رمز ارز

تشخیص بیت سیزن و کسب سود از آن چگونه است؟

بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال بسیار معتبر است و از زمانی که ارزهای دیجیتال به‌وجود آمدند، استفاده از بیت کوین مدنظر تریدرها قرار گرفت و توانست سود زیادی را برای آن‌ها در پی داشته باشد. بیت سیزن مفهومی است که تمامی تریدرها باید با آن آشنایی داشته باشند و به معنای دوره زمانی خاصی است که این رمز ارز عملکرد خوبی دارد و تریدرها می‌توانند با مبادله آن به سود زیادی دست پیدا کنند. متن این محتوا هیچ‌گونه پیشنهادی به خرید کوین مربوطه و سرمایه‌گذاری روی آن نبوده و هر گونه معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود.

بیت سیزن چیست؟

بیت سیزن (bitseason) به عنوان دوره‌ای شناخته می‌شود که عملکرد قیمت بیت کوین و نوسانات آن نسبت به سایز رمزارزها بهتر باشد. در این بازه زمانی تریدرها و معامله‌گران به معامله و خرید بیت کوین متمایل می‌شوند. توجه داشته باشید این مفهوم لزوما در زمان رشد رخ نمی‌دهد؛ ممکن است روند نزولی قیمت بیت کوین نسبت به سایر آلت کوین‌ها کندتر باشد که در این حالت نیز شاهد بیت سیزن خواهیم بود.

بهتر است بدانید تمامی کسانی که در بازارهای ارز دیجیتال در حال فعالیت هستند، باید با مفاهیمی که در این بازار وجود دارند، آشنایی داشته باشند تا بتوانند به سرعت از بازار عمل کنند و به سود زیادی دست یابند. بیت سیزن دوره‌ای است که عملکرد قیمت بیت کوین و نوسانات آن نسبت به رمزارزهای دیگر بیشتر می‌شود؛ بنابراین، کسانی که به دنبال سود هستند یا می‌خواهند عملکرد مناسب داشته باشند، می‌توانند برای خرید این رمز ارز اقدام کنند. البته باید بدانید این مسئله بدین منظور نیست که قیمت بیت کوین رو به افزایش است. ممکن است این امر بدین معنا باشد که روند نزولی این کوین در مقایسه با کوین‌های دیگر کمتر است.

آلت سیزن چیست؟

یکی دیگر از مفاهیمی که تریدرها باید با آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند در زمان مبادله آن را به‌کار ببرند، آلت سیزن است. آلت سیزن به دوره‌ای اطلاق می‌شود که عملکرد کوین‌ها بهتر از بیت کوین است. بیت کوین از جمله ارزهایی است که در حجم بسیار زیاد در بازار معامله می‌شود و بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که بیت کوین به‌عنوان رهبر ارزهای دیجیتال است و می‌تواند بر روندهای صعودی و نزولی بازار اثر بگذارد؛ اما امروزه رمزارزهای متعدد و جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند و مواردی از جمله حمایت سلبریتی‌ها، فناوری‌های جدیدی مانند قراردادهای هوشمند، انفجار عرضه اولیه کوین و ترندهای جدید در میان کاربران بسیار محبوب شده‌اند و همین امر باعث می‌شود که آن‌ها به سمت آلت کوین‌های دیگری که در بازار وجود دارند، متمایل شوند که به آن بازه زمانی آلت سیزن می‌گویند.

آلت سیزن

چگونه بیت سیزن را تشخیص دهیم؟

بهتر است بدانید معیارهای متفاوتی وجود دارند که شما با بر تکیه بر آن‌ها می‌توانید بیت سیزن را تشخیص دهید و سپس برای بهبود عملکرد خود در بازارهای ارز دیجیتال، فعالیتتان را در این دوره افزایش دهید. شناخت این معیارها اهمیت زیادی دارد و حتی می‌تواند به شما کمک کند به‌عنوان یک تریدر قوی عمل کنید. در ادامه به معرفی این معیارها می‌پردازیم.

افزایش دامیننس بیت کوین

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که به شما نشان می‌دهد زمان آغاز بیت سیزن فرا رسیده است و شما باید توجه خود را به این سمت جلب کنید، دامیننس بیت کوین است. اکنون ممکن است این سوال برایتان مطرح شود منظور از دامیننس چیست. دامیننس معیاری است که نرخ تسلط بیت کوین را بر بازار نشان می‌دهد. با استفاده از این مفهوم می‌توانید مواردی از جمله تعداد تریدرها، خریداران، فروشندگان و هولدرهای یک بازار را تعیین کنید. هر چقدر دامیننس بیت کوین افزایش بیشتری داشته باشد، به همان اندازه نشان می‌دهد که مارکت کپ رمز ارز بیت کوین در وضعیت مساعد و مطلوبی قرار دارد؛ بنابراین، شما باید دامیننس بیت کوین را مدنظر داشته باشید تا متوجه شوید فصل بهبود آن فرارسیده است یا خیر.

کاهش یافتن قیمت آلت کوین‌هایی که برتر هستند

یکی دیگر از مواردی که به‌عنوان یک معیار مهم در تعیین بیت سیزن به‌کار می‌رود، کاهش یافتن زمانی است که شما متوجه می‌شوید قیمت ارزهای دیگر در بازار کاهش یافته‌اند. به‌طور مثال، ممکن است شما متوجه شوید که دامیننس تتر یا قیمت اتریوم کاهش یافته است، در نتیجه می‌توانید تصمیم بگیرید که زمان آغاز فصل بیت کوین رسیده است؛ زیرا زمانی که سودآوری آلت کوین‌ها کاهش پیدا می‌کند، در واقع این مطلب را نشان می‌دهد که سودآوری در بازار به سمت بیت کوین متمایل شده است. کارشناسان بر این عقیده هستند انتقال سرمایه از آلت کوین‌ها به بیت کوین‌ها می‌تواند محرکی باشد که تسلط بیت کوین را در بازار افزایش دهد و همین امر نشان‌دهنده شروع فصل بیت کوین است.

استفاده از پلتفرم‌های تحلیلی بازار رمز ارزها

فاکتور دیگری که می‌تواند به شما نشان دهد آیا بیت سیزن فرا رسیده است یا خیر، استفاده از پلتفرم‌های تحلیلی بازار رمز ارزهاست. شما به‌عنوان یک تریدر باید وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های بازار رمزارزها را مدنظر قردار دهید. استفاده از این ابزارهای تحلیلی به شما کمک می‌کند به خوبی بتوانید زمان فرا رسیدن فصل بیت کوین را آغاز کنید. سایت بلاکچین سنتر به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌ها در تحلیل بازارهای دیجیتال شناخته شده است و می‌توانید اطلاعات و ابزارهای کافی را برای سنجیدن احساسات بازار و نوساناتی که در بازار ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد، در اختیارتان قرار دهید.

آیا برای خرید و فروش بیت کوین باید به صرافی معتبر مراجعه کنیم؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که توصیه می‌شود در فصل بیت سیزن به آن توجه داشته باشید، مراجعه به یک صرافی معتبر برای خرید و فروش بیت کوین است. در صرافی‌های معتبر امنیت به میزان کافی تامین می‌شود و شما به‌عنوان یک تریدر باید تنها بر معاملات خود تمرکز داشته باشید تا بتوانید به سود خوبی دست پیدا کنید.

تشخیص بیت سیزن و کسب سود از آن چگونه است؟

بهترین صرافی برای خرید ارزهای دیجیتال چیست؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد بیت سیزن در اختیار شما قرارد هیم. منظور از بیت سیزن دوره‌ای است که بیت کوین عملکرد خوبی دارد و به افزایش سودآوری کمک می‌کند؛ بنابراین، تریدرها باید با استفاده از معیارهایی که وجود دارد، این زمان را تشخیص دهند و سپس برای معامله اقدام کنند. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید، صرافی ارز دیجیتال والکس بهترین صرافی ایرانی است که مشابه صرافی‌های بزرگ خارجی است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این صرافی دارای پول کیف سرد و گرم است و امنیت را به میزان چشمگیری تامین می‌کند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا