تجارت

انواع میز ناهار خوری و راهنمای خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری از آن دسته از لوازمی است که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل شما می‌گذارد. اگر قصد خرید میز ناهار خوری جدیدی را دارید بهتر است قبل از هر چیزی، با انواع آن آشنا شوید. شناخت انواع میز ناهار خوری به شما کمک می‌کند تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید و بهترین مدل را متناسب با منزلتان انتخاب کنید.

از این رو در این مقاله ما انواع میز ناهار خوری جدید چوبی که در سال ۲۰۲۳ ترند شده‌اند را خدمتتان معرفی می‌کنیم. همچنین در انتهای این مقاله چند نکته مهم و کلیدی جهت راهنمای خرید میز ناهار خوری خدمتتان توضیح داده‌ایم که قطعا برایتان مفید خواهد بود.

انواع میز ناهار خوری

میزهای ناهار خوری بر اساس شکل، سایز و جنس، انواع مختلفی دارند تا بتوانند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشند. اما در میان انواع میزهای ناهار خوری، میزهای چوبی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و تنوع بسیار بالایی دارند. از این رو قصد داریم تا در ادامه جدیدترین انواع میز ناهار خوری چوبی را خدمتتان معرفی کنیم.

میزهای ناهار خوری چوبی علاوه بر اینکه ظاهر فوق العاده زیبایی دارند، از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند. به همین دلیل نیز جز مقرون به صرفه ترین میزهای ناهار خوری محسوب می‌شوند.

میز ناهار خوری روستیک

در بین انواع مدل‌های میز ناهار خوری  چوبی، میز ناهار خوری روستیک بسیار خاص و منحصر به فرد است. این میزها با ظاهر فوق العاده‌ای که دارند، نمای دکوراسیون منزل شما را لوکس‌تر می‌کنند. برای ساخت میز ناهار خوری روستیک از اسلب درختان استفاده می‌شود که کاملا طبیعی و دست نخورده هستند.

انواع میز ناهار خوری و راهنمای خرید میز ناهار خوری

منظور از اسلب درخت، برش‌های طولی و یا عرضی تنه درختان است. همین موضوع باعث شده است تا این میزها به نمونه‌های خاص و تکرار نشدنی تبدیل شوند. این میزها را در ابعاد مختلفی از جمله، میز ناهار خوری ۴ نفره، ۶ نفره، ۸ نفره و غیره تولید می‌کنند. برای ساخت میز ناهار خوری روستیک از نژادهای مختلفی از درختان استفاده می‌کنند.

برخی از این نژادها عبارت‌اند از:

  • چوب راش
  • چوب ملچ
  • چوب درخت بلوط
  • چوب درخت گردو
  • چوب درخت چنار
  • چوب درخت سنجد
  • چوب درخت توسکا
  • چوب درخت عناب سرخ
  • چوب درخت کاج

هر کدام از این نژادها ظاهر منحصر به فردی دارند و از میزان مقاومت متفاوتی بهره مند هستند، به همین دلیل هر کدام از آنها قیمت‌های مختلفی دارند.

مزایای میز ناهار خوری روستیک

اگر به دنبال یک میز ناهار خوری مدرن برای تکمیل دکوراسیون منزلتان هستید، میز ناهار خوری روستیک را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این میزها علاوه بر ظاهر خاصی که دارند، از مزایای جذابی برخوردار هستند که عبارت‌اند از:

  • میزهای ناهار خوری روستیک از تنوع بالایی برخوردار هستند و دست شما در انتخاب باز می‌گذارند.
  • میز ناهار خوری روستیک با تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی از جمله، کلاسیک، مدرن، مینیمال، سنتی و غیره همخوانی دارد.
  • این میزها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند.
  • تمامی نقش و نگارهای تنه درختان، بر روی سطح میز قابل مشاهده است.
  • این میزها طول عمر بالایی دارند و یک خرید اقتصادی محسوب می‌شوند.

میز ناهار خوری چوب و رزین

یکی دیگر از انواع میز ناهار خوری چوبی که در سال جاری بسیار محبوب و ترند شده است، میزهای ناهار خوری چوب و رزین هستند. در ساخت این میزها از اسلب تنه درخت و ماده رزین اپوکسی استفاده شده است. این میزها ظاهر فوق العاده‌ای دارند و نمای دکوراسیون منزل شما را زیباتر می‌کنند.

انواع میز ناهار خوری و راهنمای خرید میز ناهار خوری

مزایای میز ناهار خوری چوب و رزین

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این میزها بسیار لوکس و جذاب هستند و توجه هر بیننده‌ای را به خودشان جلب می‌کنند. اما زیبایی ظاهری، تنها یکی از ویژگی‌های آنها است، این میز چوبی ویژگی‌های جذاب دیگری همچون موارد زیر را نیز دارا است.

  • به دلیل تنوع رنگی که در ماده رزین اپوکسی وجود دارد، این مدل میزهای ناهار خوری را می‌توانید در انواع رنگ‌های مختلف مشاهده کنید.
  • به دلیل ساختار خلاقانه و جذابی که دارد، با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی از جمله سبک‌های، مدرن، مینیمال، کلاسیک، صنعتی، سنتی، هنری و غیره همخوانی دارد.
  • می‌توانید رنگ رزین میز ناهار خوری‌ خود را با پرده‌ها، فرش‌ها، سرویس مبلمان و غیر ست کنید.
  • این میزها از مقاومت و استحکام بالایی برخودار هستند و طول عمر بالایی دارند.
  • از این میز می‌توانید هم در منزل و هم در فضاهای باز مانند حیاط، باغچه، روف گاردن و غیره استفاده کنید.

میز ناهار خوری چوب و فلز

اگر طرفدار سبک دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال هستید، میز ناهار خوری چوب و فلز می‌تواند یک انتخاب عالی برای تکمیل دکوراسیون منزل شما باشد. این میز ناهار خوری درواقع یک میز ترکیبی است که از کنار هم قرار گرفتن دو عنصر متضاد ساخته شده است. عنصر گرم و طبیعی چوب و عنصر سرد و صنعتی فلز!

ترکیب خلاقانه این دو عنصر، نتیجه شگفت آوری را خلق کرده است که بسیار جذاب و لوکس است.

انواع میز ناهار خوری و راهنمای خرید میز ناهار خوری

مزایای میز ناهار خوری چوب و فلز

میز ناهار خوری چوب و فلز  دارای مزایا و ویژگی‌های ممتازی است که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

  • این میز ناهار خوری از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.
  • جنس پایه‌های فلزی این میز از آهن است که مقاومت و استقامت آن را افزایش داده است.
  • پایه‌های میز ناهار خوری چوب و فلز با یک پوشش ضد آب، ضد خش، ضد لک و ضد زنگ پوشیده شده است.
  • رنگ پایه های میز ناهار خوری چوب و فلز به صورت مشکی مات بوده که زیبایی میز را چندین برابر می‌کند.
  • میز ناهار خوری چوب و فلز قایل استفاده برای انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی از جمله سبک‌های مدرن و امروزی است.

راهنمای خرید میز ناهار خوری

قبل از خرید هر وسیله‌ای بهتر است اطلاعات دقیقی از آن داشته باشید تا بتوانید خرید لذت بخش و خوشایندی را تجربه کنید. در مورد خرید میز ناهار خوری نیز چندین نکته کلیدی وجود دارد که باید حتما قبل از اقدام کردن برای خرید آنها را بدانید. بنابراین نکاتی که در ادامه ذکر می‌شود را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

صندلی میز ناهار خوری:

یکی از موارد بسیار مهم، تناسب ارتفاع میز ناهار خوری با صندلی‌های آن است. بهترین اندازه برای ارتفاع میز ناهار خوری مقداری در حدود ۷۱ الی ۷۵ سانتی متر است. صندلی‌ها نیز باید متناسب با این مقدار باشند. درواقع حالت استناندارد برای این دو به این صورت است که، زمانی که بر روی صندلی و پشت میز نشسته‌اید، سطح بالایی میز باید تا قفسه سینه شما باش، نه بلندتر و نه کوتاه‌تر!

پایه‌های میز ناهار خوری:

نکات زیادی در مورد پایه‌های یک میز ناهار خوری وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید. اولین مورد جنس پایه‌های میز است. دومین مورد فاصله پایه‌های از یکدیگر است. اگر فاصله پایه‌های میز ناهار خوری از یک دیگر زیاد باشد، میزان مقاومت میز کاهش پیدا می‌کند و احتمال شکستگی و آسیب آن افزایش می‌یابد.

خرید میز ناهار خوری  متناسب با سبک دکوراسیون داخلی:

این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا اجزای دکوراسیون منزل شما باید متناسب و یک پارچه باشد. یک انتخاب اشتباه می‌تواند این توازن و تعادل را بر هم بزند و نمای دکوراسیون منزلتان را آشفته و زشت کند.

شکل میز را متناسب با محل قرار گیری آن انتخاب کنید:

میزهای ناهار خوری در اشکال مختلفی از جمله، مربعی، گرد، مستطیلی و بیضی و غیره ساخته می‌شوند. نوع شکل میز شما بستگی به فضای شما دارد، زیرا شما باید به گونه‌ای باشد که شما بتوانید به راحتی در اطراف میز رفت و آمد کنید. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا گاهی اوقات می‌توانید با خرید یک میز ناهار خوری مناسب، اشکالات نقشه منزلتان را برطرف کنید. برای مثال اگر پذیرایی منزلتان کشیده است می‌توانید با خرید یک میز ناهار خوری روستیک مستطیلی و قرار دادن آن در یک نقطه مناسب، این کشیدگی را کمتر کنید.

جمع بندی

در این مقاله ما انواع میز ناهار خوری مدرن چوبی را معرفی و بررسی کردیم تا بتوانید از آن‌ها ایده بگیرید. در بین انواع مختلف میزهای ناهار خوری، میز ناهار خوری روستیک با توجه به ویژگی‌های ممتازی که دارد، یک انتخاب عالی برای تکمیل دکوراسیون منزل شما است. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا