خودرو

تخصصی ترین مجموعه امداد خودرو کیا در تهران

ما با سابقه امدادرسانی چندین ساله در سراسر تهران و ایران خدمت رسان مردم عزیز بوده‌ایم. اصولاً خدمت رسانی خودروهای کیا از تخصص‌های نیروهای متخصص ما می‌باشد. تخصص‌های اصلی نیروهای ما در زمینه‌های مختلف امدادرسانی به خودروها شامل پنچر گیری، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیر جلوبندی خودرو و موارد دیگر می‌باشد.

امداد خودرو کیا در تهران

ما با سابقه امدادرسانی چندین ساله در سراسر تهران و ایران خدمت رسان مردم عزیز بوده‌ایم. اصولاً خدمت رسانی خودروهای کیا از تخصص‌های نیروهای متخصص ما می‌باشد. تخصص‌های اصلی نیروهای ما در زمینه‌های مختلف امدادرسانی به خودروها شامل پنچر گیری، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیر جلوبندی خودرو و موارد دیگر می‌باشد. نیروهای متخصص امدادرسانی ما دارای توانایی عیب‌یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای برند کیا مانند ریو، سراتو، اپتیما MG ، اسپورتیج ، سورنتو ، اپیروس، موهاوی، سول، پیکانتو، کادنزا، کارنیوال و غیره می‌باشند. همواره تلاش می‌کنیم که خدمات ما با هزینه‌های مناسب و به صرفه ارائه شود و همچنین کیفیت خدماتمان تضمین شده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این موضوعات، می‌توانید با ما تماس بگیرید و در گفتگویی گسترده‌تر با ما به این موضوعات بپردازید. امداد خودرو کیا، همیشه آماده‌ی ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

خدمات امداد خودرو کیا در تهران

خدمات امداد خودرو کیا در تهران به شرح زیر می‌باشد:

  1. تعمیر قطعات مختلف خودرو کیا: در امداد خودرو مدرن امداد، تیم مجرب ما قادر به تعمیر قطعات مختلف خودروهای کیا می‌باشد. این خدمات شامل تعمیر و تعویض قطعات مختلف خودروها با کیفیت و تضمین شده می‌باشد.
  2. حمل و جا به‌ جایی خودرو با یدک کش: در صورتی که خودرو شما در جاده یا خیابان گیر افتاده باشد و قادر به حرکت نباشد، تیم امداد خودرو مدرن امداد با استفاده از یدک کش حاضر به حمل و جابه‌جایی خودرو شما می‌باشد تا به مقصد مورد نظر یا تعمیرگاه معتبر منتقل شود.
  3. مکانیک سیار امداد خودرو کیا: در صورت بروز سانحه و نیاز به تعمیر فوری خودرو کیا در جاده، مکانیک سیار امداد خودرو مدرن امداد آماده به خدمت‌رسانی می‌باشد. این خدمات شامل انجام سرویس‌های دوره‌ای، پیگیری‌های دوره‌ای و مداوم، تعمیر جلوبندی و موتورهای خودرو، تعویض قطعات خودرو و انجام کلیه سرویس‌های فصلی خودرو می‌باشد.
  4. بنزین سیار امداد خودرو کیا: اگر به هر دلیلی بنزین خودروتان تمام شده و امکان رسیدن به پمپ بنزین بعدی وجود ندارد، تیم امداد خودرو مدرن امداد با ارائه بنزین سیار به شماره تماس موجود در سایت آماده به خدمت‌رسانی می‌باشد.
  5. امداد باتری سیار کیا: یکی از مهمترین قطعات خودرو، باطری آن می‌باشد. وقوع ایراد در باطری می‌تواند باعث گیر افتادن شما در جاده یا خیابان و حتی به وجود آمدن حوادث و صدمات به خودرو شود. امداد خودرو مدرن امداد با عملیات امداد باتری، قادر به تعویض و تعمیر باطری با کیفیتی بالا و ضمانت شده می‌باشد.
  6. یدک‌ کش امداد خودرو کیا: خدمات یدک کش تهران امداد خودرو مدرن امداد شامل حمل و جابه‌جایی خودرو برای تعویض پلاک، نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا رسیدن آن به جایی امن، استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین، بررسی دقیق خودرو و اتصالات به منظور جلوگیری از خرابی بیشتر می‌باشد.
  7. خودرو بر امداد خودرو کیا: امداد خودرو مدرن امداد در تهران با برخورداری از انواع خودروبر، آماده است تا انواع خودروهای سنگین، نیمه‌سنگین و سواری را جابه‌جا کند. خودروبرها یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای جابه‌جایی خودروها محسوب می‌شوند.
  8. جرثقیل امداد خودرو کیا: امداد خودرو مدرن امداد، با توجه به وزن و ابعاد خودرو شما، خدمات امدادرسانی با جرثقیل را ارائه می‌دهد. نوع جرثقیل مورد استفاده متناسب با ابعاد و وزن خودرو شما انتخاب می‌شود. این نوع امدادرسانی به سرعت انجام می‌شود و فوراً کار خدمت‌رسانی را آغاز می‌کند.تیم امداد خودرو مدرن امداد با کادر متخصص و تجهیزات حرفه‌ای، آماده به ارائه خدمات امدادرسانی با کیفیت و مطمئن به شما مشتریان گرامی می‌باشد. جهت درخواست خدمات، می‌توانید با ما تماس بگیرید و به مشکلات خودروتان رسیدگی کنیم.

تاریخچه خودرو کیا

شرکت کیا، که پیشتر با نام‌ های کیونگ سونگ صنعت دقیق و شرکت کیا موتورز شناخته می‌شد، یک شرکت خودروسازی چندملتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در سئول، کره جنوبی واقع شده است.

این شرکت با فروش بیش از ۲,۸ میلیون دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۹، پس از شرکت مادرش یعنی هیوندای موتور، دومین خودروساز بزرگ کره جنوبی محسوب می‌شود.

کیا موتورز، اولین خودروی خود یعنی کیا هوندا C-۱۰۰ را در سال ۱۹۶۱ پس از سال‌ها تلاش مداوم برای توسعه خودروهای دو چرخ و سه چرخ به بازار عرضه کرد. این عرضه کردن خودرو با سه چرخ توانایی کیا را نشان داد که به عنوان اولین شرکت خودروسازی کره جنوبی موفق به تولید خودروی سه چرخ شده بود.

محبوبیت بی‌نظیر K-۳۶۰ به کیا امکان را فراهم کرد تا در سال ۱۹۶۷، دور دوم توسعه وسایل نقلیه سه چرخ را آغاز کند و به توفیق تولید خودروهای مانند کیا مزدا T-۲۰۰۰ و T-۶۰۰ دست پیدا کند که به موفقیت‌های بزرگی منجر شد.

بهترین شرکت امداد خودرو کیا در تهران

مدرن امداد، یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادی به حساب می‌آید. این موفقیت به دلیل تلاش فراوان تیم‌های امدادی و امدادرسانان با تجربه‌ای است که آماده‌اند مشکلات انواع خودروهای گروه کیا شما را به صورت دقیق رفع کنند. هدف ما در مجموعه مدرن امداد از ابتدا کسب رضایت شما مشتریان عزیز و حضور گسترده در سراسر کشور بوده است و همچنان آماده‌ایم که روز به روز با استفاده از تجهیزات مدرن، کادر حرفه‌ای و خلاقیت در کنار شما باشیم.

با استفاده از خدمات امداد خودرو کیا مدرن امداد به مزایای زیر دست خواهید یافت:

  1. امداد رسانی شبانه‌روزی
  2. امداد رسانی توسط GPS
  3. بهترین کیفیت امداد رسانی
  4. سرعت در خدمت‌رسانی و امداد رسانی
  5. مکانیکی سیار و تعمیرات وسایل نقلیه مشتریان
  6. ارائه مشاوره رایگان جهت امداد رسانی به خودروی شما
  7. بیشترین تعداد امدادگر در کشور
  8. بروزترین سیستم‌های امدادی جهت خدمت‌رسانی و امداد رسانی به شما عزیزان
  9. خدمات امداد خودرویی در هفت روز هفته
  10. امدادگران متخصص و متعهد
  11. تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط شهر
  12. تعرفه‌های مناسب امدادی
امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا