گردشگری

لوکس ترین مراکز خرید تهران کدام اند؟ + آدرس و عکس 

لوکس ترین مراکز خرید تهران، از امکانمات ویژه ای برخور دارند که شما با رفتن به این مراکز علاوه بر خرید، از امکانات تفریحی این مراکز نیز می توانید استفاده کنید.

به گزارش تجارت امروز؛ اگر در تهران زندگی می کنید یا مسافر هستید، یکی از تفریحات دلچسب شما، گشت و گذار در لوکس ترین مراکز خرید تهران است که قطعا تفریح  خوبی را تجربه خواهید کرد.

معرفی لوکس ترین مراکز خرید تهران

در تهران مراکز خریدی افتتاح شده اند که جز لوکس ترین مراکز خرید محسوب می شوند. دلیل لوکس بودن آن ها طراحی منحصر به فرد و فروشگا های برند در این مراکز خرید است.

۱. مجتمع تجاری سام‌سنتر

مجتمع تجاری سام‌سنتر

مجتمع تجاری سام‌سنتر، یک مرکز خرید ۹ طبقه‌ لوکس در شمال تهران است که مجموعه‌ای از برترین و گران‌ترین برندهای خارجی و ایرانی در آن گرد هم جمع شده‌ است.

در این مرکز خرید؛ اولین شعبه برند معروف مون بلان که طراح عینک آفتابی، قلم، جواهرات، محصولات چرمی و عطر است، افتتاح شد.

همچنین برندهای مشهور دنیا از جمله، چروتی، شوپارد، بولگاری و… را نیز در سام‌سنتر پیدا خواهید کرد. طبقات اول و دوم این پاساژ متعلق به فروشگاه های این مرکز است و تا طبقه هفتم پارکینگ می باشد.

رستوران‌های لوکس طبقه‌ی نهم این مجموعه نیز محل خوبی برای لذت‌بردن از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و برگزاری جلسه‌های کاری است. بعد از گشت‌وگذار و خرید، می‌توانید سری هم به طبقه دوم بزنید و در سام کافه یک قهوه میل کنید.

آدرس مجتمع تجاری سام‌سنتر: تهران، الهیه، خیابان فرشته

۲. لوکس ترین مراکز خرید تهران؛ بوتیک مال ملل

بوتیک مال ملل

بوتیک ما ملل جز  لوکس ترین پاساژهای تهران است. معماری این پاساژ کاملا مدرن و جدید است. شما با رفتن به این مرکز خرید، می توانید بهترین لوازم را خریداری کنید یا از تماشای ویترین پر زرق و برق در آنجا لذت ببرید.

آدرس بوتیک مال ملل: مرکز خرید بوتیک مال ملل در خیابان فرشته (یکی از لاکچری‌ترین خیابان‌های تهران) قرار دارد.

۳. لوکس ترین مراکز خرید تهران؛ مرکز خرید زعفرانیه پلازا

مرکز خرید زعفرانیه پلازا

اجناس اورجینال و برندهای گران قیمت داخلی و خارجی را از این مرکز خرید می توانید، تهیه کنید. شما با بودجه ی خیلی خوب باید برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید، وگرنه نمی توانید از لوکس ترین پاساژهای تهران خرید کنید. در این مرکز خرید، علاوه برز پوشاک اجناس دیگر شامل: لوازن خانگی، لوازم ورزشی، ساعت و جواهر وجود دارد.

این مجتمع تجاری ۳ طبقه، ۴۰ واحد تجاری و پارکینگی با ظرفیت ۲۱۰ اتومبیل دارد و اینجا دغدغه پیداکردن جاپارک هم نخواهید داشت.

آدرس مرکز خرید زعفرانیه پلازا: تهران، زعفرانیه، تقاطع زعفرانیه و اعجازی (آصف)، پلاک۱

۴. مرکزخرید پالادیوم جز لوکس ترین مراکز خرید تهران

پالادیوم در بین لوکس ترین پاساژهای تهران، از معروفیت بیشتری برخور دار است. شما در این مرکز خرید، می توانید بیبشتر برندهای مطر دنیا را پیدا کنید. این مرکز خرید درمجموع ۱۵۰ واحد تجاری دارد.

برندهای معروفی که در این پاساژ شعبه دارند شامل: سواروسکی، جیوکس، منگو و اسکچرز می باشند. پالادیوم علاوه بر فروشگاه، سالن ورزشی و استخر نیز دارد. فودکورت طبقه‌ آخر پالادیوم با ۲۵ رستوران و کافی‌شاپ جای خوبی برای استراحت و صرف غذاست.

آدرس مرکز خرید پالادیوم: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مجتمع تجاری پالادیوم

۵. مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه را می توان جز لوکس ترین مراکز خرید تهران شمرد، زیرا در این مرکز خرید لوکس ترین جواهرات و ساعت قرار دارد و تنها دو طبقه  برای خرید اختصاص داده شده است. برندهای استفانو ریچی، لامبرود دپارک، مونت کارلو، رد والنتینو، پرومُد و… ازجمله برندهایی‌ است که محصولاتشان را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد.

آدرس مرکز خرید مدرن الهیه: در انتهای بلوار آفریقا (جردن) و در نزدیکی بزرگ‌راه مدرس قرار دارد.

۶. محبوب ترین مرکز خرید تهران؛ دپارتمان استور روشا

دپارتمان استور روشا

دپارتمان استور روشا اولین فروشگاه بدون مرز ایران است که در دسته لوکس ترین پاساژهای تهران قرار گرفته است.

بدون مرز به این معنی که برخلاف سایر مراکز خرید، بین فروشگاه‌ها و غرفه‌ها دیواری وجود ندارد. تعداد زیادی از برندهای دنیا در روشا دور هم جمع شده‌ است و خریداران می‌توانند از بین این برندها، کالای دلخواهشان را انتخاب کنند.

آدرس دپارتمان استور روشا: خیابان نیاوران، تقاطع عمار و فرمانیه

۷. مرکز خرید الماس ایران جز لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید الماس ایران

الماس ایران در شرق تهران قرار دارد. اگر زیاد در بند قیمت نیستید و دنبال کالاهای لوکس و باکیفیت می‌گردید، مرکز خرید الماس با تعداد فروشگاه‌های برندهایی که در خود جای داده، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. برندهایی مانند آدیداس، برشکا، مون‌بلان، بنتون، گپ، سیسلی، منگو و فروشگاه‌های ساعت‌های لوکس و… را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

رستوران و کافی شاپ های زیادی اطراف این مرکز خرید وجود دارد که در انتهای خرید، می توانید در آنجا استراحت کنید.

آدرس مرکز خرید الماس ایران: اقدسیه، بلوار ارتش، چهار راه مینی‌سیتی، بلوار نیروی زمینی، مرکز خرید الماس ایران

۸. لوکس ترین مراکز خرید تهران؛ مرکز خرید اسکای سنتر

مرکز خرید اسکای سنتر

اسکای سنتر مشتریان مخصوص خود را دارد و در جایی دور تر از مرکز تهران قرار گرفته است. اسکای سنتر یکی از مجلل ترین پاساژهای تهران است که در دسته پاساژهای لوکس تهران قرار گرفته است. اگر هم‌زمان بخواهید هم از هوای ارتفاعات اطراف تهران لذت ببرید و هم خرید کنید، محل بسیار مناسبی است.

آدرس مرکز خرید اسکای سنتر: لواسان، بلوار امام‌خمینی

۹. مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس

از جمله معروف ترین؛ مراکز خرید در تهران، تندیس است. در تندیس انواع برندهای پوشاک ایرانی و خارجی را می‌توانید یکجا ببینید.

این مرکز خرید ۴ طبقه در ابتدای خیابان دربند قرار دارد و رستوران اردک آبی معروف هم در این مرکز خرید است. اگر قصد خرید اکسسوری و کیف‌ و کفش‌های خاص هم دارید به تندیس سر بزنید.

آدرس مرکز خرید تندیس: میدان تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس.

۱۰.  مرکز خرید ارگ‌ سنتر از لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید ارگ‌ سنتر

در میدان تجریش پاساژ جدیدی به نام ارگ افتتاح شده است که در این مرکز خرید، بیشتر برندهای معروف دنیا را پیدا می کنید. همچنین یک طبقه مختص برای طلا و جواهرات است.  ارگ‌سنتر در ۵ طبقه ساخته شده است.

آدرس مرکز خرید ارگ‌ سنتر: ضلع شمالی میدان تجریش

۱۱. مرکز خرید محبوب بام لند

مرکز خرید محبوب بام لند

بام لند در کنار دریاچه چیتگر ساخته شده است. این مرکز خرید به صورت گسترده می باشد که از پاساژها و رستوران های مختلف شکیل شده است. در زیر زمین این مجموعه فروشگاه های خرید قرار دارد و روی آن را کافی شاپ و رستوران قرار گرفته است.

آدرس مرکز خرید محبوب بام لند: بﺰرگ‌راه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف

۱۲. لوکس ترین مراکز خرید تهران: مرکز خرید مگامال

مرکز خرید مگامال

مرکز خرید مگامال؛ جز معروف ترین پاساژهای تهران است که بسیار شناخته شده می باشد. مگامال مرکز لباس های برند است که کفش های فوق العاده زیبا هستند. مگامال با داشتن پردیس سینمایی، شهربازی، فروشگاه‌ها، فضاهای ورزشی و فودکورت این انتظار را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده است.

آدرس مرکز خرید مگامال: بزرگ‌راه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی.

۱۳. مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش

کورورش جزلوکس ترین مراکز خرید تهران است که شما علاوه بر خرید، می توانید از خدمات تفریحی شامل: شهربازی، سینما و فودکورت آن استفاده کنید.

کوروش یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران است که برندهای معروف پوشاک و کیف و کفش را می‌توانید در آن پیدا کنید و همچنین بسیاری از گالری‌های طلافروشی در این مرکز خرید شعبه دارد.

آدرس کوروش مال: بزرگ‌راه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی.

۱۴. مرکز خرید میلاد نور تهران

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور که در دسته لوکس ترین مراکز خرید تهران قرار گرفته است، بسیار محبوب است. شما علاوه بر خرید می توانید از فودکورت نیز استفاده کنید.

این مرکز خرید با نمای تمام شیشه‌ای که حدود ۲۰ سال از بنای آن می‌گذرد، هنوز هم یکی از بهترین مراکز خرید غرب تهران است. این مرکز خرید ۳۵۷ فروشگاه در ۸ طبقه دارد.

آدرس مرکز خرید میلاد نور تهران:  شهرک قدس (شهرک غرب)، میدان صنعت، بلوار فرح‌زادی، مجتمع تجاری میلاد نور.

۱۵. مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه جز قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید تهران است که البته با افزایش تعداد پاساژهای لوکس دیگر خیلی به چشم نمی آید، اما هنوز هم اجناس خیلی خوبی را در این پاساژ می توانید پیدا کنید. البته به یاد داشته باشید که از شهربازی تیراژه می توانید استفاده کنید.

آدرس تیراژه: بزرگ‌راه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از پل همت، مرکز خرید تیراژه.

مرکز خرید هایلند از لوکس ترین پاساژهای تهران

مرکز خرید هایلند

مرکز خرید هایلند یک مرکز خرید دو طبقه است که در نزدیکی میدان آرژانتین قرار دارد. اگر دنبال لوازم آرایشی و عطر و ادکلن‌های برندید حتما به هایلند سر بزنید. در طبقه اول هایلند می‌توانید خوراکی‌هایی مثل شکلات و بیسکویت‌های برندهای معروف خارجی هم بخرید. هایلند پارکینگ ندارد و تهرانی‌ها بیشتر آن را به‌عنوان یک مرکز لوازم آرایشی می‌شناسند.

آدرس مرکز خرید هایلند: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان احمد قصیر، پلاک ۵۱.

۱۷. لوکس ترین مراکز خرید تهران: نیایش مال

نیایش مال به تازگی افتتاح شده است که طبقات زیادی دارد. همچنین خدمات تفریحی خوبی را ارائه می دهدو در طبقه زیر زمین یک فود کورت عالی دارد. همچنین انواع برندهای معروف در این پاساژ وجود دارد.

آدرس نیایش مال: تهران، بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) ،چهارراه جنت آباد، ضلع جنوب شرقی

۱۸. هدیش مال

هدیش مال جز لوکس ترین مراکز خرید تهران است. این مرکز خرید، طراحی کاملا منحصر به فردی دارد که شما می توانیداز رفتن و تماشای هدیش مال لذت ببرید.

آدرس هدیش مال: استان تهران، تهران، میدان هروی، خیابان موسوی شرقی، پلاک ۱۴

۱۹. ایران مال بزرگ ترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران

ایران مال

ایران مال که در چند سال اخیر افتتاح شده است، اولین مال تهران است که بیشترین وسعت را دارد. این مرکز خرید، بیشترین خدمات تفریحی را دارد. در واقع این مرکز خرید با هدف گردشگری ساخته شده است که در کنار خود یک هتل نیز دارد. در ایران مال هر چیزی که شما فکرش را بکنید، وجود دارد. انواع لوازم خانگی، لباس، پوشاک، دکور خانه در ااین فروشگاه وجود دارد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا