خودرو

خرید خودرو کارکرده با ضمانت 800 میلیونی

اگر حتی یک‌بار خودروی کارکرده خریده باشید، می‌دانید که خرید خودروی کارکرده در کشور ما مشکلات و خطرات خاص خود را دارد؛ چون بیشتر روش‌های خرید این خودروها ریسک‌های زیادی مثل عدم مطابقت شرایط خودرو با ادعای فروشنده، کلاهبرداری، دلالی و… دارد. در بازاری که افزایش قیمت‌ها در آن نجومی و بهت‌آور است، پذیرش چنین ریسک‌هایی می‌تواند به معنای ازدست‌رفتن سرمایه زندگی و حاصل تلاش و کوشش چندین ساله باشد.

در این میان می‌توان روش‌هایی را هم پیدا کرد که خرید خودروی کارکرده با استفاده از آن‌ها ریسک زیادی ندارد و در این مقاله قرار است بعد از معرفی روش‌های جلوگیری از ضرر در معامله خودروی کارکرده، یکی از این روش‌ها را به شما معرفی کنیم.

حتماً خودروی کارکرده را با کارشناسی بخرید

درصورتی‌که خودتان کارشناس خودرو هستید و در زمینه تشخیص عیوب بدنه و فنی آن تبحر دارید، می‌توانید این شرط را بی‌خیال شوید. ضرب‌المثل «فروش گنجشک رنگ شده به جای قناری» در بازار خودروی کارکرده واقعاً مصداق دارد و هر روز بر تعداد آن‌هایی که سر خرید خودروی کارکرده سرشان کلاه می‌رود و بعد از خرید برای تعمیر خودرو چند صد میلیون هزینه می‌کنند، افزوده می‌شود.

از طرف دیگر آمارها نشان می‌دهند که پیدا کردن خودروی کارکرده سرحال در این بازار گاهی مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه است و رسیدن به چنین خودرویی به حداقل ۳ بازدید نیاز دارد؛ بازدیدهایی که برای هر کدام باید هزینه ایاب‌وذهاب، بنزین و کارشناسی بدهید و علاوه بر این، از وقت خود هم بزنید.

با این اوصاف باید خودروی کارکرده موردنظر خود را از جایی بخرید که خدمات کارشناسی را به‌صورت پیش‌فرض ارائه دهد و بتوانید به گزارش این کارشناسی دسترسی داشته باشید. در این صورت با آگاهی کامل از شرایط فنی و بدنه خودرو اقدام به خرید می‌کنید و تعداد بازدیدهای شما به یک مورد محدود می‌شود.

خودروی کارکرده را از جایی بخرید که قیمت‌های آن منصفانه باشد

در بیشتر روش‌های خرید خودروی کارکرده احتمال مواجهه با قیمت‌های عجیب‌وغریب و دلخواه زیاد است و در اغلب موارد وضعیت خودرو با قیمت مدنظر فروشنده هماهنگی ندارد. رسیدن به یک سازوکار مشخص برای تعیین قیمت در بازار خودروهای کارکرده دشوار است و به همین دلیل است که در پلتفرم‌های درج آگهی خودرو، بازارهای هفتگی و نمایشگاه‌های سطح شهر برای یک مدل خودرو با وضعیت مشابه، قیمت‌های متفاوتی اعلام می‌شود.

یک پلتفرم قابل‌اعتماد خریدوفروش خودروی کارکرده، جایی است که قیمت‌ها در آن بر اساس گزارش کارشناسی، قیمت‌های روز و معاملات واقعی بازار تعیین می‌شود و به همین دلیل خبری از قیمت‌های دلخواه در آن نیست.

از ارائه خدمات حقوقی و امنیت معامله مطمئن شوید

به غیر از عدم اطلاع از وضعیت فنی و بدنی خودرو، عدم آگاهی از مسائل حقوقی قرارداد مبایعه‌نامه و نبودن چهارچوبی مطمئن برای معامله امن و بی‌دردسر خودرو هم می‌تواند شما را دچار ضرر و زیان‌های گسترده کند.

متأسفانه بازار آنلاین خودروهای کارکرده پر از دلال‌ها و افرادی است که اصلاً خودرویی برای فروش ندارند و بعد از تماس شما با شماره درج شده در آگهی، از شما درخواست بیعانه می‌کنند و بعد از واریز بیعانه دیگر خبری از آن‌ها نمی‌شود. تعداد شرکت‌های لیزینگ جعلی با ظاهر موجه که پیش‌پرداخت می‌گیرند و بعد از صحنه روزگار محو می‌شوند هم کم نیست.

برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های این‌چنینی، باید از جایی خودروی کارکرده بخرید که بر انتشار آگهی‌ها نظارت مستقیم داشته باشد و شما را مستقیماً با فروشنده طرف نکند. همچنین باید از ارائه خدمات حقوقی مثل تنظیم صحیح مبایعه‌نامه و همراهی در مراحل قانونی نقل‌وانتقال خودرو هم مطمئن شوید.

به فکر انتخاب بهترین گزینه ممکن باشید

عدم اطلاع از گزینه‌های بهتری که می‌توانستید با بودجه خود آن‌ها را بخرید هم ممکن است شما را با ضرر و زیان مواجه کند. گاهی اوقات به دلیل قیمت‌های عجیب‌وغریب و بدون نظارت در پلتفرم‌های درج آگهی، امکان دارد تصور کنید که باید به خرید خودروهای مدل پایین و با کارکرد زیاد تن بدهید؛ درحالی‌که مراجعه به جایی که قیمت‌های منصفانه دارد و خدمات مشاوره انتخاب خودرو ارائه می‌دهد، چشم شما را باز می‌کند و باعث می‌شود با بودجه خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

هنگام تبدیل به احسن خودروی خود، احتیاط کنید

یکی دیگر از عواملی که منجر به ضرر و زیان در خرید خودرو کارکرده می‌شود، دقت نکردن هنگام تبدیل به احسن خودروی قبلی است. در برخی از مواقع سرعت افزایش قیمت خودرو به حدی است که بعد از فروش خودروی قبلی، قیمت‌ها آن‌قدر بالا می‌رود که مجبور می‌شوید برای خرید خودروی جدید خیلی بیشتر از چیزی که پیش‌بینی می‌کردید هزینه کنید و اصطلاحاً از تورم جا بمانید.

خرید خودرو کارکرده با ضمانت 800 میلیونی

در بخش بعدی می‌خواهیم پلتفرمی را به شما معرفی کنیم که تمامی مزایای یک روش امن و مطمئن برای خرید خودرو کارکرده را دارد و علاوه بر آن، با طرح فروش اقساطی کوتاه‌مدت خود به شما کمک می‌کند که خودروی موردنظر خود را تنها با پرداخت ۱۰ درصد قیمت بخرید و تا ۹۰ روز بعد مابقی مبلغ را بپردازید. در این حین فرصت دارید که خودروی قبلی خود را به قیمت بفروشید.

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودروهای کارکرده کلیک کنید.

“کاملا روشن است وقتی قیمت‌ها ماه به ماه بالاتر می‌روند، با یک محاسبه‌ی ساده می‌توان دریافت که قیمت خودروی خریداری شده به‌صورت اقساطی با نرخ قطعی، تا پایان اقساط حتی از ترکیب قیمت آن حین خرید به‌علاوه سود وام فراتر خواهد رفت!

به‌این‌ترتیب می‌توان گفت اگر امروز خرید قسطی ماشین را مد نظر داشته باشید، طی یک بازه چندماهه نه‌تنها سودی که برای وام می‌پردازید پوشش داده می‌شود، بلکه با سود و افزایش ارزش ماشین‌تان- بخوانید سرمایه‌تان- مواجه خواهید شد.”

از همراه مکانیک خودروی کارکرده را با ضمانت بخرید

همراه مکانیک یک پلتفرم امن و مطمئن برای خرید آنلاین و حضوری خودروی کارکرده است که با خرید از آن می‌توانید از تمامی عواملی که منجر به ضرر در خرید خودروی کارکرده می‌شوند، دوری کنید. مزایای خرید خودرو کارکرده از همراه مکانیک را در ادامه می‌خوانید:

  • کارشناسی شدن تمامی خودروها
  • ضمانت کارشناسی خودرو تا ۷ روز و سقف ۸۵۰ میلیون تومان
  • تعیین قیمت خودرو به‌صورت منصفانه و بر اساس معاملات واقعی بازار، قیمت‌های روز و گزارش کارشناسی خودرو
  • شفاف بودن تمامی آگهی‌ها و درج اطلاعات کامل خودرو در هر آگهی
  • تضمین امنیت معامله
  • همراهی کارشناسان همراه مکانیک از لحظه انتخاب خودرو تا تعویض پلاک
  • مشاوره حقوقی در مورد تنظیم مبایعه‌نامه
  • تنوع بالای خودروهای داخلی، خارجی و مونتاژی کارکرده
  • امکان خرید قسطی خودروی دست دوم

در پایان اگر می‌خواهید سری به سایت همراه مکانیک بزنید و از بخش‌های مختلف آن بازدید کنید؛ قیمت روز خودرو خود را ببینید، آگهی خرید نقد و اقساط خودروها را ببینید، درخواست فروش خودرو ثبت کنید یا حتی از خدمات کارشناسی خودرو استفاده کنید، همین حالا وارد نشانی اینترنتی این شرکت به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ شوید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا