گردشگری

سرمایه گذاری در ترکیه چه مزایایی دارد؟

بیان مزایای سرمایه گذاری در ترکیه تاریکی های ذهن شما را برطرف می سازد و می توانید با خیال راحت تری در این مسیر قدم بگذارید. احتمالا داشتن پاسپورت ترکیه یا اقامت در ترکیه هدف خیلی از افراد می باشد. با مطالعه این مطالب متوجه خواهید شد که راه درستی را برای سودآوری در نظر گرفته اید.

مزایای سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

ترکیه نیز همانند تمام کشورهای جهان شرایط و قوانین خاصی برای خود دارد. برای سرمایه گذاری در این کشور راه ها و روش های فراوانی وجود دارد و شما با توجه به علاقه و بودجه خود می توانید روی یکی از این موارد کار کنید. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که با سرمایه گذاری در این کشور می توانید اقامت و تابعیت آن را به دست بیاورید. ترکیه کشوری پویا و در حال رشد است و برای سرمایه گذاری موقعیت جغرافیایی و اقتصادی بسیار خوبی دارد. همه می دانید که این کشور دارای دو بخش آسیایی و اروپایی می باشد و می تواند به عنوان پلی برای ارتباط با اروپا باشد.

از این رو شخص سرمایه گذار می تواند به این طریق به بازارهای اروپا دست پیدا کند. پس این می تواند دلیل محکمی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد باشد. رسیدن به تابعیت ترکیه از مزایای مهم این سرمایه گذاری می باشد. البته باید این نکته را به یاد داشته باشید که بهترین کار این است که برای رسیدن به این هدف باید ملکی به ارزش چهارصد هزار دلار خریداری نمایید. با این کار شخص سرمایه گذار، همسر و فرزندان زیر هیجده سال به راحتی شهروندی این کشور را دریافت می کنند‌. نکته جالب این جاست که این تابعیت مادام العمر می‌باشد.

ایده آل ها برای سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

برای سرمایه گذاری در ترکیه می توانید در زمینه های متعدد اقدام نمایید. در این قسمت چندین زمینه ایده آل برای این کار را عنوان می کنیم. شما می توانید در زمینه فناوری اطلاعات و فناوری کلی سرمایه گذاری کنید. اما مهم ترین رشته برای این کار که بسیار سودآور است، ساخت و ساز و املاک و مستغلات می باشد. از موارد مهم دیگر برای سرمایه گذاری کار در زمینه پارچه و پوشاک است. انرژی و منابع طبیعی را نیز می توانید برای سودآوری انتخاب نمایید. در ادامه نکاتی را درباره مزایای سرمایه گذاری در ترکیه بیان خواهیم کرد.

دلایل مختلف و مزایای سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

ترکیه به دلیل مهمان نوازی و موقعیت اجتماعی بسیار خوب خود، نظر خیلی از افراد را در سر تا سر دنیا به خود معطوف داشته است. زیبایی های طبیعی دلیل بسیار خوبی برای جذب شدن می باشد.

اقتصاد توسعه یافته ترکیه چگونه است؟

ترکیه کشوری است که برای توسعه یافتن اقتصاد خود از نیروهای جوان و ماهر بهره می گیرد. طبق آمار ترکیه پرجمعیت ترین کشور از نظر افراد زیر سی سال است و این مشکل نیروی کار را برای این کشور و سرمایه گذاران حل می کند. فارغ تحصیلان از دانشگاه ها و مدارس متوسطه بدون هیچ دغدغه ای در فضای رقابتی به خلاقیت و کار می پردازند‌. همچنین چون ترکیه عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه می باشد، شرایط کاری برای جوانان و سرمایه گذاران خارجی را نیز فراهم می سازد. طبق آمار در این کشور هر شش روز یک بار شرکتی تاسیس می شود و در فضای رقابتی فعالیت می کند. این اصول باعث شده که از کشورهای دیگر به سمت ترکیه رفته و سرمایه گذاری کنند.‌ این از مزایای سرمایه گذاری در ترکیه می باشد و در پس آن اخذ پاسپورت ترکیه را به همراه دارد.

زیرساخت های سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

ترکیه از کشورهایی است که تمام زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری را تامین می نماید. کاهش هزینه حمل و نقل و ارتباطات، انرژی و زیرساخت های فنی همه و همه در این کشور به صورت بسیار عالی انجام شده است. این کشور پل ارتباطی بین آسیا و اروپا می باشد و همین امر سرمایه گذاران را جذب نموده است. انتقال انرژی از طریق این کشور بین آسیا و اروپا انجام می شود.

کاهش مالیات و کمک‌ به سرمایه گذاران چگونه است؟

از دیگر مزایای سرمایه گذاری در ترکیه کاهش مالیات می باشد. این کشور برای جذب سرمایه گذاران خارجی و درآمد زایی بیشتر مالیات ها را از ۳۳ درصد به ۲۰ درصد کاهش داده است. خوب این امر کمک بسیار زیادی به این اشخاص می‌کند. حتی در برخی موارد و برای برخی شغل ها این مالیات ها به کلی حذف خواهد شد.

سخن پایانی

در راستای سرمایه گذاری در ترکیه باید گفت که با این کار شخص به سودآوری زیادی می رسد. مزایای سرمایه گذاری در ترکیه را در قالب این مقاله عنوان نمودیم. اقامت در ترکیه شاید کمترین مزیت خرید ملک در ترکیه و دیگر سرمایه گذاری ها باشد. برای دریافت پاسپورت ترکیه و شهروندی کامل نیز شرایط را بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا