مسکن

خرید و فروش و قالب وافل در شرکت زاگرس بنا

خرید و فروش قالب وافل از جمله فعالیت هایی است که امروزه در بازار ساختمان سازی رونق دارد. اما سوال اصلی وقتی مطرح می گردد که خرید قالب وافل را از کجا و چه طور انجام دهیم. تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا به صورت تخصصی و موشکافانه تمامی جزئیات لازم که بر اثر سال ها تجربه در این صنف کسب نموده ایم را در اختیار شما کارفرمایان، مهندسان و دانشجویان عزیز قرار دهیم. ما در شرکت زاگرس بنا به عنوان مجری و تولید کننده اصلی و بدون واسطه قالب های واقل توصیه هایی از قبیل، خرید و فروش قالب های وافل نو و دست دوم، استحکام قالب های وافل، انتخاب کدام فروشنده برای خرید قالب وافل، خرید مقرون به صرفه قالب وافل و انواع قالب وافل را بازگو می نماییم. با ما همراه باشید و در صورت هرگونه سوال یا درخواست مشاوره به وبسایت رسمی و تخصصی زاگرس بنا  zagrosbana.com  مراجعه کرده و با متخصصین و کارشناسان کاربلد ما در ارتباط باشید.

 خرید و اجاره  انواع قالب وافل با قیمت مناسب از شرکت زاگرس بنا :
https://zagrosbana.com/waffle-slab

انواع قالب وافل چیست

انواع خرید و فروش قالب وافل وابسته به نوع طراحی سازه ای انجام می گردد. اگر سقف شما به صورت یک طرفه طراحی شود باید برای خرید قالب وافل به دنبال قالب وافل یک طرفه باشید و در مقابل اگر نوع سقف وافل دو طرفه طراحی شده باشد باید در پی خرید قالب وافل دو طرفه که شکلی مربعی دارند، برویم. خالی از لطف نیست که در این قسمت تفاوت قالب های یک طرفه و دوطرفه سقف وافل را یادآور شویم.

قالب های یک طرفه سقف وافل طابوتی شکل هستند و باعث می شوند تا عملکرد سقف را یک طرفه نمایند این بدان معنا است بار ناشی از سقف تنها بر دو تیر اصلی روبه روی هم وارد می گردد. اما درست در مقابل آن، قالب های وافل دو طرفه عملکرد سقف را دو طرفه می نماید و اصطلاحا به آن سقف، سقف وافل دو طرفه می گویند. سقف های دوطرفه معمولاً دهانه های بزرگتری را نسبت به سقف های وافل یک طرفه پوشش می دهند. بر همین اساس از سقف های وافل در پروژه های بزرگ استفاده می نمایند چرا که علاوه بر حذف ستون های اضافی باعث کاهش هزینه های ساخت می گردد. اما سوال بعدی و مهم در مورد قالب های وافل از کجا خریدن آن است که در ادامه به این مهم می پردازیم.

خرید و فروش و قالب وافل در شرکت زاگرس بنا

از کجا قالب وافل بخریم ( خرید و فروش قالب وافل )

خرید و فروش قالب وافل مانند هر کالا و محصول دیگری می باشد که برای خرید بهتر و پیروزمندانه تر باید چندین موارد مهم را در نظر گرفت که اولین و مهمترین آن قیمت قالب وافل است. علاوه بر قیمت دومین اصلی که بسیار مهم جلوه می کند استحکام و دوام قالب های وافل است. بنابراین می توان گفت دو مولفه قیمت قالب وافل و استحکام آن دو رکن اصلی در قالب وافل و اجرای سقفی مقرون به صرفه و طبق قوانین و مقررات ملی ساختمان می باشد. برای مورد اول یعنی قیمت قالب وافل، بهتر است واسطه ها و دلالان بازار را حذف نمایید و خرید و فروش قالب وافل را به صورت مستقیم با تولید کننده انجام دهید. در رابطه با مورد دوم یعنی استحکام قالب ها از فروشنده گارانتی کتبی دریافت نمایید. قابل ذکر است که از هر قالب وافل می توان ۵۰ مرتبه استفاده نمود. در نتیجه کیفیت و استحکام قالب ها را باید به صورت تضمینی از تولید کننده بخواهید تا در حین ساخت و ساز، قالب ها دچار شکستگی و ترک خوردگی نشوند.

زاگرس بنا اولین تولیدکننده قالب های مستحکم وافل

شرکت تخصصی زاگرس بنا به عنوان تولید کننده قالب وافل این تضمین را به مشتریان خود را می دهد که عمر هر قالب وافل بیش از ۵۰ بار می باشد. چراکه این قالب ها پس از ساخت از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت مورد تست ضربه و پرتاب قرار می گیرند و تا از استحکام قالب ها مطمئن نشوند آنها را وارد بازار نخواهند کرد. علاوه برآن شرکت زاگرس بنا یک تولیدکننده قالب وافل است که خود در پروژه های ساختمانی که مجری سقف وافل می باشد، استفاده می نماید که همین نشان دهنده مطمئن بودن این شرکت از تولیدات خود است. همچنین این شرکت توانسته با تولید قالب وافل واسطه ها را در بازار کنار زده و خود قیمت قالب وافل را به صورت مصوب و زیر نظر اتحادیه تعیین نماید. با این حال برخی کارفرمایان و مهندسان ترجیح می دهند برای اقتصادی شدن پروژه از قالب وافل دست دوم استفاده نمایند که جا دارد در ادامه مختصری در مورد این قالب ها صحبت نماییم.

میتونید از این لینک با قالب وافل قفل دار بیشتر آشنا بشید و اطلاعات دقیق کسب کنید:
https://zagrosbana.com/%D۹%۸۲%D۸%A۷%D۹%۸۴%D۸%A۸-%D۹%۸۲%D۹%۸۱%D۹%۸۴-%D۸%AF%D۸%A۷%D۸%B۱-%D۸%B۳%D۹%۸۲%D۹%۸۱-%D۹%۸۸%D۸%A۷%D۹%۸۱%D۹%۸۴/

آیا خرید قالب وافل دست دوم از نظر استحکام مناسب است

یک توصیه مهم برای خرید قالب وافل دست دوم این است که از استحکام و سالم بودن قالب ها موقع خرید مطمئن شوید. ما در شرکت زاگرس بنا با توجه به نیاز و تصمیم کارفرما قالب های دست دوم وافل را نیز پیشنهاد می دهیم. برای مثال برای ساختمان های کوچک و کارفرماهایی که تنها برای یک پروژه قصد خرید قالب وافل را دارند، با توجه به نظر کارشناسان قالب های وافل دست دوم می تواند گزینه خوبی برای آنها باشد.

از طرفی دیگر برای صرفه جویی در هزینه های پروژه و با توجه به قیمت قالب وافل این امکان در شرکت زاگرس بنا وجود دارد که قالب های دست دوم و استفاده شده در پروژه های شما را خریداری می نماید. در این صورت بخشی از هزینه ای که صرف خرید قالب نموده اید، باز می گردد.

قیمت قالب وافل

قیمت قالب وافل وابسته به یک طرفه و دوطرفه بودن آن، ابعاد قالب، جنس و وزن قالب، استحکام قیمت های متفاوتی دارد. همانطور که گفتیم خرید از تولید کننده اصلی و حذف واسطه ها نیز بر قیمت قالب وافل تاثیر گذار است. همچنین از آنجا که قالب های وافل با ابعاد خاصی در بازار موجود هستند برای برخی از ابعاد باید سفارشی قالب های وافل را ساخت که همین امر باعث افزایش قیمت قالب وافل می گردد که پیشنهاد می شود در نقشه ها از قالب هایی با ابعاد استاندارد و موجود در بازار استفاده گردد.

خرید و فروش و قالب وافل در شرکت زاگرس بنا

قیمت قالب وافل دست دوم

قیمت قالب وافل دست دوم نیز به صورت چشمگیری از قالب های نو مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد. برای تاکید بیشتر یادآور این نکته می شویم که قالب های وافل دست دوم را از هر شرکتی خریداری نکنید و قبل از خرید از استحکام آنها مطمئن شوید.

قالب وافل زاگرس

بهترین نوع قالب وافل را می توانید از شرکت تولیدکننده و مجری زاگرس بنا با قیمت مصوب و شرکتی خریداری نمایید. چراکه این شرکت علاوه بر تولید قالب وافل، مجری انواع سقف های وافل در هر متراژی می باشد و کارشناسان برای بازدید اولیه به سراسر کشور و حتی خارج از کشور مراجعه می نمایند تا بتوانند بهترین پشنهاد را به کارفرما یا مجری پروژه بدهد و همچنین در صورت صلاح دید کارفرما صفر تا صد کار را می تواند با مدریت پروژه و کاهش هزینه ها اجرا نماید. در غیر این صورت نیز یک نیروی کاربلد را برای اجرا و آموزش اجرای صحیح قالب چینی و اجرای سقف به محل پروژه اعزام می نماید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا