اجتماعی

تزریق دیسکوژل روش درمانی جدید برای دیسک کمر شما

روش مناسبی که امروزه بدون جراحی برای درمان دیسک کمر و مشکلات بین مهره‌ای استفاده می‌شود، تزریق دیسکوژل است. تزریق دیسکوژل به عنوان ماده دارویی به ناحیه آسیب دیده انجام می‌شود تا از شدت درد و التهاب کم کرده و حرکت مهره‌ها را بهتر کند.

فرایند تزریق دیسکوژل بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود. در این روش تنها با بی حسی موضعی تزریق انجام شده و سپس بیمار ترخیص می‌شود. کلینیک دکتر یزدانی با امکانات فوق پیشرفته و با تجربه چندین ساله می‌تواند روند بهبود شما را سرعت بخشیده و دردهایتان‌ را تسکین دهد.

انتخاب کلینیک مجهز برای تزریق دیسکوژل

حتما برای درمان هر نوع بیماری باید به سراغ متخصصین کاربرد و حرفه‌ای برویم تا نتیجه بهتر را از درمان دریافت کنیم. کلینیک درمانی دکتر یزدانی به عنوان یک مرکز تخصصی بهترین گزینه پیشنهادی است. اما چرا انتخاب این مرکز برای درمان شما پیشنهاد می‌شود؟

بهره‌مندی از دانش کافی نکته اصلی برای درمان است. مهارت و دانش همراه با تجربه همان چیزی است که در کلینیک دکتر یزدانی‌ مشاهده خواهید کرد. استفاده از تجهیزات مناسب در محیطی کاملا بهداشتی و با داروهای با کیفیت، تماما می‌توانند روند درمان شما را بهتر کرده و از درد کمر، دیسک، گردن و سیاتیک کم کند.

مزایای تزریق دیسکوژل

روش‌های درمانی هر کدام به نوبه خود مزایا و معایبی به همراه دارند. اما به دلیل دارا بودن مزایای بیشتر، از آنها به عنوان روش‌های درمانی یاد می‌شود. تزریق دیسکوژل‌ نیز مزایایی به همراه دارد.

استفاده از روش درمانی تزریق دیسکوژل برای بیمارانی که به درد دیسک مبتلا هستند، بسیار چاره ساز است. فرایند تزریق موجب می‌شود که مواد به داخل دیسک متضرر‌ نفوذ کرده و از شدت درد بکاهد.

مهمترین مزیت‌های تزریق دیسکوژل کاهش درد بیمار است که تاثیر روانی زیادی بر زندگی روزمره او دارد. از طرفی تزریق دیسکوژل موجب بهبود عملکرد طبیعی بیمار شده و امکان فعالیت‌های روزمره را آسان‌تر می‌کند.

عوارض تزریق دیسکوژل

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، تزریق دیسکوژل با عوارضی هم ممکن است همراه باشد. مخصوصا زمانی که فرد احتیاط‌های لازم را انجام ندهد، امکان ظهور این عوارض بیشتر می‌شود.

در برخی موارد، تزریق دیسکوژل با ریسک عفونت همراه است. پس لازم است محیط تزریق کاملا بهداشتی و استرلیزه باشد و از تجهیزات مناسبی برای کار استفاده شود. ممکن است علائمی چون خونریزی، آلرژی و تورم هم در فرد بیمار مشاهده شود. اما بالطبع انتخاب یک مرکز تخصصی ماهر چون کلینیک دکتر یزدانی، تا حد زیادی از عوارض دارو کم می‌کند.

سوالات متداول

۱- دوره وقاحت پس از تزریق وجود دارد؟

بله شما بعد از تزریق باید به مدت سه ماه استراحت داشته باشید، اما دردهای شما بین سه تا شش هفته پس از تزریق بهتر می‌شود.

۲- پس از تزریق دیسکوژل امکان بیرون زدگی مجدد وجود دارد؟

بله ممکن است در صورت عدم رعایت توصیه‌های پزشک، دوباره دچار فتق شوید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا