اجتماعی

سوالات آیین نامه تمرینی می تواند عاملی بر قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی باشد ؟

سوالات آیین نامه رانندگی برای قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی کافیست ؟ بسیاری از هنرجویان و داوطلبین برای گرفتن گواهینامه رانندگی در ایران بار ها طعم تلخ مردودی را کشیده اند . اما راه قبولی آسان در این امتحان دقیقا چیست ؟ آیا می توانیم برای بار اول مانند بسیاری از افراد قبول شویم ؟

در این مقاله می خواهیم به صورت کاملا ساده و دقیق برای شما راه های قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی را بگوییم پس تا انها با ما همراه  باشید .

سوالات آیین نامه رانندگی در وبسایت گواهیران جهت تمرین بوده و در صورتی که می خواهید در این آزمون به راحتی قبول شوید به توصیه های ما در انتهای این مقاله عمل کنید .

با ما همراه باشید … .

هزینه ثبت نام برای گواهینامه رانندگی چقدر است ؟

هزینه گواهینامه رانندگی چقدر است ؟ سوالی که بسیاری از افراد برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی می پرسند این است که آیا ما می توانیم با هزینه کمتر و یا به صورت اقساط در آموزشگاه های رانندگی ثبت نام کنیم و یا خیر .

هزینه گواهینامه رانندگی پایه سه در ایران در سال جدید چیزی در حدود ۱,۵۰۰.۰۰۰ الی ۱.۷۰۰.۰۰۰ هزار تومان است و این یعنی برای اینکه بتوانید گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنید باید هزینه ای که در بالا گفته شد را در اولین مرحله از ورود به آموزشگاه بپردازید .

اما سوال اینجاست که آیا می شود هزینه را به صورت قسطی پرداخت کرد ؟ بله . شما می توانید هزینه گفته شده را در دو قسط بپردازید که البته در این مورد باید با رئیس آموزشگاه رانندگی در میان بگذارید .

هزینه های شامل هزنیه های خرید کتاب آیین نامه رانندگی ( که در ادامه می توانید به صورت رایگان دانلود کنید ) و هزینه آزمون و کلاس های نئوری و عملی می شود .

بیایید در ادامه با هم در این باره بررسی هایی را انجام دهیم  ….

آیا کتاب آیین نامه رانندگی برای قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی کافیست ؟

سوال بسیاری از افراد این است که آیا می توانیم فقط با خواندن کتاب آیین نامه رانندگی در آزمون آیین نامه رانندگی موفق شویم و یا خیر …

ببینید خواندن کتاب آیین نامه رانندگی قوانین بسیار زیادی را به شما می آموزد و حتما و باید برای آزمون آیین نامه رانندگی به خوبی قوانین رانندگی را بلد باشید اما آزمون و امتحان آیین نامه بسیار متفاوت است و شما باید برای اینکه بتوانید در این آزمون موفق شوید باید بتوانید قوانین رانندگی را به صورت بسیار دقیق و ریز بینانه بلد باشید . در این حالت است که باید از نمونه سوالات آیین نامه استفاده کنید .

در این حالت بعد از خواندن کتاب آیین نامه رانندگی باید به سراغ آزمون های رانندگی بروید تا بتوانید با نحوه سوالات به خوبی آشنا شوید .

برای دانلود کتاب آیین نامه رانندگی می توانید بر روی نوشته داخل پرانتز کلیک کنید ( دانلود کتاب آیین نامه رانندگی پایه سوم ) . شما می توانید به صورت رایگان جدیدترین قوانین رانندگی در ایران را دانلود کنید .

بیایید برویم به سراغ قوانین رانندگی در کشور های مختلف جهان

سوالات آیین نامه تمرینی می تواند عاملی بر قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی باشد ؟

قوانین رانندگی در انگلستان در سال جدید + هزینه های جریمه رانندگی در این کشور !

تا حالا به گوشتان خورده است که می‌گویند : مردم انگلستان رفتار خشونت‌آمیزی دارند ؟ خب تا حدودی درست است که البته این خشونت به رانندگی‌هایشان هم کشیده شده است . این یعنی اگر شما از شانس بدتان در خیابان‌های این کشور تصادف کنید مسلما به شدت دچار دردسرهایی از قبیل زد و خورد و بحث و جدل , خواهید شد .

رانندگی در انگلیس دارای قوانین بسیار شدیدی است . به طوری که می‌گویند به تازگی رانندگان این کشور با وجود این قوانین سعی می‌کنند بسیار با احتیاط رانندگی کنند

جریمه رانندگی در انگلیس به قدری زیاد است که مسلما تا الان متوجه شده‌اید که چرا به تازگی رانندگان این کشور قوانین را به خوبی رعایت می‌کنند . بیایید نگاهی به جریمه‌های ثبت شده بیاندازیم .

جرائم تعیین شده :

جریمه رانندگی پرخاشگرانه : باطل شدن گواهینامه و عدم اجازه رانندگی تا یکسال و جریمه ۶۰۰ پوندی برای راننده

جریمه تصادفات برای خودرویی که مقصر است : ۶۵۰ پوند

جریمه عبور از چراغ قرمز : ۳۰۰ پوند

جریمه نبستن کمربند ایمنی : ۱۵۰ پوند

جریمه عبور از محدوده سرعت در راه‌های شهری ( فرعی و اصلی ) : ۵۰۰ پوند

جریمه دیرکرد معاینه فنی ( روزانه ) : ۵۰ پوند

جریمه نداشتن بیمه : ۱۰۰۰ پوند , پارک در پارکینگ راهنمایی و رانندگی و پلیس ترافیک انگلیس به مدت ۶ ماه و پرداخت روزانه ( ۱ پوند )

جریمه پرتاب زباله از خودرو به بیرون : ۴۰۰ پوند

جریمه کار با موبایل در حین رانندگی : ۲۰۰ پوند

حالا متوجه شدید که چرا این‌قدر رانندگی در کشور انگلیس اخیرا منظم شده است ؟

این‌ها جرایم رانندگی جزیی بود که گفتیم . پس یا باید با وسایل نقلیه عمومی تردد کنید و یا یک فرد بسیار منظم در رانندگی باشید

قوانین رانندگی در کشور سوییس + هزینه های جریمه رانندگی !

جریمه رانندگی در این کشور به قدری بالاست که شما برای رانندگی غیر قانونی باید بسیار پولدار باشید زیرا جرائم بسیار سنگینی در انتظار شماست , البته رانندگی در فرانسه با آن حجم از جریمه های نقدی رانندگی همیشه ترسناک تر از رانندگی در این کشورها است اما سوئیس هم دست کمی از این کشور ها ندارد . .

بیایید باهم سری به لیست جریمه های نقدی رانندگی غیر قانونی در این کشور بزنیم و ببینیم این همه نظم در راه های این کشور برای چیست ؟

  1. جریمه نبستن کمربند ایمنی = ۱۰۰ فرانک
  2. جریمه رانندگی با سرعت بالاتر از حد توصیه شده در شهر : ۶۰۰ فرانک
  3. جریمه رانندگی با سرعت بالاتر از حد توصیه شده حارج از شهر : ۳۰۰ فرانک
  4. جریمه نداشتن کپسول آتشنشانی در خودرو : ۱۰۰ فرانک
  5. جریمه رانندگی در مستی : ۱۰۰۰ فرانک + توقف خودرو به مدت ۵ ماه
  6. جریمه رانندگی بدون گواهینامه : جریمه ۲۰۰۰ فرانک + توقف ۸ ماه خودرو
  7. جریمه نقص فنی خودرو و دود کردن آن : ۸۰۰ فرانک
  8. جریمه نداشتن بیمه خودرو : ۶۰۰ فرانک
  9. جریه پرتاب زباله به بیرون از خودرو حین رانندگی : ۴۵۰ فرانک
  10. جریمه عدم توجه به ایست پلیس ترافیک : ۱۵۰۰ فرانک + توقف ۲ ماه خودرو
  11. جریمه نداشتن وسایل اظطراری در خودرو : ۲۰۰ فرانک
  12. جریمه نشستن کودک در صندلی جلو خودرو : ۳۰۰ فرانک
  13. جریمه استفاده از تلفن همراه حین رانندگی : ۵۵۰ فرانک + توقف ۵ روزه خودرو

سوالات آیین نامه تمرینی می تواند عاملی بر قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی باشد ؟

وبسایت گواهیران منبع اصلی قوانین رانندگی در تمامی کشور های جهان !

تا اینجا در رابطه با قوانین رانندگی در ۲ کشور مطرح خواندید در اینجا باید به این موضوع اشاره کرد که قوانین رانندگی در تمامی کشور های جهان یکیست اما بعضا پیش می آید که قوانین رانندگی در بسیاری از کشور ها دستخوش تغییرات خواهند شد .

این تغییرات به عواملی مانند جغرافیا و یا عواملی مانند مذهب و سیاست پیوند خورده است . در آخر باید بگوییم اگر می خواهید با گواهینامه رانندگی خود در ایران در کشور های دیگر رانندگی کنید بهتر است اگر می خواهید در کشور مدنظر زندگی کنید دوره های رانندگی را در آن کشور مجدد بگذرانید .

پیروز باشید .

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا