اینترنت

طراحی سایت طلا و جواهر در بهیدو؛ صاحب درآمدی بی‌پایان شوید

امروزه داشتن یک وبسایت برای همه کسب و کارها ضروری است. شما می توانید به کمک وبسایت، هزینه و درامد خود را تا چندین برابر افزایش دهید. پس با ما همراه باشید تا مزایای داشتن وبسایت در طلا فروشی را بررسی کنیم.

اتحادیه جهانی طلا گزارش کرده که “کووید-۱۹ صنعت تولید جواهرات در هند را مختل کرده و خرده‌فروشان را وادار به ارزیابی مجدد مدل کسب و کار فعلی خود کرده است؛ زیرا خرده‌فروشی آنلاین در طول همه‌گیری این بیماری در همه‌ی کسب‌وکارها افزایش داشته.”

گزارش مالی میان‌دوره‌ای جواهرات پاندورا خاطرنشان کرد: «عملکرد آنلاین خیلی قوی است و این برند در طول قرنطینه‌ی بازار با افزایش ۲۹ درصدی فروش آنلاین روبرو بوده.»

مزایای داشتن وب سایت طلا و جواهر با تجارت الکترونیک

  • طراحی سایت طلا و جواهر به جواهر فروشی شما ویترین دیجیتالی ۲۴ ساعته می‌دهد که در آن می‌توانید نمای ۳۶۰ درجه با کیفیت HD از جواهرات خود را نشان دهید.
  • ارائه یک تجربه خرید راحت به مشتریان؛ چون به نظر می‌رسد راحتی، انگیزه اصلی آنها برای خرید آنلاین است.
  • مشتریان شما می‌توانند از فروشگاه آنلاین شما بازدید کنند و با وجود زمان‌های بسته بودن، تعطیلی، اعتصاب و سایر شرایط، ۲۴ ساعته خرید کنند.
  • وب سایت یک بازار آنلاین است که مشتریان محلی و جهانی می‌توانند بدون ورود به فروشگاه شما به آن دسترسی داشته باشند.
  • با ردیابی عملکرد وب‌سایت، می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را بسنجید و بفهمید که کدام استراتژی برای شما بهتر جواب می‌دهد.
  • باتوجه‌به پایین‌تر بودن قیمت جواهرات در ایران نسبت به بازارهای جهانی، می‌توانید از این مسئله برای رقابت در فروش آنلاین جهانی استفاده کنید.
  • بررسی و اعلام روز قیمت طلا – باتوجه‌به نوسانات اخیر بازار می‌توانید قیمت‌های طلا و جواهرات را متناسب با قیمت روز بازار همواره تغییر دهید و به‌روزرسانی کنید.

طراحی سایت طلا و جواهر در بهیدو؛ صاحب درآمدی بی‌پایان شوید

ویژگی‌های ضروری برای طراحی سایت طلا و جواهر

مهم نیست که یک مغازه‌ی جواهری کوچک یا  برند معتبر باشید، هدف نهایی شما از طراحی سایت طلا و جواهر نمایش مجموعه جواهرات خود در بازار آنلاین است. تیم فروش شما از پیداکردن مشتریان احتمالی عقب نمی‌افتد. طراحی سایت طلا و جواهر این کار را برای شما انجام می‌دهد و به مشتریان احتمالی در سراسر جهان دسترسی پیدا می‌کند.

اگر می‌خواهید مشتریان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید، باید مطمئن شوید که سایت شما یک طرح ساده با پس زمینه روشن از سفید یا خاکستری یا چند رنگ‌های روشن است.

همچنین برخلاف فروشگاه‌های جواهرات فیزیکی در فروشگاه‌های آنلاین، مشتریان فرصتی برای تجربه فیزیکی ندارند، یعنی محصولات را لمس و احساس نمی‌کنند یا نمی‌توانند مستقیماً با فروشنده صحبت کنند تا در مورد قطعه‌ی طلا یا جواهر نظر آن‌ها را بپرسند. به نظر می‌رسد این مسئله مانع بزرگی در خرید آنلاین طلا و جواهر باشد. بااین‌حال با چند ترفند، می‌توانید کاملاً مشتریان بالقوه خود را متقاعد کنید.

شرکت بهیدو بعضی از این ترفند‌ها را در اینجا آورده  تا به شما کمک کند در حین طراحی سایت طلا و جواهر خود مراقب این موارد باشید:

۱) نرم افزار مدیریت طلا و جواهر

نرم افزار مدیریت جواهرات یک راه‌حل ساده است که می‌تواند با سایت طلا و جواهر شما ادغام شود تا به طور موثر فروشگاه آنلاین جواهرات را مدیریت کنید. مواردی که در نرم افزار مدیریت طلا و جواهر به چشم می‌خورند:

  • ویژگی‌های حسابداری، صورتحساب، مدیریت موجودی، مدیریت مشتری و مدیریت کاتالوگ
  • ادغام با سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک: نرم‌افزارهای حسابداری و نرم افزار مدیریت موجودی
  • سازماندهی و برچسب‌گذاری محصولات
  • دسترسی به کاربران
  • بالا بردن کیفیت تصویر

۲) نمایش طلا و جواهر به‌صورت سه بعدی

طراحی سایت طلا و جواهر به مشتریان این امکان را می‌دهد تا تصویر ۳۶۰ درجه از جواهرات را مشاهده کنند. همان‌طور که محصول در ویدیو می‌چرخد، مشتریان بالقوه می‌توانند جواهرات را از هرطرف بررسی کنند و تجربه‌ای نزدیک به تماشا و لمس واقعی محصول را داشته باشند.

۳ توضیحات محصول

توضیحات محصول را کامل و دقیق بنویسید تا به ایجاد اعتماد مشتریان احتمالی کمک کند و ظاهری قانونی به برند شما ببخشد.

۴) عکاسی با وضوح بالا

آیا می‌دانستید محصولات با تصاویر کیفیت بالا، ۳ برابر بیشتر از تصاویر با کیفیت پایین به فروش می‌روند؟

به‌طورکلی طلا و جواهر بسیار ظریف هستند و بنابراین نیاز به عکس‌های دقیق دارند. برای این منظور می‌توانید در طراحی سایت طلا و جواهر پس‌زمینه سفید را انتخاب کنید و از زوایای مختلف روی عکس‌ها کلیک کنید. از عکس‌های جعلی یا عکس‌های فروشندگان دیگر استفاده نکنید و مشتریان احتمالی خود را گمراه نکنید.

۵) نظرات راجع به محصول همراه با عکس

به گفته‌ی “تراس‌پایلت”، از هر ۱۰ مشتری ۹ نفر در سراسر جهان قبل از خرید، نظرات را می‌خوانند. نظرات مشتریان خود را همراه با تصاویر محصول نمایش دهید. این به مشتریان کمک می‌کند تا راحت‌تر به شما اعتماد کنند.

مشتریان خود را تشویق کنید تا بعد از تکمیل خرید، نظرات خود را بنویسند. همچنین می‎توانید با مشتریان تماس بگیرید تا بفهمید که آیا طلا و جواهر را بدون مشکل دریافت کردند یا خیر. اگر مشکلی بوده چطور می‌توانید اصلاحش کنید. علاوه بر این، برای دریافت نظرات مشتریان، اطلاع‌رسانی تخفیف و محصولات جدید و غیره می‌توانید از مشتریان شماره‌ی تماس یا ایمیل دریافت کنید.

طراحی سایت طلا و جواهر در بهیدو؛ صاحب درآمدی بی‌پایان شوید

۶) روش پرداخت امن

توجه به داشتن درگاه پرداخت امن در طراحی سایت طلا و جواهر باعث

 

می‌شود مشتریان در مورد جزئیات شخصی و حساب بانکی خود احساس امنیت کنند. توجه داشته باشید، مهم است که طلا و جواهرات را قبل از ارسال بیمه کنید. تا اگر در فرآیند پست مشکلی پیش آمد، خریدار یا شما متحمل خسارت نشوید. شرکت بهیدو در انتخاب روش‌های پرداخت امن و به‌طورکلی امنیت وب‌سایت، شما را راهنمایی می‌کند تا بهترین روش را انتخاب کنید.

۷) عملکرد نوار جستجو

خریدارانی که با قصد خرید قبلی و یا به محصول خاصی وارد سایت شما می‌شوند، شانس بالاتری برای خرید از سایت شما دارند. این دسته از مشتریان دوست ندارند در سایت سرگردان شوند و در عوض از نوار جستجو استفاده می‌کنند. در واقع ۳۰٪ از کاربران وب‌سایت همیشه از نوار جستجو استفاده می‌کنند.

اگر نوار جستجو در طراحی سایت طلا و جواهر شما وجود نداشته باشد، ممکن است فروش به مشتریان احتمالی را از دست بدهید.

۸) فرآیند پرداخت

آیا می‌دانستید ۲۶ درصد از خریداران آنلاین، درصورتی‌که فرآیند پرداخت طولانی یا پیچیده باشد، سبد خرید خود را رها می‌کنند.

در این عصر پیشرفته، مشتریان حوصله‌ی صبر کردن را ندارند. آنها می‌خواهند همه چیز راحت و سریع باشد، مخصوصاً در مورد تسویه‌حساب. اگر از آنها بخواهید جزئیات زیادی را پر کنند و وقت‌ آن‌ها را بگیرید، ممکن است از خرید پشیمان شوند.

بنابراین تمام این کارهای وقت‌گیر را ول کنید و بلافاصله با تأیید آدرس تحویل و روش‌های پرداخت، به فرآیند حمل‌ونقل بروید.

۹) پشتیبانی از مشتری

در فروشگاه فیزیکی، فروشندگانی منصوب می‌شوند تا به تمام سوالات مشتریان پاسخ دهند. این همان کاری است که ربات چت در وب سایت شما انجام می‌دهد و به تیم فروش کمک می‌کند.

چت بات‌ها ماشین‌های برنامه‌ریزی‌شده‌ای هستند که با قابلیت پاسخگویی به سوالات مشتریان ساخته شدند. می‌توانید به همان روشی که می‌خواهید به سؤالات مشتریان خود پاسخ دهید، این ربات‌ها را برنامه ریزی کنید.

۱۰) صفحه “شرایط و ضوابط”

صفحه شرایط و ضوابط شامل تمام خط‌مشی و استانداردهای فروش شما می‌شود. خریدوفروش جواهرات از فروشگاه آنلاین خطراتی هم برای مشتریان و هم برای خریداران دارد.

بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم که تمام سیاست‌های خود درمورد بازگشت، تعویض، حمل‌ونقل، صورت‌حساب، شرایط و ضوابط، بیمه و غیره را در صفحه “شرایط و ضوابط” خود ذکر کنید و در وب‌سایت خود قرار دهید.

۱۱) بهینه سازی موتورهای جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) – بدون فاکتور سئو سایت، بقای مشتریان در دنیای تجارت امروز واقعاً سخت است. فرآیند بهینه‌سازی محتوای و سئو سایت در اصفهان، یکی از راه‌های بدست آوردن رتبه‌ی بهتر در نتایج جستجو است.

می‌توانید کلمات کلیدی، محتوا، تصاویر، ویدئوها، پروفایل‌ رسانه‌های اجتماعی، لینک‌های ورودی و خروجی و سایر فعالیت‌های مرتبط با سئو سایت را بهینه کنید. اگر این کار به نظر شما طاقت فرسا می‌رسد، نگران نباشید، شرکت بهیدو علاوه بر طراحی سایت، سئو سایت در اصفهان را هم انجام می‌دهد.

۱۲) سازگار با تلفن همراه

با افزایش کاربردهای تلفن همراه باید مطمئن شوید که سایت طلا و جواهر شما در همه‌ی دستگاه‌ها پاسخگو است. وقتی می‌گوییم طراحی سایت طلا و جواهر سازگار با موبایل به معنی طراحی سایت مجزا برای دستگاه‌های مختلف نیست. در عوض از همان ابتدای طراحی، محتوای وب‌سایت را متناسب و سازگار با تمام اندازه‌های صفحه نمایش انجام می‌دهیم.

از طرفی موتورهای جستجو عاشق سایت‌های سازگار با تلفن همراه هستند. بنابراین می‌توانید از نتایج جستجو بالا نیز بهره ببرید.

۱۳) بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

امروزه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی راه را برای تعامل با مشتریان احتمالی شما هموار می‌کنند. برای جلب‌توجه دوستداران جواهر، می‌توانید نظرات و نظرات مشتریان خود را ارسال کنید.

پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی یک کارت ویزیت دیجیتالی جواهرفروشی شما هستند، بنابراین نام، آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات مهمی که مشتریان احتمالی شما می‌توانند با شما تماس بگیرند را در خود جای داده است.

 

سخن آخر؛ هزینه طراحی سایت در اصفهان چقدر است؟

در واقع، بسته به ویژگی‌های موردنیاز و پیچیدگی وب‌سایت شما، هزینه طراحی سایت در اصفهان متفاوت است. ما نمی‌توانیم یک برآورد هزینه ساده ارائه کنیم، مگر اینکه نیازهای شما را درک کنیم. برای درک بهتر نیازهای شما و طراحی سایت در اصفهان مطابق با نیازها‌ی شرکت و برندتان به سایت به دو با آدرس  https://behido.com/ مراجعه کنید و با متخصصان بهیدو تماس بگیرید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا