تجارت

کلید سازی سیار چیست؟

کلید سازی به ساخت قفل های معمولی و سنتی محدود نمی شود بلکه در حال حاضر بیشتر خانه ها و اتومبیل ها از کلیدهای کامپیوتری و یا سوئیچ های کددار استفاده می کنند.

احتمالا برای همه ما پیش آمده است که کلیدمان را درب خانه جا گذاشته ایم و یا اصلا نمی دانیم کلیدهای خود را کجا گذاشته ایم و به عبارت دیگر کلیدمان را گم کرده ایم و یا گاهی پیش می آید که در هنگام باز کردن در متوجه می شویم که کلید در قفل شکسته و همان جا باقی مانده است در این مواقع اولین کاری که به فکرمان می رسد این است که به کلید ساز مراجعه کنیم و یا از سیک کلید ساز بخواهیم تا برای باز کردن درب کمکمان کند.

کلیدسازی چیست؟

کلید سازی تمام فعالیت هایی هستند که در حوزه ساخت و تعمیر قفل و کلیدها صورت می گیرد.در گذشته کلیدسازی شامل ساختن کلیدهای معمولی بود اما با گذشت زمان و پیشرفت قفل ها و با بالا رفتن سطح امنیت قفل ها و به طبع آن کلیدها نیز تغییر کرده اند و دیگر کلید سازی به ساخت قفل های معمولی و سنتی محدود نمی شود بلکه در حال حاضر بیشتر خانه ها و اتومبیل ها از کلیدهای کامپیوتری و یا سوئیچ های کددار استفاده می کنند که هر کلید سازی باید قادر به ساخت و تعمیر این کلیدها و همچنین کلید سازی سیار باشد.

حوزه وظایف کلید سازی

اقداماتی که توسط یک کلید ساز انجام می شود عبارت اند از :

  • گاهی ما نیاز داریم تا از کلید اصلی خانه چند نمونه برای اعضای خانواده داشته باشیم و یا به یک کلید یدکی نیاز داریم و کلید ساز یک کلید از روی کلید اصلی برای ما می سازد.
  • در صورت بسته شدن در و یا گم شدن کلید از کلید ساز می خواهیم تا در محل حاضر شود و در را برایمان باز کند.
  • همه ما در صورت گم شدن کلید به کلید ساز مراجعه می کنیم تا یک کلید برای قفل‌های بدون کلید برایمان بسازد
  •  تعمیر کردن انواع قفل های خراب نیز از مهمترین کارهای یک کلید ساز می باشد.
  • با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از کلیدهای کامپیوتری و سوئیچ های کددار کلید ساز باید توانایی ساخت این نوع از کلیدها را نیز داشته باشد.
  •  نصب انواع  قفل ایمنی جک‌های درب‌ها و ریموت کردن درها

کلید سازی سیار چیست؟

کلید سازهایی که در گذشته فعالیت می کردند دارای یک مغازه به صورت سنتی بودن که دارای یک ساعت کاریس مشخصی هم می شد و ما اگر خارج این ساعت کاری به مشکل بر می خوردیم و نیاز به خدمات کلید سازی داشتیم نمی توانستیم به آنها دسترسی داشته باشیم و این می توانست برای ما مشکل ساز شود مثلا اگر شب کلید خود را گم میکردیم و یا پشت در بدون کلید می ماندیم باید منتظر میماندیم تا فردا که ساعت کاری کلیدسازی شروع شد به مغازه مراجعه می کردیم و یا از کلیدساز می خواستیم تا در را برایمان باز کند اما خوشبختانه الان کلید سازی های سیاری وجود دارند که به صورت آنلاین و شبانه روزی خدمات ارائه می کنند.

مزایای کلید سازی سیار چیست؟

در دسترس بودن

یکی از مهمترین مزیت هایی که کلید سازی سیار دارد این است که شما می توانید در طول شبانه روز و در هر محل و ساعتی به صورت آنلاین با کلید سازی های سیار تماس بگیرید تا آنها در محل حاضر شوند و هر گونه خدماتی که شما نیاز داشته باشید اعم از باز کردن درب خودرو و یا خانه و تمامی خدماتی که یک کلید سازی معمولی ارائه می دهد را به شما ارائه خواهند داد.

حضور سریع در محل

کلید سازی های سیار به دلیل اینکه به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می دهند می توانند در لحظه ای که شما به کمک آنها احتیاج دارید به سرعت در محل حاضر شوند و خدمات مورد نیاز شما را به شما ارائه دهند.

کلام پایانی

اگر قصد دارید تا از یک کلید ساز سیار برای باز کردن درب ماشین و یا منزل خود استفاده کنید باید توجه داشته باشید تا از مراکزی که معتبر هستند اقدام به گرفتن خدمات کنید زیرا افرادی سودجو می توانند به اسم کلید سازی سیار به خانه شما مراجعه کنند و اقدام به دزدی از خانه و یا خودرو شما کنند از این رو ما اوسا کلید osakilid.com را معرفی می کنیم که یک کلید سازی معتبر در زمینه کلید سازی سیار و همچنین ساخت انواع کلید و سوئیچ کددار می باشد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا