بانک

بررسی بهترین ارائه دهندگان وام آنلاین در ایران

در سال‌های اخیر، به دلیل سخت شدن شرایط دریافت وام از بانک‌ها، بسیاری از مردم از خدمات وام آنلاین استفاده می‌کنند. پلتفرم‌های مختلفی در خصوص ارائه وام‌های آنلاین فعالیت می‌کنند. برای اینکه بتوانید از این خدمات استفاده کنید، بهتر است بهترین ارائه دهندگان وام آنلاین را بشناسید و شرایط هر کدام از آن‌ها را بررسی کنید. ما در این مقاله، شرایط مختلف ارائه دهندگان انواع وام آنلاین را بررسی کردیم. بنابراین، بعد از مطالعه مقاله می‌توانید برای دریافت انواع وام آنلاین اقدام کنید.

بررسی بهترین ارائه دهندگان وام

در حال حاضر، شرکت‌های ازکی‌وام، دیجی پی، اسنپ پی، ویپاد، بلوبانک، تالی و قسطا جزو بهترین ارائه دهندگان وام آنلاین بدون ضامن هستند. هر کدام از این شرکت‌ها شرایط مختلفی دارند. در این بخش، شرایط دریافت وام بدون ضامن از این شرکت‌ها را بیان می‌کنیم.

نوشته های مشابه

نحوه دریافت وام از ازکی‌وام

در بین بهترین ارائه دهندگان وام آنلاین، ازکی‌وام قدمت بیشتری دارد و مطمئن‌تر است. سقف وام آنلاین ازکی‌وام ۷۵ میلیون‌تومان است و برای دریافت آن به چک صیادی احتیاج دارید. اگر قصد خرید لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم دیجیتال و طلا را دارید، می‌توانید از انواع وام فوری ازکی‌وام استفاده کنید.

وام آنلاین ازکی‌وام

وام آنلاین ازکی‌وام به صورت اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود و برای دریافت آن باید در این سایت ثبت‌نام کنید. در ابتدا، با شماره تلفن همراه در پلت‌فرم ازکی‌وام عضو شوید و اطلاعات هویتی خودتان را پر کنید. در این مرحله، ازکی‌وام سابقه بانکی شما را بررسی می‌کند. در صورتی‌که چک برگشتی یا قسط عقب‌مانده نداشته باشید، درخواست اعتبار شما تایید می‌‌شود و می‌توانید مدارک شناسایی خودتان را بارگذاری کنید.

نکته مهم اینکه وام آنلاین بدون ضامن ازکی‌وام با چک صیادی به شما داده می‌شود. بنابراین، هنگام بارگذاری مدارک به یک برگ چک صیادی به نام خودتان احتیاج دارید. بعد از بارگذاری مدارک، کارشناس‌های ازکی‌وام برای بستن قرارداد وام و دریافت اصل چک به آدرس شما مراجعه می‌کنند و مبلغ وام درخواستی به حساب شما واریز می‌شود. میزان سود وام بدون ضامن ازکی‌وام ۲۲ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن ۶ تا ۱۸ ماه است.

شرایط دریافت وام آنلاین دیجی پی

برای دریافت وام فوری دیجی کالا در مرحله اول، این اپلیکیشن را دانلود کنید و بعد از انجام مراحل ثبت‌نام و بارگذاری مدارک، ۱۸۰ روز فرصت دارید که از وام فوری استفاده کنید. حداکثر مبلغ وام آنلاین دیجی کالا در حال حاضر ۵۰ میلیون تومان است و برای بازپرداخت اقساط هم ۶ تا ۱۲ ماه فرصت دارید. بعد از اینکه اعتبار به حساب شما اضافه شد، می‌توانید با آن از محصولات دیجی کالا خرید کنید.

بررسی وام آنلاین اسنپ پی

در بین لیست بهترین ارائه دهندگان وام آنلاین، وام اسنپ پی شرایط آسان‌تری دارد؛ ولی مبلغ وام کمتر از بقیه پلت‌فرم‌ها است و مدت زمان بازپرداخت هم کمتر است. وام فوری اسنپ پی به صورت اعتبار به حساب اسنپ شما اضافه می‌شود. در صورتی‌که در اپلیکیشن اسنپ، حساب داشته باشید و از سرویس‌های مختلف آن استفاده کنید، وام بدون ضامن اسنپ پی به شما تعلق می‌گیرد.

ثبت‌نام این وام به مدرک شناسایی، ضامن و چک صیادی احتیاج ندارد. نکته مهم اینکه با استفاده از وام آنلاین اسنپ پی فقط می‌توانید از فروشگاه‌های همکار اسنپ یا فروشگاه‌های موجود در اسنپ شاپ خرید کنید و در ۴ قسط بپردازید.

شرایط وام آنلاین قسطا

در بین بهترین ارائه دهندگان وام، پلت‌فرم قسطا وام آنلاین را به صورت قسطا کارت یا کارت اعتباری ارائه می‌کند. برای دریافت وام بدون قسطا باید در بانک آینده حساب داشته باشید. بعد از افتتاح حساب و تکمیل اطلاعات ثبت‌نام، می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری از فروشگاه‌های مختلف خرید کنید.

وام قسطا از نوع وام بدون ضامن است و با ارائه چک یا سفته الکترونیک به شما داده می‌شود. فراموش نکنید که سقف وام بدون ضامن قسطا ۲۰ میلیون تومان است. بنابراین با این کارت نمی‌توانید کالاهای بیشتر از ۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

بررسی وام آنلاین ویپاد

بعضی از وام‌های آنلاین متعلق به بانک‌های مختلف کشور هستند. وام ویپاد هم مخصوص مشتریان بانک پاسارگاد است. در صورتی‌که در این بانک حساب داشته باشید، می‌توانید از تسهیلات بدون ضامن این بانک استفاده کنید.

سقف وام بدون ضامن ویپاد ۲۰ میلیون تومان و مدت زمان بازپرداخت آن ۲ تا ۶ ماه است. با استفاده از وام ویپاد می‌توانید از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خرید کنید. توجه کنید که بعد از فعال‌سازی اعتبار، فقط ۱۰ روز برای استفاده از اعتبار ویپاد فرصت دارید.

نحوه دریافت وام از سامانه تالی

سامانه تالی متعلق به شرکت آسان‌پرداز توسن است و برای خرید کالا از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین اعتبار خرید کالا می‌دهد. برای استفاده از وام تالی باید در اپلیکیشن آپ ثبت‌نام کرده و درخواست اعتبار کنید.

در این مرحله، اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف خرید کنید. در صورتی‌که تسویه حساب را انجام دهید و کل مبلغ وام را پرداخت کنید، می‌توانید دوباره برای درخواست اعتبار اقدام کنید.

شرایط وام بدون ضامن بلوبانک

وام آنلاین بلوبانک

سقف وام فوری بلوبانک ۴۰ میلیون تومان است و با میانگین گردش حساب بلوبانک به شما داده می‌شود. در صورتی چک برگشتی و قسط عقب‌مانده نداشته باشید و گردش حساب شما بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان باشد، می‌توانید برای دریافت وام فوری بلوبانک اقدام کنید. میزان سود این وام ۲۳ درصد است و برای بازپرداخت ۶ تا ۲۴ ماه فرصت دارید.

سوالات متداول

بهترین ارائه دهندگان وام آنلاین در ایران چه شرکت‌هایی هستند؟

شرکت‌های ازکی‌وام، دیجی پی، اسنپ پی و قسطا بهترین ارائه دهندگان وام هستند و شرایط مطمئن‌تری دارند.

وام آنلاین بدون ضامن چیست؟

وام آنلاین بدون ضامن، اعتبار خرید کالا است. شما می‌توانید از این اعتبار برای خرید انواع کالاهای ضروری زندگی استفاده کنید.

مدارک لازم برای دریافت وام بدون ضامن چیست؟

مدارک لازم برای دریافت وام بدون ضامن با توجه به نوع شرکت ارائه‌دهنده وام متفاوت است. معمولا بیشتر شرکت‌ها از شما چک صیادی و مدارک شناسایی می‌خواهند.

آیا استفاده از وام‌های آنلاین به‌صرفه است؟

بله، با توجه به افزایش قیمت انواع کالاهای ضروری، با استفاده از انواع وام آنلاین می‌توانید لوازم موردنیاز خودتان را تهیه کنید.

شرایط وام آنلاین قسطا چیست؟

برای دریافت وام فوری قسطا به حساب بانک آینده، امضای الکترونیک و سفته الکترونیک احتیاج دارید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا