مسکن

دکوراسیون و نورپردازی با آباژور چگونه است؟ نکات مهم در هنگام خرید

همان طور که می دانید مدت های بسیار زیادی است که از آباژور برای نورپردازی پذیرایی و یا اتاق خواب استفاده می شود تا در طول شب بتوان از نور آن بهره برد. اما در سال های اخیر آباژور نه تنها به منظور تامین نور در فضاهای مختلف بلکه به منظور طراحی دکوراسیون و تاثیر گذاشتن در زیبایی محیط نیز استفاده می شوند.

چه ارتباطی بین دکوراسیون و نورپردازی با آباژور وجود دارد؟ چگونه می توان با آباژور در طراحی دکوراسیون موثر واقع شد؟ بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید آباژور چیست؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا پاسخ این پرسش ها را دریافت کنید.

همان طور که می دانید مدت های بسیار زیادی است که از آباژور برای نورپردازی پذیرایی و یا اتاق خواب استفاده می شود تا در طول شب بتوان از نور آن بهره برد. اما در سال های اخیر آباژور نه تنها به منظور تامین نور در فضاهای مختلف بلکه به منظور طراحی دکوراسیون و تاثیر گذاشتن در زیبایی محیط نیز استفاده می شوند.

زیرا طراحی آباژور و نور آن هر دو در زیبایی فضا موثر هستند و به همین دلیل طراحی های بسیار متنوعی از آباژور ها تولید می گردند.

دکوراسیون و نورپردازی با آباژور در انواع آن:

در رابطه با دکوراسیون و نورپردازی با آباژور باید اشاره کنیم که آباژور ها دارای دو نوع مختلف هستند و هر یک از انواع آن را می توان برای طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار داد.

انواع آباژور ها به صورت کلی از قبیل زیر در نظر گرفته می شوند:

آباژور ایستاده:

آباژور ایستاده دارای پایه بلندی است که بر روی زمین قرار می گیرد و به اشکال مختلفی طراحی می شود. این نوع آباژور معمولا برای طراحی دکوراسیون و زیبایی پذیرایی خانه استفاده می شود و معمولا آن را در کنار مبل قرار می دهند.

آباژور رو میزی:

آباژور های رومیزی از پایه کوتاهی برخوردار هستند که برای قرار گرفتن بر روی انواع میز و کنسول طراحی شده اند. آباژور های رومیزی را می توان بر روی میز پاتختی و یا میز تحریر و همچنین در پذیرایی خانه و بر روی کنسول قرار داد که در این زمینه می توانید بر اساس سلیقه و میل خود عمل کنید و یا بر اساس هدف از به کار بردن آباژور مکان آن را انتخاب کنید.

چرا آباژور برای نورپردازی یک گزینه ایده آل است؟

نور حاصل از آباژور ها به صورت متمرکز و ملایم است و باعث ایجاد فضای آرامش بخشی می شود. به همین دلیل آباژور ها گزینه مناسبی برای نورپردازی در نظر گرفته می شوند و عده زیادی به نورپردازی با آباژور علاقه مند هستند.

بهترین فضا برای قرار گرفتن آباژور:

اگر می خواهید که از آباژور در پذیرایی منزل خود استفاده کنید، مناسب ترین و بهترین فضا برای قرار گرفتن آن معمولا در کنار مبلمان است. همچنین می توانید آباژور را در راهرو و یا زیر پله خانه های دوبلکس نیز قرار دهید تا باعث افزایش جلوه و زیبایی محیط مد نظر خود شوید.

علاوه بر آن در صورتی که می خواهید از آباژور در اتاق خواب استفاده کنید نیز بهترین بخش از فضای اتاق خواب به این منظور، کنار تخت خواب خواهد بود.

با قرار دادن آباژور در این بخش های محیط میتوانید تاثیر خوبی بر روی دکوراسیون داشته باشید.

نکاتی در رابطه با دکوراسیون و نورپردازی با آباژور:

زمانی که از  آباژور برای نورپردازی استفاده می کنید، لازم است تا به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • آباژور را در کنار تلویزیون قرار ندهید تا نور آن برای تماشای تلویزیون مزاحمت ایجاد نکند
  • برای محیط پذیرایی خانه از آباژور ایستاده استفاده کنید
  • زمانی که قصد نورپردازی با آباژور را دارید، سایر نورهای موجود در فضا را کم کنید
  • در هنگام خرید و تهیه آباژور سعی کنید که طراحی آن مطابق با طراحی فضای مورد نظر شما باشد
  • و…

دکوراسیون و نورپردازی با آباژور چگونه است؟ نکات مهم در هنگام خرید

با رعایت این نکات به شکل بهتری می توانید در طراحی دکوراسیون با نورپردازی از طریق آباژور موثر واقع شوید.

خرید آباژور به شکل اینترنتی:

هموطنان عزیزی که قصد دارند آباژور مد نظر خود را به شکل اینترنتی خریداری کنند، می توانند از فروشگاه آرام ست بهره ببرند زیرا این فروشگاه ارائه دهنده انواع آباژور، لوستر، چراغ آویز، ساعت دیواری و … است و در تنوع بسیار زیادی این محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

برای مراجعه به وب سایت آرام ست کافی است تا بر روی لینک www.aramset.com کلیک کنید تا وارد این فروشگاه شوید.

سخن پایانی:

دکوراسیون و نورپردازی با آباژور را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم تا به خوبی بتوانید از این وسیله استفاده کنید و یک فضای ایده آل را به ارمغان آورید که انواع آباژور به این منظور در آرام ست قابل تهیه است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا