تجارت

خرید انواع صندلی اداری از اداری نت

هنگام خرید صندلی اداری، بسیاری از افراد حاضرند برای یک میز اداری بیشتر از یک صندلی هزینه کنند. اما اگر در نظر بگیرید که چند ساعت روی صندلی می‌نشینید و چقدر صندلی برای سلامتی و راحتی شما اهمیت دارد، واقعاً باید برعکس باشد.

یک صندلی خوب می‌تواند بهره‌وری شما را بهبود بخشد و مشکلات سلامتی را کاهش دهد. شما برای بهبود عمل‌کرد کارمند خود در محل کار و اداره باید به صندلی او نیز توجه کنید چراکه غالب وقت او برای فعالیت برای پیشرفت شما می‌شود و حق دارد تا از صندلی خود راضی باشد تا بهترین عمل‌کرد خود را به شما ارائه کند.

یک صندلی می‌تواند سال‌ها دوام آورد، بنابراین یک صندلی خوب یک سرمایه‌گذاری ارزشمند و حمایت از کسب‌وکار خودتان است.

برای خرید صندلی اداری به چه نکاتی دقت کنیم؟

هنگام خرید صندلی کارمندی یا اداری باید به عوامل مختلفی توجه کرد. فراتر از زیبایی‌شناسی و هزینه‌ها، در نظر گرفتن اینکه چگونه صندلی به صورت روزانه عمل می‌کند، حیاتی است.

مطمئن شوید که ارتفاع صندلی شما قابل تنظیم است

قابل تنظیم بودن صندلی شما مهم است. شما باید بتوانید ارتفاع را متناسب با قد خود را تنظیم کنید تا پاهای شما به‌راحتی روی زمین قرار گیرند و فشار روی کمر شما کاهش یابد.

همچنین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بازوهایتان به‌راحتی می‌توانند به میز کارتان برسند و مطمئن شوید که در شانه‌هایتان تنش ایجاد نمی‌کنید. تنظیم ارتفاع تقریباً برای هر صندلی کارمندی ایجاد می‌شود.

به دنبال یک تکیه‌گاه قابل تنظیم باشید

در حالت ایدئال، یک صندلی مدیریتی باید دارای یک تکیه‌گاه قابل تنظیم نیز باشد، بنابراین می‌توانید پشتی صندلی را به جلو یا عقب ببرید. این تنظیم افراد را از نشستن بیش از حد به عقب یا جلوتر روی صندلی خود باز می‌دارد و در نتیجه فشار روی ران‌های آنها را کاهش می‌دهد.

یک صندلی اداری باید به اندازه کافی عریض و عمیق باشد تا بتوانید راحت بنشینید. افراد قد بلندتر برای حمایت از بدن بلند خود به صندلی عمیق‌تری نیاز دارند.

یک صندلی با دسته بازویی تهیه کنید

دسته‌های بازویی برای از بین بردن فشار از گردن و شانه‌ها عالی هستند. همان‌طور که آرنج‌های خود را روی تکیه‌گاه‌های بازویی قرار می‌دهید، به بقیه بازوهای خود، تا بالای شانه‌ها، اجازه می‌دهید تا استراحت کنند. در حالت عالی، شما می‌خواهید که دسته‌های بازو نیز قابل تنظیم باشند، به‌خصوص اگر صندلی خود را به داخل و خارج از میز خود حرکت دهید. دسته‌های ثابت معمولاً جلوی میز را می‌گیرند و شما را مجبور می کنند برای رسیدن راحت به میز، دراز بکشید.

خرید انواع صندلی اداری از اداری نت

پشتیبانی کمر را بررسی کنید

کمر ما مقعر است، بنابراین یک صندلی کارمندی خوب باید محدب شکل باشد تا ناحیه کمر ما را پشتیبانی کند. یک تکیه‌گاه کمر شما را پشتیبانی می‌کند تا در نهایت روی صندلی خود خم نشوید. این پشتیبانی به محافظت از ستون فقرات شما کمک کرده و فشار وارده بر دیسک‌های کمر شما را به حداقل می‌رساند.

سعی کنید یک روکش قابل تنفس و راحت انتخاب کنید

صندلی شما باید با موادی ساخته شده باشد که به بدن و کفی صندلی شما اجازه تنفس بدهد. بسیاری از مردم صندلی پارچه‌ای را ترجیح می‌دهند، اما مواد جدید مانند مش بسیار قابل تنفس هستند و نگهداری آن آسان است. چوب و پلاستیک مواد خوبی برای صندلی‌های اداری نیستند که افراد زمان زیادی را روی آن بنشینند، زیرا ممکن است به سرعت احساس ناراحتی کنند.

به همین منظور اگر می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که صندلی‌تان به اندازه کافی روکش‌های مخصوص به خود را دارد به اداری نت مراجعه کرده تا انواع صندلی‌ها را انتخاب کرده یا بشناسید و با شناخت کامل از نیاز خود خرید نمایید.

به دنبال صندلی‌هایی با چرخ گردان و چرخاننده باشید

اگر بتوانید آزادانه روی صندلی خود حرکت کنید، کارایی خود را به حداکثر خواهید رساند. یک صندلی اداری می‌تواند به‌راحتی بچرخد و به شما کمک کند به قسمت‌های مختلف میز خود برسید. چرخ‌های پایین صندلی به شما کمک می‌کنند تا به‌راحتی در اطراف حرکت کنید.

زیبایی‌شناسی را در نظر بگیرید

پیدا کردن صندلی کارمندی مناسب با ظاهر دفتر شما، بسیار مهم است. می‌توانید یک صندلی با حس سنتی‌تر یا فضایی مدرن و مد روز بخواهید. صندلی‌هایی که در دفاتر، اتاق‌های هیئت مدیره و مکان‌های مختلف استفاده می‌شود می‌توانند به ایجاد فضای اداری شما کمک کنند.

به دنبال تولیدکنندگان صندلی باشید که ضمانت ارائه می‌دهند

مجموعه اداری نت یکی از تولیدکنندگان صندلی اداری‌ست که می‌توانید تمام محصولات آن را با ضمانت تهیه کنید. هنگام خرید صندلی برای دفتر خود می‌توانید سیاست‌های شرکتی را که با آن کار می‌کنید در نظر بگیرید. آیا آنها برای محصولات خود گارانتی ارائه می‌دهند؟ اگر مشکلی پیش بیاید آیا آنها یک سرویس پشتیبان ارائه می‌کنند؟

خرید انواع صندلی اداری از اداری نت

جمع‌بندی

مجموعه اداری نت طیف گسترده‌ای از صندلی اداری را ارائه می‌دهد. این شرکت به دلیل خدمات فوق‌العاده و ضمانت بی‌چون‌وچرای خود شناخته شده است. شرکت مجموعه‌ای از صندلی‌های اداری ارگونومیک و همچنین صندلی‌های انتظار، کنفرانس و جلسه را در لیست تولیدات خود دارد. اگر به دنبال خرید صندلی مدیریتی یا کارمندی هستید، وب سایت این مجموعه را برای یافتن صندلی مناسب برای خود جست‌وجو کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا