ارز

بهترین استراتژی در معاملات فارکس چیست؟

فارکس از بهترین راه‌های کسب درآمد و سرمایه‌گذاری است. این روزها بسیاری از افراد، مازاد سرمایه و یا تمام دارایی خود را در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند. بسیاری از افراد سودهای کلان کسب می‌کنند و بسیاری نیز در این بازار متضرر می‌شوند. برای موفقیت در این بازار، حتماً باید قوانین و مقررات آن را بدانید و استراتژی‌های خاصی را اتخاذ کنید.

فارکس از بهترین راه‌های کسب درآمد و سرمایه‌گذاری است. این روزها بسیاری از افراد، مازاد سرمایه و یا تمام دارایی خود را در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند. بسیاری از افراد سودهای کلان کسب می‌کنند و بسیاری نیز در این بازار متضرر می‌شوند. برای موفقیت در این بازار، حتماً باید قوانین و مقررات آن را بدانید و استراتژی‌های خاصی را اتخاذ کنید. اما استراتژی فارکس چیست؟ نام‌های دیگر این استراتژی، استراتژی معامله و استراتژی ترید است. منظور از این استراتژی‌ها، یک‌سری قوانین بوده که براساس آن، معامله‌گران قادر خواهند بود به اطلاعاتی درباره بهترین زمان ورود و خروج از معامله، مدیریت معامله و…دست پیدا کنند. برای انجام معاملات آن، استراتژی‌های متفاوتی وجود دارد. اما بهترین استراتژی کدام است؟ برای این‌که معامله‌گران بتوانند ضرر خود را به حداقل برسانند، باید به‌صورت مداوم عملکرد خود را بررسی و استراتژی معاملاتی درستی را اتخاذ کنند. اگر شما هم می‌خواهید برای مدیریت سرمایه خود اطلاعات کاملی به‌دست آورید، این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با بهترین استراتژی در معاملات فارکس ۲۰۲۳

این روزها بازارهای زیادی برای سرمایه‌گذاری مانند بازار ارز دیجیتال و… برای کسب سود بیشتر به وجود آمده‌اند. در هر بازاری که بخواهید سرمایه‌گذاری کنید، برای مدیریت سرمایه و جلوگیری از زیان خود، باید حتماً از یک‌سری استراتژی خاص استفاده کنید. این استراتژی‌ها تضمین‌کننده موفقیت و سود بیشتر شما در این بازارها هستند. در ادامه با بهترین استراتژی‌های معاملاتی آشنا می‌شوید:

استراتژی اسکالپ

یکی از بهترین استراتژی‌ها در این بازار، اسکالپ است. اسکالپ مناسب‌ترین استراتژی برای افرادی است که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به نتیجه نهایی دست پیدا کنند. در اسکالپ شما می‌توانید هر روز معاملات بیشتری انجام دهید و تایم فریم معاملات شما نیز کوچک‌تر خواهد بود. هدف از استفاده از اسکالپ، منعقد کردن معاملات با سودهای نسبتاً پایین و در دفعات بسیار است. انجام معاملات زیاد با سود کم در تعداد زیاد، منجر به ایجاد سودهای خوبی برای معامله‌گران می‌شود. اما چرا این استراتژی به‌عنوان یکی از بهترین استراتژی‌ها در بازار جهانی فارکس شناخته می‌شود؟ زیرا از طریق اسکالپ، معاملات شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و شما نباید هیچ‌گونه نگرانی از بابت عوامل تاثیرگذار روی نتیجه معامله خود باشید. در حقیقت با استفاده از این روش، نگرانی شما به حداقل خواهد رسید. اگر هم یکی از معاملات شما متضرر شود، چون شما معاملات زیادی در طی یک روز انجام داده‌اید، قطعاً سود شما بسیار بیشتر از این ضرر و زیان خواهد بود. با وجود همه مزیت‌های اسکالپ، چون شما باید معاملات زیادی را در طی یک روز انجام دهید، ممکن است میزان استرس زیادی به شما وارد ‌شود. اما به هر حال میزان سود به قدری زیادتر از زیان است که استفاده از این استراتژی، واقعاً باارزش است.

استراتژی ترید روزانه

این استراتژی نیز از بهترین استراتژی‌ها برای انجام معاملات است. همان‌طور که از نامش پیداست، معاملات به‌صورت روزانه انجام می‌شود و شما قادر به بررسی نتایج در همان روز هستید.

بهترین استراتژی در معاملات فارکس چیست؟

آشنایی با لبه معاملاتی

لبه معاملاتی چیست؟ این مهارت از مهم‌ترین مهارت‌ها در این دسته از معاملات است که به مدیریت سرمایه و جلوگیری از زیان شما کمک زیادی می‌کند. در واقع با استفاده از این مهارت، معامله‌گر قادر به حداقل رساندن ضرر و زیان در معامله است. به‌کار بردن تکنیک لبه معاملاتی، به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا با مدیریت سرمایه، از معاملات بیشتر خود لذت ببرند. همچنین اگر افراد در معاملات خود دچار باخت شوند، مبلغ زیان بسیار ناچیز بوده و فرد زیاد متضرر نمی‌شود. بسیاری از افراد، لبه معاملاتی را مرکز اصلی، استراتژی‌های معاملاتی می‌دانند. با توجه به این مهارت، معامله‌گر قادر به شناختن فرصت‌ها برای انجام معاملات مختلف است. شناخت این فرصت‌ها منجر می‌شود تا فرد به سود بیشتر در این معاملات دست پیدا کند.

آشنایی با استاپ لاس

استاپ لاس اصطلاحی است که به توقف هر نوع ضرر و زیان در این بازار اشاره دارد. استاپ لاس از مهم‌ترین مواردی است که وقت انجام یک معامله، قادر به مشخص کردن آن هستید. در واقع این دستور به شکل خودکار، به‌ وسیله پلتفرم معاملاتی در قیمتی که توسط تریدر مشخص می‌شود اجرا خواهد شد. اما چرا این همه استاپ لاس در این بازار اهمیت دارد؟ در این بازار، پیش‌بینی بعضی موقعیت‌ها بسیار دشوار است، استاپ لاس این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که بتوانند در معاملات، به‌خوبی مدیریت سرمایه خود را انجام دهند. به‌صورت خلاصه، حد ضرر یا همان استاپ لاس، به‌نوعی سفارش گفته می‌شود که برای کاهش زیان‌های ناشی از معاملات این بازار به‌کار برده می‌شود. شما نمی‌توانید آینده را پیش‌بینی کنید! گاهی اوقات نوسانات موجود در این بازار، به قدری زیاد است که هیچ فردی تصور این همه نوسانات را نمی‌کند.

بهترین استراتژی در معاملات فارکس چیست؟

بهترین شرکت کارگزار آنلاین فارکس

معاملات این بازار دارای ریسک و خطر بسیار زیادی است. به همین دلیل توصیه می‌شود سرمایه‌گذاران با کسب اطلاعات و از طریق شرکت‌های مطمئن وارد این سایت شوند. در واقع این امکان وجود دارد که شما در این بازار، همه یا بخشی از سرمایه خود را از دست بدهید. به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می‌شود که پیش از هر نوع تصمیم‌گیری برای انجام انواع معامله، به مواردی مانند میزان سرمایه‌ای که می‌خواهید با آن سرمایه‌گذاری کنید، میزان ریسک، میزان دانش و تجربه و… نیز توجه کنید. یکی از بهترین شرکت‌های کارگزار آنلاین در این زمینه، شرکت AMarkets است.

این شرکت دارای بهترین شرایط معاملاتی برای معامله‌گران بوده و بهترین خدمات را از سال ۲۰۰۷ به مشتریان خود ارائه کرده‌است. در این سایت منافع کلیه مشتریان توسط صندوق خسارت تا سقف ۲۰۰۰۰ یورو در هر ادعا محافظت می‌شود. این شرکت به‌عنوان یک شرکت کارگزاری و تسویه بین‌المللی در جزیره کوموروس با شماره مجوز T۲۰۲۳۲۸۴ و تحت نظارت سازمان خدمات بین‌المللی ثبت شده و مجوز دریافت کرده‌است. همچنین این شرکت معتبر، عضو کمیسیون مالی یک سازمان مستقل حل اختلاف خارجی بوده که منافع مشتریان این شرکت توسط صندوق جبران خسارت کمیسیون مالی تا سقف مشخص جبران خواهد شد.

بهترین استراتژی در معاملات فارکس در یک نگاه

بهترین استراتژی معاملاتی در این بازار که امکان ریسک و ضرر را به حداقل می‌رساند، استراتژی‌ایی است که مطابق با اهداف و شرایط شما به عنوان یک معامله‌گر باشد است. قبل از اینکه استراتژی معاملاتی خود را انتخاب کنید هر کدام از آن‌ها را به دقت بررسی کرده و بهترین استراتژی را مطابق با شرایط خود انتخاب کنید و به آن پایبند بمانید. این روزها شرکت‌های زیادی در این زمینه در بازار فعالیت می‌کنند. از مهم‌ترین و بهترین این شرکت‌ها می‌توان به شرکت آمارکتس اشاره کرد. بهترین شرایط معاملاتی در این شرکت برای معامله‌گران وجود دارد. به همین دلیل معامله‌گران عزیز بعد از تماس با کارشناسان این سایت، نباید هیچ‌گونه نگرانی در مورد این بازار داشته باشند.

جمع‌بندی

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مالی جهان، بازار فارکس بوده که هر روز در آن حدود چند تریلیون دلار معامله می‌شود. همین موضوع باعث شده‌است تا بسیاری از افراد این بازار را برای سرمایه‌گذاری و گذاشتن سرمایه خود برای کسب سود بیشتر انتخاب کنند. در این بازار شما به خرید و فروش ارزهای کشورهای مختلف می‌پردازید. به جرئت می‌توان گفت این بازار از پرریسک‌ترین بازارها است. هر شخصی که می‌خواهد در این بازار حضور داشته باشد، باید قبل از هر چیز، با قوانین آن و استراتژی‌های لازم برای به‌دست آوردن سود بیشتر و به حداقل رساندن زیان آشنا شود. امیدواریم با خواندن این مقاله، اطلاعات کافی درباره بهترین شرکت استراتژی معاملاتی و بهترین تکنیک برای کسب سود بیشتر به‌دست آورده باشید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا