تجارت

با پاکت باکس پوچ و انواع آن آشنایی دارید؟

با پاکت باکس پوچ و انواع آن آشنایی دارید؟

در این مطلب به معرفی پاکت باکس پوچ میپردازیم.پاکتی که با ورودش صنعت بسته بندی را متحول کرد. این پاکت ها دارای ته صافی هستند. که باعث می شود روی قفسه ها یا هر جایی که قرار است به صورت عمودی بایستند. این یکی از ماهرانه ترین ویژگی هایی است که پاکت باکس پوچ رنگی و دیگر انواع دارند.با ما همراه باشید تا بیشتر با این پاکت آشنا شوید.

تاریخچه پاکت های بسته بندی

تقریبا میتوان گفت که در اوایل قرن بیستم میلادی، تولید پاکت‌های پلاستیکی آغاز شد. این پاکت‌ها، جایگزین مناسبی برای پاکت‌های کاغذی بودند و به دلیل مقاومت بیشتر و قابلیت بازیافت، محبوبیت بیشتری پیدا کردند. امروزه تولید پاکت‌های باکیفیت‌تر و سازگار با محیط زیست، افزایش یافته است. این پاکت‌ها، از موادی مانند کاغذ بازیافتی، پلاستیک بازیافتی، و مواد گیاهی ساخته می‌شوند.

چرا بسته بندی اهمیت بسیاری دارد؟

بسته بندی، نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. بسته بندی، به حفظ کیفیت محصولات و سهولت در حمل و نقل آنها کمک می‌کند. بسته بندی، همچنین، به جذب مشتری و افزایش فروش محصولات کمک می‌کند.بسته بندی محصولات شما اغلب برای حمل و نقل و عرضه آن‌ها به بازار ضروری است، اما فرصتی عالی برای افزایش فروش است. طبق مطالعه اخیر، ۷۲ درصد از مصرف کنندگان می‌گویند طراحی بسته‌بندی بر تصمیمات خرید آن‌ها تأثیر می‌گذارد. اگر به اندازه کافی بر روی بسته‌بندی خود تمرکز نکنید، فروش بالقوه و فرصت‌های تبلیغ برند خود را از دست خواهید داد.

بیایید بررسی کنیم که بسته بندی محصول چگونه می‌تواند بر فروش تأثیر بگذارد و چرا اینقدر مهم است. پاکت بسته بندی نقش‌های مهمی را برای شرکت‌ها و مشتریان امروزی ایفا می‌کند و در کنار کارکردهای مرتبط با بازاریابی، فروش و آگاهی از برند، نقش‌های کاربردی متنوعی دارد. یکی از نقش‌های کاربردی مهمی که بسته بندی ایفا می‌کند محافظت از محصولات در حین حمل و نقل و تا زمانی که مشتری بسته بندی را باز کند است.

اگر محصول در هنگام دریافت مشتری آسیب ببیند، تصور آن‌ها از شرکت شما نیز آسیب می‌بیند و احتمالاً باید محصول را جایگزین کنید یا پول او را بازپرداخت کنید. باز کردن بسته بندی نیز باید آسان باشد و طراحی بسته‌بندی باید باز کردن بسته بندی محصول را آسان کند، زیرا این کار تجربه بهتری را برای مشتری فراهم می‌کند.

 معرفی پاکتی که عامل فروش چند برابری کسب و کار هاست

images_1703326288_6586b250dfe13

پاکت باکس پوچ نوعی‌ بسته‌بندی است که از محتویات درون خود به خوبی نگه‌داری می‌کند و از پرکاربردترین پاکت‌های بسته‌بندی در صنعت بسته‌بندی است. پاکت باکس پوچ از پلاستیک‌های مختلف و کاغذ تهیه می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود هستند.

پاکت باکس پوچ، به علت اینکه هم قیمت مناسبی داره و هم چاپ خوری بسیار بالایی داره، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. باکس پوچ به علت مزایایی که دارد، نسبت به دیگر پاکت‌های بسته‌بندی، یک برتری خاصی دارد. به همین دلیل انتخاب اول همه افرادی است که نیازمند یک بسته‌بندی پاکتی بسیار خوب همراه با قیمت مناسب هستند. پاکت باکس پوچ نوعی پاکت است که به علت ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارد می‌تواند انواع وسایل را درون خود جای دهد. پاکت‌های باکس پوچ از موادی مانند پلی اتیلن (PE)، پلی پروپیلن (PP)، و آلومینیوم ساخته می‌شوند. این مواد قابلیت بازیافت دارند و برای محیط زیست سازگار هستند.

انواع پاکت های باکس پوچ

  • پاکت باکس پوچ کرافت
  • پاکت باکس پوچ رنگی
  • پاکت باکس پوچ رنگی پنجره دار
  • پاکت باکس پوچ شفاف براق
  • پاکت باکس پوچ شفاف مات

پاکت باکس پوچ کرافت

پاکت های بسته بندی دنیای وسیعی دارند و می توان انواع پاکت را برای بسته بندی های مختلف و سلیقه های گوناگون انتخاب و استفاده کرد. از جمله قدیمی‌ ترین پاکت ها که برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد پاکت کرافت است. باکس پوچ کرافت از آن دسته پاکت هایی است که هیچ گاه از صحنه رقابت با پاکت های بسته بندی کنار نمی‌رود و علت آن هم جنس بسیار خوب و ویژگی های جذاب آن برای انواع چاپ است که می توان تبلیغات مورد نیاز را بر روی پاکت های کرافت به خوبی چاپ کرد.

پاکت باکس پوچ رنگی

این پاکت هم همانند پاکت کرافت باکس پوچ از مواد پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته شده است. تفاوت اصلی پاکت باکس پوچ رنگی با پاکت باکس پوچ معمولی در رنگ آن است. پاکت باکس پوچ رنگی در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. این رنگ‌ها می‌توانند به زیبایی و جذابیت محصولات کمک کنند. پاکت زنگی باکس پوچ میتواند به عنوان یک ویترین بسیار زیبا در فروشگاه عمل کند. و خریدار را به سوی خود جذب کند. باعث افزایش ورود مشتری و در نتیجه فروش شود. اگر می خواهید هم از مزایای پاکت پوچ مانند کفه صاف و فضای بیشتر نسبت به دیگر پاکت های زیپ دار بهره مند شوید. و همچنین به محصولاتتان زیبایی ببخشید حتما از باکس پوچ های رنگی متنوع استفاده نمایید.

پاکت باکس پوچ رنگی پنجره دار

این محصول در واقع یک جعبه یا قفسه کوچک است که دارای پنجره های شفاف است و معمولاً برای نگهداری و نمایش اشیاء کوچک مانند جواهرات، کارت‌های تبریک، شکلات و غیره استفاده می شود. این باکس ها معمولاً در انواع مختلفی از جمله پلاستیک، چوب و شیشه ساخته می شوند و به عنوان یک هدیه زیبا و کاربردی نیز محبوب هستند.

پاکت باکس پوچ شفاف براق

پاکت باکس پوچ شفاف براق، برای بسته بندی انواع محصولات، مانند محصولات غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، و صنعتی، استفاده می‌شود.شفاف بودن، امکان دیدن محصول را به صورت واضح و کامل به خریدار خواهد داد. باکس پوچ شفاف براق از رطوبت، اکسیژن، گرد و خاک در امان است.

پاکت باکس پوچ شفاف مات

باکس پوچ شفاف مات لوکس ترین، جدیدترین و درعین حال گرانترین مدل پاکت موجود در بازار است. از خصوصیات این پاکت میتوان به ایستایی بودن کامل، ظرفیت بالا نسبت به ابعاد، نمایی زیبا در قفسه های فروشگاه و زیپ منحصر بفردش نام برد.بسته بندی شفاف ، به دلیل ظاهر زیبا و جذابی که دارد، برای بسته بندی محصولات مختلفی مانند لوازم آرایشی، جواهرات، جلوه های چشمگیر در یادگاری های خاص و غیره کاربرد دارد.

پاکت های باکس پوج چه مزایایی دارند؟

  • زیبایی و جذابیت:اولین نکته ای که که باید به آن توجه داشت زیبایی و خوش رنگ بودن این پاکت است.این پاکت با رنگ های متنوعی که دارد هر کسی را مجذوب خود خواهد کرد.با این پاکت میتوانید جلوه ای تازه به محصولاتتان بدهید.همچنین این پاکت انتخاب بسیار خوبی برای افزایش مشتری و فروش محصولاتتان است.
  • انعطاف پذیر بودن پاکت و راحتی استفاده:این پاکت ها به بسیار انعطاف پذیرند و به راحتی باز و بسته میشوند.شما میتوانید محصولاتتان را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن در این پاکت قرار بدهید.
  • نمایش برند و لوگو:بسیاری از شرکت ها به دنبال راهی هستند تا برند تجاری خود را تبلیغات کنند تا بهتر دیده بشنود.شرکت ها میتوانند لوگو و نام برند خود را بر روی این پاکت ها چاپ کنند.
  • بسته بندی کالاهای تجاری:پاکت های باکس پوچ رنگی، برای بسته بندی کالاهای تجاری، مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی و سایر کالاهای مصرفی استفاده می شوند.
  • بسته بندی مواد غذایی:پاکت های باکس پوچ رنگی، برای بسته بندی مواد غذایی، مانند حبوبات، خشکبار، غلات، آجیل و شیرینی جات استفاده می شوند. این پاکت ها، به دلیل استحکام و دوام بالایی که دارند، می توانند از مواد غذایی در برابر آسیب ها محافظت کنند.
  • بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی:فروشندگان کالاهای آرایشی و بهداشتی میتوانند از این پاکت ها استفاده کنند.این پاکت ها بسیار بهداشتی هستند و میتوان صابون ، شامپو ،کرم و هر محصول آرایشی دیگری را داخل این پاکت قرار داد.
  • بسته بندی هدایا:با استفاده از این پاکت ها میتواند هر هدایا مثل شیرینی گل و یا هر چه که دارید در این پاکت قرار بدهید.اصلا هم نگران هدایای خود نباشید چون این پاکت ها از استحکام بالایی برخوردارند.

از کجا میتوانم این پاکت ها را تهیه کنم؟

شما می‌توانید این پاکت‌ها یا پاکت‌های دیگر مورد نیاز خود را از فروشگاه باکس پوچ تهیه نمایید. درواقع باکس پوچ یکی از تولیدکنندگان قدیمی در این زمینه است. شما می‌توانید در این فروشگاه تمامی پاکت‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید. پاکت‌هایی مانند: پاکت بسته‌بندی قهوه، پاکت بسته‌بندی خشکبار، پاکت بسته‌بندی ادویه‌جات، پاکت بسته‌بندی آجیل و…

درباره باکس پوچ

images_1703326302_6586b25edffe3

مجموعه سامان پک از سال ۱۳۷۹ تا به امروز در زمینه طراحی ,چاپ و تولید انواع پاکت های بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی در بازار تهران فعالیت داشته و همیشه با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا پیشروی کرده است ، تا بهترین خدمات را در زمینه بسته بندی و برندسازی به مشتریان خود ارائه دهد. و امروز این مجموعه با بیش از ۲۰ سال سابقه فروشگاه اینترنتی باکس پوچ را برای راحت تر کردن ارایه خدمات به مشتریان عزیز مجموعه افتتاح کرده است .

پل های ارتباطی فروشگاه باکس پوچ

شما می‌توانید سفارش خود را در فروشگاه باکس پوچ از طریق دو روش ثبت کنید:

سایت:  boxpouch.ir

تلفن‌ها:    ۰۲۱۵۵۵۸۳۴۵۴  –  ۰۲۱۵۵۶۱۶۹۳۳

آدرس‌ها:

  1. دفتر مرکزی = تهران ، بازار ۱۵ خرداد ، پله های نوروزخان ، سرای ملاهادی ، طبقه ۲ ، پلاک ۶
  2. مغازه = تهران ، بازار ۱۵ خرداد ، پله های نوروزخان ، کوچه سلطان العلما ، پلاک ۴۴
امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا