هنری

منتظر پایتخت 7 در سال 1404 باشید!

سه سال از پخش آخرین قسمت پایتخت می گذرد و هنوز خبر موثقی از زمان انتشار فصل هفتم این سریال در دسترس نیست.

به گزارش تجارت امروز؛ خبرها حاکی از آن است که برای تماشای سری جدید سریال پایتخت باید منتظر رسیدن نوروز ۱۴۰۴ باشیم.

سه سال از پخش آخرین قسمت یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیون یعنی «پایتخت» می گذرد. سریالی که آخرین سری آن در بحران کرونا تولید و در نوروز ۱۴۰۰ پخش شد؛ حال بعد از گذشت سه سال خبرهایی درباره ساخت فصل جدید این مجموعه به گوش رسیده است.

علیرضا خمسه، بازیگر نقش «بابا پنجعلی» سریال تلویزیونی پایتخت ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ آب پاکی را روی دست مخاطبان سریال پایتخت ریخت و گفت: «متاسفانه برای اینکه فیلمی پخش شود در ابتدا باید تولید شود و اصلا چیزی تولید نشده است. به من زنگ زده اند، اما هنوز چیزی تولید نشده است و گفته اند می‌خواهیم سریال و سینمایی پایتخت ۷ را تولید کنیم، اما اینکه چه زمانی این در را بگشایند مشخص نیست.»

وی این توضیح را هم داده بود که «اگر قصه جدیدی نوشته شود باید ببینیم «بابا پنجعلی» روح یا فلش‌بکی به گذشته است یا خیر. همه این موارد مشخص نیست. به هر حال باید صبر کنیم و تنها چیزی که مشخص است این است که چیزی به عنوان پایتخت ۷ وجود ندارد که پخش شود. پایتخت ۷ ساخته نشده است. متاسفانه فیلم سینمایی پایتخت ۷ به دلایل بسیاری ساخته نشد.»

بعد از پایان تعطیلات نوروز، به تازگی خبرگزاری فارس کسب اطلاع کرده است که فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته منبع آگاهی که این خبر را داده است، امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

این منبع آگاه درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند، گفت: در این فصل، سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

فارس همچنین اعلام کرده است: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

انتهای مطلب/م.ع

۳/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا