رمز ارز

انواع حساب پرفکت مانی کدامند و چه امکاناتی دارند؟

با افزایش محبوبیت خرید در بستر اینترنت، نیاز به روش‌های پرداخت آنلاین مطمئنی که بتوان از آن در سراسر مرزها استفاده کرد، ایجاد شد. از طرفی بسیاری از کاربران در هنگام انجام تراکنش های آنلاین نگران امنیت اطلاعات مالی خود بودند. ظهور عصر دیجیتال و افزایش وابستگی به اینترنت منجر به توسعه ابزارهای مالی آنلاین مختلف شد. پرفکت مانی به عنوان یکی از سیستم های پرداخت ضروری برای پاسخ به تغییر تکنولوژی ظاهر شد و با ارائه یک بستر امن برای انجام فعالیت های مالی، به این نگرانی ها رسیدگی کرد. اگر می خواهید با انواع حساب پرفکت مانی آشنا شوید و بدانید که چند نوع حساب در پرفکت مانی وجود دارد با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی برای اولین با در سال ۲۰۰۷ توسط شرکتی به نام فایننس کراپ (Perfect Monet Finance Crop) در کشور پاناما ثبت و راه اندازی شد. اگرچه این سیستم در مقایسه با دیگر  سیستم های پرداخت بین المللی نظیر پی پال یا مسترکارت شناخته شده نیست اما مزایای بسیاری را به همراه دارد. به ویژه برای کاربران ایرانی که با دغدغه های تحریم و محدودیت های خدمات بانکی روبرو هستند. کاربران این سیستم می توانند با روش های مختلفی نظیر حواله بانکی، ووچر پرفکت مانی یا خدمات صرافی های آنلاین نسبت به خرید پرفکت مانی و شارژ حساب پرفکت مانی اقدام نمایند. سیستم دیجیتالی پرفکت مانی امکان ذخیره، ارسال و دریافت وجه در بستر اینترنت را به کاربرانش می دهد. افراد می توانند با استفاده از کیف پول پرفکت مانی اقدام به نگهداری ارزهای مختلفی از جمله دلار آمریکا، یورو، طلا و بیت کوین کنند.

مزایا داشتن حساب پرفکت مانی

داشتن حساب پرفکت مانی برای افرد و کسب و کارهایی که همواره در حال انجام معاملات آنلاین می باشند مزایای بی شماری دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

  • سرمایه گذاری با ارزهای مختلف دلار، یورو، طلا و بیت کوین
  • خرید کالا و خدمات از سایت های خارجی پذیرای این سیستم پرداخت
  • امکان دریافت وام برای کاربران حساب پرمیوم و پارتنر
  • امکان دریافت سود سالانه
  • امکان تبدیل پرفکت مانی به سایر ارزهای دیجیتال بیت کوین، ترون

انواع حساب پرفکت مانی

انواع حساب پرفکت مانی کدامند و چه امکاناتی دارند؟

به طور کلی حساب پرفکت مانی به دو دسته اصلی حساب شخصی و حساب بیزینسی تقسیم می شود. حال هر یک از این حساب ها سطح کاربری مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال حساب شخصی شامل حساب نرمال می باشد که هر فردی که در پرفکت مانی ثبت نام کند می تواند از این سطح کاربری استفاده نماید. اما حساب بیزینسی خود به دو دسته حساب همکار یا پارتنر و حساب پرمیوم تقسیم می شود که در ادامه هر یک را برایتان شرح خواهیم داد.

حساب شخصی  (Personal Account)

این حساب برای کاربرانی که به دنبال یک کیف پول امن و همه کاره هستند مناسب است. حساب شخصی امکان ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای مختلف از جمله دلار، یورو و طلا را به کاربران می دهد. همچنین امکان مدیریت امور مالی، خرید آنلاین، انتقال وجه به سایر افراد را می دهد.

حساب بیزینسی (Business Account)

حساب بیزینسی تفاوت زیادی با حساب شخصی دارد و این حساب برای شرکت ها و بازرگانان آنلاین طراحی شده و امکانات بیشتری از قبیل پشتیبانی از سایت های فروشگاهی و تسهیل تراکنش های اینترنتی در سطح بین الملل را فراهم می کند. معمولا حساب های بیزینسی ویژگی هایی از قبیل ارائه صورت حساب دارند. این ویژگی برای کسب و کارهایی که محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین می فروشند بسیار مفید است. این حساب ابزارهایی برای مدیریت پرداخت مشتریان فراهم می کنند. از این رو برای فریلنسرها و کار آفرینان آنلاین مناسب است.

سطح حساب کاربری در پرفکت مانی

سطح معمولی یا Normal

تمام کاربرانی که اقدام به افتتاح حساب در پرفکت مانی می کنند در سطح معمولی قرار می گیرند و بدون محدودیت می توانند از امکانات حساب پرفکت مانی استفاده نمایند.

سطح ویژه یا Premium

سطح کاربری پریمیوم در مقایسه با سطح نرمال و معمولی ویژگی‌های پیشرفته تری ارائه داده و مزایای بیشتری دارد. این سطح کاربری مناسب افرادی است که تمایل دارند به خدمات بیشتری دسترسی داشته باشند. از ویژگی های سطح کاربری پرمیوم می توان به سرعت بالای تراکنشها، کارمزد کمتر، افزایش سقف مبالغ برداشت و واریز به حساب و اولویت قرار دادن پشتیبانی مشتریانی که صاحب این حساب هستند، اشاره کرد.

سطح همکار یا Partner

حساب همکار یا پارتنر مناسب برای کاربرانی است که می‌خواهند  با معرفی پرفکت مانی و تبلیغ آن به سایر افراد، آنها را به پلتفرم پرفکت مانی ارجاع دهند و از طریق آن  کمیسیون دریافت کنند و درآمد داشته باشند. معمولا برای صاحبان صرافی های ارز دیجیتال و کسب و کارهایی که معاملات تجاری بزرگ انجام می دهند مناسب است و از مزیت این حساب کارمزد بسیار پایین آن است.

معیارهای رتبه بندی حساب های پرفکت مانی

در پرفکت مانی برای هر یک از حساب های تعریف شده عددی را به عنوان امتیاز در نظر می گیرند که نشان دهنده اعتماد آن نزد کاربران است. به این عدد (Trust Score) یا امتیاز اعتماد گفته می شود. هر چه میزان تراست اسکور بالاتر باشد، میزان دسترسی کاربران به خدمات پرفکت مانی و سقف تراکنش های آنها نیز بیشتر خواهد بود. معیارهای مختلفی برای در نظر گرفتن سنجش تراست اسکور مورد بررسی قرار می گیرند که برخی از آنها عبارتند از قدمت حساب، سابقه تراکنش و… که در جدول زیر هر یک از معیارها توضیح داده شده اند.

انواع حساب پرفکت مانی کدامند و چه امکاناتی دارند؟

منظور از وریفای حساب پرفکت مانی چیست و چه تفاوتی با حساب وریفای نشده دارد؟

فرآیند وریفای حساب پرفکت مانی شامل ارائه اطلاعات هویتی توسط کاربران است که موجب افزایش امنیت و بالا بردن عملکرد حساب آنها می شود. معمولا سقف تراکنش در حساب های تایید شده در مقایسه با حساب های تایید نشده بالاتر است. همچنین کارمزد تراکنش ها در حساب های وریفای شده پرفکت مانی ۰,۵ درصد است. در حالیکه در حساب های وریفای نشده این مقدار ۱.۹۹ درصد می باشد.

چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟

روش های مختلفی برای شارژ حساب پرفکت مانی وجود دارد که عبارتند از:

  •  شارژ حساب پرفکت مانی از طریق بیت کوین و ارزهای دیجیتال

سیستم پرفکت مانی از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می کند. با داشتن کیف پول رمزنگاری و خرید ارزهای دیجیتال می توانید آنها را به کیف پول خود انتقال و سپس از طریق آن نسبت به شارژ حساب پرفکت مانی خود اقدام نمایید.

  • شارژ حساب پرفکت مانی با سیستم های پرداخت

در صورتی که دیگر نیازی به وجوه موجود در سیستم های پرداخت دیگر ندارید می توانید آنها را در صرافی های پشتیبان به دلار پرفکت مانی تبدیل کنید. به عنوان مثال می توانید دلار وب مانی را به دلار پرفکت مانی تبدیل و حساب خود را شارژ نمایید.

  • شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

یکی از رایج ترین روش های شارژ حساب پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی است که همانند یک کارت اعتباری یک بار مصرف است که تاریخ انقضا ندارد. این کارت برای مواقعی که نیاز به شارژ سریع دارید مناسب است و با وارد کردن اطلاعات لازم و مشخص شده کارت می توانید حساب خود را شارژ نمایید.

  • حواله بانکی

در این روش مبلغ مورد نظر به طور مستقیم از حساب بانکی به حساب پرفکت مانی منتقل می شود که البته برای کاربران ایرانی کاربرد ندارد.

  • صرافی های آنلاین​

می توانید از صرافی های آنلاینی که ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی می باشند برای خرید پرفکت مانی و شارژ حساب خود استفاده نمایید. دقت کنید صرافی که انتخاب می کنید معتبر باشد. نکست پرداخت یکی از صرافی های معتبر برای خرید و فروش پرفکت مانی است که می توانید با مراجعه به آدرس Nextpardakht.net از خدمات آن بهره مند شوید.

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی انواع حساب پرفکت مانی بپردازیم. شما می توانید بسته به نوع کسب و کار خود هر یک از حساب های معرفی شده را انتخاب کنید. اگر تراکنش های زیادی ندارید و تنها برای مدت زمان محدودی به استفاده از این سیستم برای انتقال وجه دارید می توانید نسبت به افتتاح حساب نرمال یا پرمیوم اقدام کنید. در غیر این صورت اگر کارفرمای یک کسب و کار بزرگ و فراتر از مرز ملی هستید می توانید از امکانات حساب پارتنر یا همکار استفاده نمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا