سکه و طلا

جذاب ترین نقره جات زنانه را از کجا بخریم؟

یکی از جذاب ترین و محبوب ترین اکسسوری هایی که می توان برای بانوان نام برد، نقره جات زنانه است که معمولا در طرح های بسیار خاص و شکیل به بازار عرضه می شوند. نقره جات زنانه معمولا به دلیل شباهت زیادی که به طلای سفید دارند و در عین حال قیمت مناسب و مقرون به صرفه خود، از جایگاه ویژه ای در بازار زیورآلات زنانه برخوردارند.

جالب است بدانید که استفاده از نقره جات خواص درمانی زیادی نیز برای بانوان دارد و در برخی ادیان نیز استفاده از آن به همراه سنگ های عقیق بسیار توصیه شده است. اگر شما هم علاقه مندید که با ما وارد دنیای جذاب نقره جات زنانه شده و با این محصولات بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

همه چیز درباره خرید مطمئن نقره جات زنانه

نقره یکی از فلزات بسیار کاربردی و ارزشمند در دنیاست که به جلا و جذابیت خاص خود معروف است. در دهه های اخیر به طور ویژه از نقره در صنعت ساخت جواهرات استفاده می شود. خاصیت نرمی، شکل پذیری و چکش خواری نقره باعث شده تا بتوان از آن بهترین، زیباترین و خارق العاده ترین جواهرات زنانه و مردانه را طراحی کرد.

همانطور که میدانید در بازار کالاهای قیمتی، نقره جات زنانه از جایگاهی ارزشمند و خاص برخوردار هستند و نسبت به آن ها توجهی ویژه می شود. نقره جات زنانه معمولا از نظر ترکیبات و درصد خلوص نقره به گروه های مختلفی تقسیم می شوند.

گاه در ساخت و پردازش نقره جات زنانه از ترکیب نقره همراه با مقداری طلا استفاده می شود. در برخی مواقع نیز نقره را با ترکیبات و عناصر دیگری همچون تیتانیوم، مس، سرب، نیکل و پلاتینیوم ترکیب کرده و محصولاتی بسیار جذاب و خاص از آن ها تولید می کنند. همین مطلب باعث می شود تا نقره در عیارهای مختلف و با کیفیت های متنوعی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

مشخصات نقره جات زنانه با کیفیت و اصل

نقره جات زنانه جزء گرانبهاترین زیورآلات زنانه محسوب می شوند که معمولا در انواع انگشتر نقره، گردنبند نقره، گوشواره نقره، دستبند نقره، ساعت نقره و… به بازار عرضه می شوند. نقره معمولا یک فلز سفید رنگ و براق است که در صورت خلوص بالا می تواند رسانای قوی جریان الکتریکی و گرمایی باشد. این فلز بعد از طلا، از درخشندگی بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل قیمت مناسب تر معمولا جزء گزینه های اول بانوان در انتخاب زیورآلات است.

یکی از معروف ترین انواع نقره جات زنانه، نقره استرلینگ یا نقره ۹۲۵ است که شاید اطلاعات چندانی در خصوص مشخصات این محصول نداشته باشید. نقره ۹۲۵ در واقع اصلی ترین و پرکاربردترین نوع نقره در ساخت جواهرات و زیورآلات است. این نقره به دلیل استانداردهای خاصی که دارد، مناسب ترین گزینه برای ساخت زیورآلات محسوب می شود.

خب منظور از نقره ۹۲۵ چیست؟ این به این معناست که در این محصول، ۹۲,۵ درصد از ترکیبات آن از فلز نقره تشکیل شده و باقیمانده آن ( ۷.۵ درصد) از فلزاتی نظیر قلع، مس، سرب و… تشکیل شده است. وجود همین مقادیر کم مس، قلع و… باعث افزایش استحکام جواهرات می شود.

نکات مهم در نگهداری از نقره جات زنانه

نقره جات زنانه مانند بسیاری از انواع جواهرات، نیاز به رسیدگی و نگهداری دارند. برای حفظ درخشندگی و جلای نقره جات بهتر است به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، توجه کافی داشته باشید:

  • نگهداری از نقره جات زنانه در مکانی عاری از رطوبت. شاید بهتر باشد برای زیورآلات خود یک جعبه مخصوص داشته باشید و مطمئن شوید که این جعبه در یک مکان خشک نگهداری می شود. ترکیبات موجود در نقره، می توانند در گذر زمان با رطوبت یا آب وارد واکنش شوند. این موضوع قطعا در زیبایی ظاهری و میزان درخشندگی نقره تاثیر منفی خواهد گذاشت.
  • پیش از استحمام یا رفتن به استخر، زیورآلات نقره خود را در بیاورید. آبی که ما در طول روز به روش های مختلف استفاده می کنیم، خالص و تمیز نبوده و دارای املاح، مواد شیمیایی و آلاینده های مختلفی است که می تواند به بافت و ساختار نقره آسیب وارد کند.
  • در وان آب گرم، چشمه های آب گرم و هر جایی که ممکن است نقره جات در معرض آب با حرارت بالا قرار گیرند، از این زیورآلات استفاده نکنید و پیش از هر کاری آن ها را در بیاورید. حرارت و گرما باعث فعل و انفعالات شیمیایی در نقره شده و جلوه و درخشش را از آن می گیرد.
  • برای افزایش طول عمر نقره جات زنانه، بهتر است ابتدا از لوازم آرایشی و بهداشتی همچون عطرها، کرم ها و لوسیون های مختلف روی بدن استفاده کرده و بعد از خشک شدن کامل آن ها، اقدام به استفاده از زیورآلات کنید.
  • قرار گرفتن بیش از حد نقره جات در معرض هوا می تواند باعث کاهش درخشندگی شده و ظاهری کدر و تیره در آنها ایجاد کند.
  • برای تمیز کردن نقره جات بهتر است به جای استفاده از دستمال کاغذی از دستمال های پارچه ای و نخی تمیز استفاده کنید.

جذاب ترین نقره جات زنانه را از کجا بخریم؟

نکات مهم در خرید نقره جات زنانه

با توجه به اینکه بازار خرید و فروش نقره جات زنانه روز به روز پر رونق تر می شود، مجموعه ها و مراکز متعددی در حوزه ساخت و عرضه نقره جات شروع به فعالیت کرده اند. اما بایستی بدانید که لزوما تمامی انواع نقره جات زنانه موجود در بازار، از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. برای اینکه نسبت به خلوص محصول اطمینان حاصل کنید، بهتر است در هنگام خرید نقره جات زنانه، نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

  • به هر میزان که فروشگاه عرضه کننده کالا از اعتبار بیشتری برخوردار باشد، قطعا کیفیت محصولات نیز در سطح بالاتری قرار خواهد داشت. در واقع اعتبار فروشگاه و برند کالا، ضامن کیفیت محصول است. پس در انتخاب فروشگاه نهایت دقت را داشته باشید.
  • در خرید نقره جات زنانه، حتما به عیار آن دقت کنید. همانطور که اشاره کردیم، بهترین نقره در ساخت زیورآلات، نقره با عیار ۹۲۵ است که البته این روزها در بازار داخلی می توان نقره جات زنانه با عیار ۹۵۰ نیز مشاهده کرد که از نظر خلوص و کیفیت در رتبه بهتری نسبت به نقره با عیار ۹۲۵ قرار دارند.
  • برای اطمینان از اصل بودن نقره، یک آهنربا به آن نزدیک کنید. نقره اصل به هیچ عنوان جذب آهنربا نشده و خاصیت آهنربایی ندارد.

فروشگاه اینترنتی لی لی باز، عرضه کننده انواع نقره جات زنانه با ضمانت اصل بودن کالا، بهترین جنس و کیفیت و قیمت فوق العاده ارائه میدهد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا