هنری

سریال در انتهای شب؛ بیوگرافی بازیگران و زمان پخش

سریال در انتهای شب؛ با بازی پارساپیروزفر به تازگی در فیلم نت شروع به پخش شده است. 

به گزارش تجارت امروز؛ سریال در انتهای شب، با پخش اولین قسمت خود، جنجال زیادی به پا کرد. این سریال از الان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خلاصه سریال در انتهای شب

این سریال در ارتباط با رابطه زناشویی می باشد. یک زوج به نام های بهنام و ماهی هستند که یک فرزند پسر هم دارند. بهنام و ماهی قبلا در جلفا زندگی می کردند و حالا به پردیس کرج نقل مکان کرده اند.

ماهی زنی کاملا آرام و اقتصادی است که با زندگی و مشکلات به خوبی کنار می آید و سعی می کند شرایط را مدیریت کند. اما بهنام از شرایطی که برای آن ها به وجودآمده ناراحت است و به سختی خود را وفق می دهد.

ماهی در این رابطه در نقش مادر فرو رفته و همچون مادری دلسوز سعی دارد تا با نصیحت های خود بهنام را آرام کند که بهنام از این شرایط ناراحت است. ماهی بیشتر سعی می کند تا تغییراتی در بهنام ایجاد کند که بهنام  از این وضعیت کلافه است.

زمان پخش سریال در انتهای شب

سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناه و تهیه کنندگی محمد یمینی جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از فیلم نت پخش می شود.

بازیگران سریال در انتهای شب

  • پارسا پیروزفر
  • رضا بهبودی
  • پدرام شریفی
  • هدا زین العابدین
  • رایان سرلک
  • نسرین نصرتی
  • سحر گلدوست

پارسا پیروزفر در نقش بهنام سریال انتهای شب

پارسا پیروزفر در سریال در انتهای شب

پارسا پیروزفر متولد سال ۱۳۵۱ شهریور ماه می باشد. این بازیگر در تهران به دنیا آمده است. علاوه بر بازیگر، کارگردان تئاتر، نمایش نامه نویس و مترجم است. شروع فعالیتش از سال ۱۳۷۰ با نقش کوتاهی در فیلم پری است.

همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم های: اکسپرسی (۱۳۷۵)، سفر قمر (۱۳۷۹)، مهرداد (۱۳۸۰)، خاک آشنا (۱۳۸۵) است. علاوه بر آن برنده جایزه بهترین کارگردان تئاتر جشنواره تئاتر فجر برای نمایش ماتریوشکا (۱۳۸۲)نیز می باشد این بازیگر افتخارات زیادی هم در زمینه تئاتر دارد.

هدا زین العابدین در نقش ماهی

هدا زین العابدین در سریال در انتهای شب

هدی زین العابدین متولد سال ۱۳۶۸ در ۱۱ تیر ماه است. او فعالیت خود را در زمینه بازیگری از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است. زین العابدین در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم نسل پنهان به کارگردانی محسن امیری به طور حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری در سینما شد. زین العابدین در حال حاضر مجرد است و تنها شغلی که دارد بازیگری می باشد.

رضا بهبودی در سریال در اتنهای شب

رضا بهبودی

رضا بهبودی در سال ۱۳۵۰ روز یکم شهریور متولد شد. این بازیگر در رودسر به دنیا آمده است و در زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون کار کرده است.

تحصیلات او برای رشته کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران در سال ۱۳۷۶ است. بهبودی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ با بازی در تئاتر آغاز کرد و تاکنون در نمایش‌های متعددی به روی صحنه رفته است.

رضا بهبودی علاوه بر بازیگری، کارگردانی هم انجام می دهد. او متاهل است و دو فرزند دارد.

پدرام شریفی

پدرام شریفی

پدرام شریفی متولد سال ۱۳۶۶ در ۱۱ مرداد است. این بازیگر در سینما، تئاتر و تلویزیون بازی می کند. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین تحصیلات او در رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. پدارم شریفی جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم یدالله (۱۳۹۹) را دریافت کرده است. پدر پدرام شریفی در سال ۱۴۰۰ با سحر زکریایی، طراح لباس، ازدواج کرد.

نسرین نصرتی در سریال در انتهای شب

نسرین نصرتی

نسرین نصرتی متولد سال ۱۳۵۵ در شهریور است. این بازیگر در سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بازی می کند.

شروع فعالیت هنری نسرین نصرتی از سال ۱۳۷۴ با بازی در تئاتر است. نصرتی در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی به طور حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری در سینما شد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا