تجارت

راه ‎اندازی کسب ‎وکار پرسود با دستگاه بسته ‎بندی ساشه چگونه است ؟

هنگامی که صحبت از کسب ‎وکارهای خانگی می‎شود بیشتر فکر‎ها به سوی طراحی سایت، تدریس، برنامه ‎نویسی و … معطوف می ‏شود. اما واقعیت این است که بازار مربوط به مصرف مواد غذایی می ‎تواند بیش از هر حیطه ‎ی دیگری مشتری داشته و سودآوری حاصل کند. یکی از کارآفرینی‎ های سودآور بسته ‎بندی مواد غذایی، بهداشتی، شیمیایی و … است. دستگاه بسته ‎بندی ساشه را می‎توان یکی از ابزارهای ضروری در زمینه‎ ی بسته ‎بندی محصولات خانگی دانست که هم می‎تواند به محصول مد نظر ظاهر حرفه‎ای ببخشد و هم می تواند آن را از فساد، خرابی و سایر مشکلات ناشی از بسته ‎بندی نادرست حفظ کند. افرادی که به دنبال راه ‎اندازی یک کسب ‎وکار خانگی هستند می ‎توانند با استفاده از این ماشین یک شغل پول ‎ساز برای خود دست ‎و پا کنند.

با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی و کمبود فرصت‎ های شغلی، می ‎توان گفت که راه ‎اندازی یک کسب‎ وکار خانگی می ‎تواند یک فرصت منحصر ‌به ‌فرد باشد. از جمله مزایای کسب ‎و کار خانگی می‎ توان به این نکته اشاره کرد که دیگر در وضعیت رئیس و مرئوس نخواهید بود و می ‎توانید استراتژی ‎های خاص خودتان را داشته باشید. همچنین می‎توانید حین کار کردن در کنار فرزندان خود بوده و ریسک‎ مالی به مراتب کمتری را تجربه کنید. در بین انواع مشاغل خانگی، بسته ‎بندی مواد مختلف را می ‎توان یکی از کسب ‎و کارهای سودآور دانست که هم سرمایه ‎ی اولیه چندانی نمی ‎خواهد و هم ساده و آسان است.

کسب درآمد با دستگاه بسته ‎بندی ساشه

این دستگاه که با نام‎ های دیگری مانند ساشه‎ زن نیز شناخته می ‏شود، وسیله ‎ای است که از آن برای بسته ‎بندی محصولات غذایی، بهداشتی و … استفاده می‏شود. اگر نگاهی به محصولات موجود در سوپرمارکت ‎ها، قنادی ‎ها، فست‎فود ‎ها، داروخانه‎ ها و … بیندازید، متوجه می‏شوید که میزان استفاده از این دستگاه بسیار بالاست.

اگر شما خود تولید‎کننده محصولات غذایی، بهداشتی و شیمیایی هستید، قطعا نیاز به دستگاه ساشه‎ زن خواهید داشت تا بتوانید محصولات خود را با بسته ‎بندی صحیح در اختیار مشتری قرار دهید. اگر هم قصد دارید که محصولات سایر افراد را به شکل فله ‎ای خریداری کرده و آن را بسته ‎بندی کنید و به فروش برسانید، باز هم به یک دستگاه ساشه ‎زن نیاز خواهید داشت.

با استفاده از دستگاه ساشه چه کسب‎ و کارهایی را می ‎توان راه ‎اندازی کرد؟

اگر صاحب یک کسب ‎وکار خانگی هستید و مواد غذایی، بهداشتی، شیمیایی و … را بسته ‎بندی می ‎کنید، بهتر است که با استفاده از دستگاه بسته ‎بندی ساشه، ظاهر حرفه ‎ای به کار خود بدهید. از جمله کاربردهای آن می‎توان به صنایع زیر اشاره کرد:

  • مواد غذایی مانند ادویه‎ جات، نمک، قهوه و نسکافه، سس، عسل، مربا، خشکبار، آجیل، زعفران و …
  • مواد دارویی مانند انواع روغن ‎های پزشکی، پدتمیزکننده، پودرهای ویتامینه، گیاهان دارویی و …
  • مواد آرایشی و بهداشتی مانند انواع ژل، پد های الکلی، شامپو، شوینده‎ های صورت و بدن، ماسک ‎ها و …
  • مواد شیمیایی: مانند دانه ‎ها یا پودرهای ویتامین گیاهی، دانه‎ های روغنی، سم، کود و …

کسب ‎و کارهای خانگی که در زمینه‌ ی بسته‎ بندی میوه، تهیه‎ ی سبزیجات آماده، فرآوری و بسته ‎بندی حبوبات و جوانه‎ ی گندم، ماش و عدس هستند، تولیدکننده ‎های ترشیجات و زیتون، تولیدکننده‎ های حلوا ارده و سایر محصولات سنتی نیز می ‎توانند با استفاده از دستگاه بسته‌ بندی مینی و دستگاه بسته‌‎ بندی وکیوم علاوه بر بخشیدن ظاهر شیک و حرفه ‎ای به محصول خود، نکات بهداشتی را نیز به این طریق به حداکثر میزان ممکن برسانند. از این دستگاه می‎ توان برای موارد زیر نیز استفاده کرد:

  • بسته ‎بندی شکلات
  • بسته‎ بندی آب ‎نبات
  • بسته ‎بندی نشاسته
  • بسته ‎بندی سمنو
  • بسته ‎بندی ادویه‎ جات آسیاب شده
  • بسته ‎بندی شکر
  • بسته ‎بندی پودر سیر
  • بسته بندی نمک
  • بسته بندی آویشن و فلفل
  • بسته بندی نسکافه، قهوه و کاپوچینو

همانطور که می ‎بینید، تعداد کسب ‎وکار های خانگی که نیاز به دستگاه بسته ‎بندی ساشه دارند بسیار زیاد است و محدود به لیست مذکور نیز نمی ‎شود. کارهایی که مربوط به فرآوری و بسته ‎بندی آجیل هستند نیز می ‎توانند دستگاه تفت آجیل و دستگاه بسته ‎بندی را به صورت همزمان تهیه کرده و استفاده کنند.

راه ‎اندازی کسب ‎وکار پرسود با دستگاه بسته ‎بندی ساشه چگونه است ؟

انواع دستگاه ساشه

خوب است بدانید که دستگاه بسته ‎بندی ساشه، انواع متفاوتی دارد. بنابراین پیش از این که برای کسب ‎وکار خانگی خود اقدام به خرید دستگاه ساشه کنید لازم است که با این انواع آشنا شوید. انواع مختلف دستگاه‎ ها از جمله دستگاه بسته‎ بندی ساشه، دستگاه بسته ‎بندی مینی، دستگاه بسته ‎بندی فویل سیل، دستگاه خشک‎ کن میوه و … در ابعاد و انواع مختلفی تولید می‏ شوند. این دستگاه به شکل اتوماتیک و نیمه ‎اتوماتیک عرضه شده که هر یک قیمت خاص خود را دارند. از جمله انواع دستگاه بسته بندی ساشه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساشه پودری شش نازل
  • ساشه مایع افقی سه طرف دوخت
  • ساشه پودری
  • ساشه مایعات مدادی

در نتیجه شما بایستی بر اساس کسب‎ و کاری که دارید، نوع ماده‎ ی غذایی، فضایی که در آن بسته بندی را انجام می ‎دهید، میزان ظرفیت و … دستگاه بسته بندی مدنظر خود را انتخاب کنید. عموما در کسب‎ و کارهای کوچک خانگی از انواع ارزان‎تر و ساده ‎تر دستگاه ساشه استفاده می‏شود. مثلا اگر در زمینه ‎ی بسته بندی مواد پودری مانند نمک، شکر، ادویه، نسکافه، قهوه و … فعالیت می‎ کنید ساشه ‎ی پودری برایتان مناسب خواهد بود. همچنین اگر قصد بسته بندی ساشه ‎های رب و سس کوچک داشته باشید، ساشه افقی مایع کارآمد است.

قیمت دستگاه بسته بندی ساشه چقدر است؟

همانطور که گفتیم، دستگاه بسته بندی ساشه به انواع مختلفی تقسیم می‏شود که از لحاظ تکنولوژی، اندازه، ظرفیت و … متفاوت‎ اند. به همین خاطر برای استعلام قیمت دستگاه بسته ‎بندی ساشه می‎توانید از طریق همین لینک به سایت صنعت‎کاران متحد مراجعه کرده و  یک تماس کوتاه حاصل کنید.

اما به طور کلی می‎توان گفت که دستگاه بسته بندی مینی جزء ارزان‎ترین آنها است که برای کسب‎ و کارهای خانگی بسیار مناسب است. از سویی دیگر دستگاه‎ های ساشه تمام استیل نیز به خاطر مواد اولیه به کار رفته‎ی خود، دارای هزینه‎ ی تمام‌ شده‎ی بیشتری هستند.

سخن پایانی

همان‎طور که دیدید، دستگاه بسته‎ بندی ساشه را می‎توان یکی از ابزارهای کسب درآمد خانگی تلقی کرد. شرکت صنعت کاران متحد آماده ارائه بهترین راه کارها در حوزه بسته بندی بویژه در دسته دستگاه های ساشه می باشد  با استفاده از این دستگاه می‎توانید محصولات تولیدی خود را بسته بندی و به فروش برسانید. هم‎چنین اگر قصد کسب درآمد با استفاده از بسته بندی مواد فله ‎ای دارید، باز هم نیاز به این دستگاه خواهید داشت. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که ساشه ‎زن ‎ها در انواع و اندازه ‎های مختلف تولید شده و شما بایستی بر اساس نیاز خود یکی از آن‎ها را انتخاب کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا