بین الملل

حماس به دنبال آتش بس با اسرائیل

روز گذشته سخنگوی حماس در مقابل خبرنگاران گزارش کننده اخبار جنگ خواهان آتش‌بس با اسرائیل شد.

به گزارش تجارت امروز؛ سه روز پس از آغاز حمله فلسطین به اسرائیل و افزایش تلفات جنگی، موسی ابومرزوق، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که آمادگی لازم را برای مذاکره و گفت‌وگو برای آتش بس با طرف مقابل یعنی اسرائیل دارد.

الجزیره نیز اینگونه نوشت: این مقام بلندپایه حماس روز دوشنبه در تماس تلفنی با شبکه تلویزیونی الجزیره، با بیان اینکه حماس به اهداف مورد نظر خود دست یافته، در پاسخ به این سوال که آیا حماس، آماده آتش‌بس است، افزود: حماس از گفت‌وگو برای آتش‌بس استقبال می‌کند و پذیرای «پیشنهادی از این نوع» و «تمامی گفت‌وگوهای سیاسی» است.

در شرایطی که عملیات طوفان الاقصی فلستینی‌ها علیه اشغالگران صهیونیست ادامه دارد، منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم اشغالگر قدس در تازه‌ترین جنایت جنگی خود با محاصره شدید نوار غزه اقدام به قطع جریان برق و بستن آب شرب بر روی ساکنان باریکه غزه کرد.

گفتنی است نیروهای مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه (۱۵ مهر) در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا