شود، اما این موضوع بستگی به مدل پرده نیز دارد. در مورد پرده هایی که به پنجره وصل می شوند، برای نصب چوب پرده، نیاز به دو قطعه میله دارید که به عنوان نگه‌دارنده برای پرده استفاده می‌شوند و باید به اندازه پهنای پنجره باشند. این میله به کمک پایه های مخصوص روی پنجره قرار می گیرد.

برای مشاهده نمونه های نصب انواع پرده میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید :

https://pardehkaran.com/tehran-curtain-installer/

تعیین دقیق جای چوب پرده دیواری روی پنجره

اموزش نصب چوب پرده دیواری به ساده ترین روش ممکن

برای نصب چوب پرده های دیواری، پس از انتخاب جای مناسب ، با مداد یا خودکار جای دقیق را مشخص کنید، حالا باید محل تعیین شده را با استفاده از مته سوراخ کنید.

نصب پایه های چوب پرده دیواری

بعد از ایجاد سوراخ با کمک مته اکنون وقت آن رسیده است تا از پیچ و رول پلاک استفاده کنید. در پایان شرایط نصب پرده آماده است. معمولا چوب پرده ها همیشه در بالا و پایین پنجره قرار می گیرد.

حالا می توانید دو میله را در جای مناسب خود قرار دهید، اما ثبل از آن باید پرده را از دو میله رد کنید و بعد میله ها را بر پایه ها متصل کنید.

آیا برای نصب چوب پرده به ابزار خاصی نیاز است ؟

ابزارهای لازم برای نصب چوب پرده که مورد نیاز است، شامل مته، پیچ و مهره، پیچ گوشتی، چهارپایه یا نردبان، متر، مداد یا خودکار و ……. میباشد. اکنون به بیان توضیحات مختصری در مورد هر یک از آنها می پردازیم.

  • مته: شما برای ایجاد سوراخ به مته نیاز دارید.

  • پیچ و مهره: شما برای نصب میله ها به پیچ و مهره نیاز دارید.

  • پیچ گوشتی: شما برای سفت کردن پیچ ها به به پیچ گوشتی نیاز دارید.

  • چهار پایه یا نردبان: شما برای دسترسی به بالای پنجره، باید از چهارپایه یا نردبان استفاده کنید.

  • متر: شما برای اندازه‌گیری صحیح اندازه چوب پرده دیواری که باید متناسب با پنچره ی شما باشد، به متر نیاز دارید.

  • مداد یا خودکار: قبل از استفاده از مته به منظور سوراخ کردن دیوار ، شما برای مشخص کردن محل دقیق چوب پرده به مداد یا خودکار نیاز دارید.

یک توصیه مهم: بهتر است قبل از شروع به نصب چوب پرده، از در اختیار داشتن تمامی ابزارهای لازم برای نصب چوب پرده دیواری اطمینان حاصل کنید.

حتما به این نکته توجه کنید که ممکن است مراحل نصب چوب پرده ، به نوع مدل پرده و محل نصب بستگی داشته باشد. بنابراین، برای بهترین نتیجه، خوب است به این موارد دقت کنید.

آموزش قدم به قدم نصب چوب پرده دیواری

اموزش نصب چوب پرده دیواری به ساده ترین روش ممکن

اکنون که به توضیح مختصری از ابزار مورد نیاز برای نصب چوب پرده دیواری پرداختیم، لازم است تا در مورد مراحل نصب چوب پرده دیواری نکاتی را بیان کنیم. این مراحل عبارتند از:

اولین قدم انتخاب مکان صحیح برای نصب است. یعنی در ابتدا باید مکان دقیق نصب چوب پرده دیواری را انتخاب کنید. معمولاً چوب پرده در بالای پنجره نصب می‌شود، اما این موضوع میتواند به طرح نیز بسنگی داشته باشد. حالا باید اندازه ی مورد نیاز را با متر اندازه گیری کنید.

اکنون با توجه به اندازه های به دست آمده ، میتوانید چوب پرده را برش دهید. برای نصب باید دو قطعه چوب پرده دیواری با اندازه مناسب برش داده شود. این دو میله چوب پرده باید متناسب با عرض پنجره و از بالا و پایین قرینه باشد. با مشخص شدن اندازه چوب پرده ها و جای آنها اکنون زمان سوراخ کردن پنجره با استفاده از دریل و مته است.

مرحله بعدی نصب پایه ها با استفاده از پیچ و رول پلاک است. برای نصب پایه ها در ابتدا باید جای مناسب آنها را مشخص کرد، بعد با رعایت حداقل فاصله ۵ سانتی متر از کناره ها می توانید قاب پنجره را سوراخ کنید، تا بتوانید پایه ها را نصب کنید.

آخرین مرحله نصب پرده است که در نهایت به دو قطعه چوب پرده دیواری متصل شود.

سخن پایانی

باید توجه داشت که ممکن است مراحل نصب چوب پرده بستگی به نوع پرده و محل نصب دارد. اما به صورت کلی برای کسب بهترین نتیجه، بهتر است با دقت فراوان ، دستورالعمل های فروشنده یا نصاب پرده را دنبال کنید. اگر به دنبال شرکت قابل اطمینان در زمینه ی اموزش روش نصب چوب پرده پانچ در شمال شهر تهران میگردید؛ که بتواند به درستی صفر تا صد سفارش شما را انجام دهد، می توانید به شرکت پر سابقه و خوش آوازه پرده کاران مراجعه کنید.

برای ارتباط با پرده فروشی کاران و نصب پرده در لوکیشن تهران مخصوصا منطقه کامرانیه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تهران، پایین تر از چهار راه فرمانیه، نارنجستان ۲ شماره تماس ۰۲۱۲۲۴۹۱۲۷۶

تهران، اقدسیه نبش کوچه یاسمن شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۱۶۱۳۸

تهران، اقدسیه شهرک نفت شماره تماس ۰۹۰۵۸۲۶۹۲۳۵

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا