صنعت

خرید المنت حرارتی صنعتی و برقی با دوام بالا

این روزها المنت‌های گرمایشی الکتریکی، جزو محبوب‌ترین هیترهای حرارتی هستند. در واقع عناصر گرمایشی، نقش مهمی در تضمین انتقال موثر گرما برای هر کاربرد خاص را ایفا می‌کنند.

اگر به دنبال این هستید که المنت حرارتی باکیفیت از کجا تهیه کنم؛ مطمئناً جستجوی شما به یکی از تولیدکنندگان موفق در حوزه‌ی المان‌های گرمایشی صنعتی برق در تهران ختم خواهد شد. در ادامه بیشتر با این سازنده و محصولات آن برای خرید آشنا می‌شویم.

چگونه المنت حرارتی صنعتی و برقی مناسب را خریداری کنیم؟

انتخاب و خرید نوع مناسب المنت حرارتی صنعتی و برقی برای بهره‌وری بهتر، ضروری است. بنابراین قبل از خرید المنت گرمایشی برقی، باید انواع مختلف المنت‌های حرارتی موجود، هزینه، کارایی و اندازه مناسبی که برای مکان مورد نظر خود نیاز دارید را در نظر بگیرید.

تکنو المنت نور، سازنده‌ی مطرح المنت حرارتی در لاله‌زار تهران

مجموعه‌ی تکنو المنت نور، یکی از پیشروهای موفق این صنعت در زمینه‌ی ساخت المنت‌های حرارتی و برقی با سفارشی‌ سازی در ابعاد مختلف، متناسب با نیازهای مشتریان است؛ که با تجربه و تخصص بالا به‌عنوان سازنده‌ای مطرح در این عرصه شناخته می‌شود.

قیمت المنت حرارتی صنعتی

از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت هیترهای گرمایشی، استفاده از مواد باکیفیت و درجه یک و جنس آلیاژ به‌کار رفته در آن خواهد بود.

خرید المنت حرارتی صنعتی و برقی با دوام بالا

در کل قیمت، بحث کلیدی و مهمی است؛ که همواره در خرید هرگونه تجهیزات، به‌خصوص برای شرکت‌ها و خطوط تولید اهمیت زیادی دارد. اگر بتوانید المنت حرارتی را به‌صورت عمده تهیه کنید، از نظر هزینه با حاشیه سود کم‌تر، خریدی منطقی‌تر خواهید داشت.

معرفی تولیدات متنوع و باکیفیت تکنو المنت نور

لیستی از هیترهای حرارتی ساخت تکنو المنت نور که متقاضی زیادی دارند و جزو پرفروش‌ها هستند، عبارتند از:

  • المنت استخری: جزو المنت‌های حرارتی  که تا عمق ۲ متری در استخرها مورداستفاده قرار می‌گیرد. در تکنو المنت نور، انواع المنت استخری با ابعاد متنوع و در دو حالت تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می‌گردد.
  • المنت میله‌ای: تولید شده از دی اکسید سیلیسیم، که در هنگام ساخت، سطح خود را به گونه‌ای تقویت کرده و از اکسیداسیون جلوگیری می‌کند.

کارگاه تکنو المنت نور در خیابان لاله‌زار تهران، توان ساخت المنت میله‌ای از ۸ سانتی‌متر با توان ۲۲۰ تا ۳.۵ متر و با توان ۱۰۰۰ الی ۳۵۰۰ وات به‌صورت تکی و عمده را دارد.

  1. المنت فلنج‌دار: از مهم‌ترین ویژگی‌های المنت فلنج‌دار تکنو المنت نور، تنوع فراوان در طرح‌ها، مدل‌ها، ساختارها، ابعاد و اشکال آن‌هاست. این تنوع به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به نیازهای خود، فلنج‌ها را تهیه کنید.
  2. المنت فشنگی: این المنت‌ها معمولاً از جنس فلزاتی مانند استیل یا آلومینیوم بوده؛ که دارای ویژگی‌های مقاومت فشاری و حرارتی بسیار بالا هستند.

خرید المنت حرارتی صنعتی و برقی با دوام بالا

در تکنو المنت نور، المنت فشنگی سرامیکی، المنت فشنگی سیار دسته دار و المنت کارتریجی فشنگی با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

المنت حلقه‌ای: تولید شده از ورق استیل با ساختار خاص است. ضخامت ورق در این نوع المنت‌ها معمولاً بین ۲ تا ۵ میلیمتر متغیر است و قطر آن‌ها نیز بسته به نوع کاربردی که دارند متفاوت است.

در تکنو المنت نور، المنت حلقه‌ای با توجه به نیاز مشتریان، در مدل‌ها و جنس‌های مختلف و سایزهای سفارشی تولید و ارائه می‌شود.

  • المنت فنری: تکنو المنت نور با استفاده از دستگاه‌های کاملاً مکانیزه، قادر به تولید المنت فنری با هر سایز به‌صورت کاملاً اتوماتیک است. این فنرها در اندازه‌ها و قطرهای متنوعی ساخته می‌شوند؛ تا برای مصارف صنعتی، تجاری و نیز مصارف خانگی طبق نیاز شما قابل استفاده باشند.
  • المنت کویل هیتر: به‌منظور افزایش حرارت در دستگاه‌های تزریق پلاستیک ساخته می‌شود. این نوع المنت توانایی فعالیت در شرایط دشوار با دمای بالغ بر ۷۵۰ درجه را دارد. تکنو المنت نور قابلیت سفارش و ساخت این المنت حرارتی از طول ۸ سانتی‌متر به بالا را دارد.

چرا می‌گوییم از تکنو المنت نور خرید کنید؟

چون المنت‌های گرمایش صنعتی و برقی تکنو المنت نور، استانداردها و مزایای مختلفی دارند. که این مزایا عبارتند از: ارائه انعطاف پذیری بالا، خاصیت انتقال حرارت عالی، یک منبع حرارتی باکیفیت عالی، ماندگاری و عمر طولانی و از نظر هزینه مقرون به‌صرفه بودن.

نهایتاً

کارگاه المنت سازی تکنو المنت نور، با بیش از ۲۰ سال تجربه در ساخت انواع المنت حرارتی (المنت میله‌ای، المنت سرامیکی، فشنگی، فلنج‌دار و…) در بازار لاله‌زار تهران توانسته است برای خود اعتباری به دست آورد و محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ارائه کند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا