تجارت

معرفی نمایشگاه های بهاره تهران 1403 + آدرس

در مطلب زیر به معرفی کامل نمایشگاه های بهاره تهران برای نوروز 1403 خوایم پرداخت، با سایت تجارت همراه باشید.

به گزارش تجارت امروز؛ پیش از آغاز سال نو نمایشگاه های بهاره در روزهای پایانی سال در مکان هایی معین برگذار می‌شوند. در این نمایشگاه ها برای راحتی دسترسی و خرید مردم، بسیاری از اجناس و اغلام مورد نیاز برای عید نوروز در غرفه ها موجود است. برای نوروز ۱۴۰۳، این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه در نقاط مختلفی از تهران در ساعات ۱۰ الی ۲۲ ؛ در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برگزار می شود. برای اطلاع از محل برگزاری و محصولات موجود در غرفه‌های نمایشگاه ها همراه سایت تجارت امروز باشید. در این نمایشگاه محصولات با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان عرضه می گردد.

در نمایشگاه های بهاره چه چیزی می‌فروشند؟

پوشاک، کیف و کفش، آجیل، شیرینی های مختلف و میوه عمده ترین محصولات عرضه شده در غرفه های فروش بهاره و بازار شب عید هستند که حداقل ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف دارند، کالاهای اساسی مثل گوشت و روغن نیز با تخفیف ۳ درصدی توزیع می شوند. در این نمایشگاه تمامی اقلام تست شده و پس از بررسی کیفیت و استاندارد، مجوز حضور در نمایشگاه صادر شده است.

اگر محصولات ارائه شده از نظر کیفیت یا استاندارد با نمونه بررسی شده مطابقت نداشته باشد تخلف محسوب می شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر اهمیت کنترل قیمت در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، یادآور شد که قیمت میوه ی خریداری شده در شب عید حداقل ۳۰ درصد کمتر به دست مصرف کنندگان می رسد.

نمایشگاه‌های بهاره ایران معمولاً شامل مجموعه‌ای متنوع از کالاها هستند که می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • پوشاک و منسوجات: انواع لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه، پارچه‌ها و اکسسوری‌ها.
  • کیف و کفش: انواع کیف‌های دستی، کوله‌پشتی‌ها، کفش‌های راحتی و رسمی.
  • لوازم خانگی: وسایل برقی کوچک مانند مخلوط‌کن‌ها، توسترها و جاروبرقی‌ها.
  • لوازم آشپزخانه: ظروف پخت و پز، سرویس‌های غذاخوری و ابزارهای آشپزی.
  • محصولات خوراکی: انواع مواد غذایی، شیرینی‌جات و تنقلات.

لیست و آدرس نمایشگاه های بهاره تهراننمایشگاه های بهاره بوستان گفتگو

نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در مکان هایی از جمله پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، مصلای تهران، بوستان ولایت، بوستان گفتگو، تالار حجاب وشهر آفتاب برگزار می شود.

مرکز تهران: خیابان شهید دکتر بهشتی ،مقابل خیابان میرعماد، مصلی تهران، بازارچه نوروزی چهل‌سرا

جنوب تهران: انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان، بوستان بزرگ ولایت

شرق تهران: فلکه دوم تهرانپارس،انتهای خیابان جشنواره،فرهنگسرای اشراق

غرب تهران: واقع در اتوبان تهران کرج، انتهای اتوبان شهید باکری، مجتمع تفریحی پارک ارم

نمایشگاه های بهاره بوستان گفتگو

نمایشگاه بوستان گفتگو یکی از نمایشگاه های تهران است که در بوستان گفتگو برگزار می شود و پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است. در این نمایشگاه انواع میوه های خشک و خوراکی، گوشت و مرغ، پوشاک، انواع ترشیجات، انواع سوغاتی از شهرهای مختلف عرضه می شود. این نمایشگاه تا ۶ اسفند ادامه دارد اما احتمال تمدید آن زیاد است.  بوستان گفتگو در گیشا، خیابان کوی نصر، خیابان علیایی واقع شده است و ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۱ صبح تا ۲۱ شب است.

نمایشگاه های بهاره شهر آفتاب

امسال برای اولین بار یکی از مکان های برگزاری نمایشگاه بهاره به شهر آفتاب اختصاص دارد که با استقبال خوب شرکت ها و اصنافی که برای برخی ویژگی ها و پیشنهادات به این مکان مراجعه می کنند، قرار گرفته است. در شهر آفتاب پیش بینی می شود قیمت غرفه ها ها ۵۰ تا ۶۰ درصد کمتر از سایر مکان ها باشد. برای رفاه حال همشهریان عزیز بعد از ایستگاه مترو شاهد، اتوبوس هایی با فواصل زمانی کوتاه تعبیه شده است.لازم به ذکر است تمامی نمایشگاه ها نیز به جز نمایشگاه شهر آفتاب در چهارشنبه سوری تعطیل است.

جشنواره بهاره پارک ارم برای نوروز ۱۴۰۳ و رمضان

جشنواره بهاره پارک ارم از تمام اقلامی که اعضای اتحادیه ما در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌کنند، نمونه برداری شده و بعد از بررسی کیفیت و استاندارد آن‌ها، مجوز شرکت در نمایشگاه داده شد. نمونه‌های بررسی شده نیز به صورت پلمب در بیرون از غرفه ها و در معرض دید مردم قرار دارد و چنانچه کالاهای عرضه شده به لحاظ کیفیت یا استاندارد با نمونه بررسی شده مطابقت نداشته باشد، تخلف محسوب می شود.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران، نمایشگاه‌های بهاره تهران در منطقه پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، مصلی امام خمینی (ره)، سالن مجموعه حجاب، بوستان ولایت و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در تهران برگزار می‌شود.

محصولات و خدمات نمایشگاه بهاره ارم

نمایشگاه بهاره ارم قبل از ایام عید و سال نو در بیشتر شهر‌های ایران برگزار می‌شود تا مردم راحت‌تر بتوانند پوشاک، کیف و کفش، آجیل، شیرینی‌های مختلف و میوه عمده‌ترین محصولات عرضه شده در غرفه‌های فروش بهاره و بازار شب عید یکجا خرید‌های خود را انجام دهند این نمایشگاه بهاره از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه در نقاطی از تهران از ساعت ۱۰ الی ۲۲ و در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

آدرس نمایشگاه‌های بهاره منطقه پارک ارم

پارک ارم: واقع در اتوبان تهران کرج، انتهای اتوبان شهید باکری، مجتمع تفریحی پارک ارم

نمایشگاه های بهاره نوروز در تهراننمایشگاه های بهاره بوستان گفتگو

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران در تشریح خدمات  شهر آفتاب گفت: امسال در شهر آفتاب مقرر شد در سه غرفه A5، A4  و A6 توزیع کالا به صورتی شرکتی بدون غرفه بندی از سوی یک شرکت انجام گیرد. علاوه بر این، یک شرکت ۲۰ میلیون کارت اعتباری را در اختیار خریدارن خود خواهد گذاشت که بدون بهره در چهار ماه از طریق چک یا تأییدیه فیش حقوقی کارمندان، قابل بازپرداخت است. همچنین قرار است کارت‌های نقدی بدون نام صادر شود که پس از شارژ مجدد توسط خریدار، در صورت خرید در شهر آفتاب، به استثنای خرید کالاهای ضروری و سایر تخفیف‌ها، ۱۰ درصد تخفیف دریافت می‌شود.

وی با تاکید بر حضور بازرسان اتحادیه و تعزیرات در تمامی ساعات نمایشگاه بهاره افزود: شهروندان گرامی در ایام برگزاری جشن این نمایشگاه ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا تفاوت در قیمت کالای ارائه شده با نمونه ذکر شده می توانند با بازرسان تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که شکایات آنها قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا