سیاسی

دریافت مجوز همایش از فرمانداری توسط قالیباف، جلیلی و پزشکیان 

در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری، جلیلی و پزشکیان از فرمانداری مجوز برگذاری همایش گرفتند.

به گزارش تجارت امروز؛ آنطور که معاون استاندار تهران اعلام کرده است: در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری برای کاندیدا، ۷ مجوز برگذاری همایش صادر شده است. ۵مجوز به ستاد پزشکیان و ۲ مورد هم به جلیلی تعلق گرفه است.

فرماندار تهران با اشاره به صدور مجوز افراد معرفی شده از سوی ستادهای ۲نامزد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باتوجه به قانون حضور نماینده نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رای مصوب ۱۳۷۹/۵/۳ مجلس شورای اسلامی، هر یک از نامزدهای انتخابات می توانند در هر شعبه یک نفر را به عنوان نماینده کاندیدا معرفی نمایند، که در این خصوص ستاد انتخابات فرمانداری تهران، در مجموع برای ۷ هزار و ۱۰ نفر کارت حضور در شعب را صادر کرده است.

همچنین فرماندار اعلام کرد: در مرحله دوم به هر کدام از کاندیدا ۵۰ سازه تبلیغاتی به قید قرعه اختصاص یافت، که توانستند در زمان قاونی تبلیغات خود را انجام بدهند.

فرماندار ویژه تهران با اشاره به صدور مجوز برای نمایندگان معرفی شده از سوی ستادهای دو نامزد مرحله دوم ریاست جمهوری اظهار کرد: ستاد انتخابات فرمانداری تهران، برای ۳هزار و ۵۵۲ نفر از نمایندگان ستاد مسعود پزشکیان و سه هزار و ۴۵۸ نفر از نمایندگان ستاد سعید جلیلی کارت حضور در شعب را صادر کرده است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا