صنعت

مراکز فروش مواد اولیه پلی یورتان + دریافت قیمت و خرید مواد پلی یورتان

پلی یورتان یک نوع پلیمر پرمصرف است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. این ماده شیمیایی در طیف وسیعی از محصولات مانند فوم، فیلم، الاستومرها، پودرها، مایعات و امولسیون‌ها قابل تولید است. پلی یورتان در صنایع خودروسازی، ساختمان‌سازی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی و غیره کاربرد دارد. اگر به دنبال خرید مواد پلی یورتان هستید، در ادامه راهنمایی‌های لازم و بهترین مرکز فروش مواد اولیه پلی یورتان را به شما معرفی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

عوامل تحت تأثیر قیمت مواد پلی یورتان

قیمت مواد پلی یورتان را می‌توان تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار داد. این عوامل عبارتند از:

  1. هزینه مواد اولیه: نوسانات قیمت مواد خام مورد استفاده در تولید پلی یورتان، مانند ایزوسیانات‌ها و پلی ال‌ها، می‌تواند بر قیمت نهایی محصولات پلی یورتان تاثیر بگذارد.
  2. تقاضای بازار: دینامیک عرضه و تقاضا نقش بسزایی در تعیین قیمت مواد پلی یورتان دارد. افزایش تقاضا برای پلی یورتان در صنایع مختلف می‌تواند منجر به افزایش قیمت شود.
  3. هزینه های ساخت و تولید: هزینه های تولید مواد پلی یورتان شامل هزینه‌های مربوط به تجهیزات، نیروی کار، انرژی و حمل و نقل بر قیمت نهایی محصول تأثیر می‌گذارد.
  4. عوامل نظارتی و محیطی: رعایت مقررات و استانداردهای زیست محیطی می‌تواند بر روند تولید و در نتیجه بر هزینه مواد پلی یورتان تأثیر بگذارد.
  5. عوامل منطقه ای: قیمت مواد پلی یورتان می‌تواند در هر منطقه به دلیل عواملی مانند شرایط بازار محلی، هزینه‌های حمل و نقل، مالیات‌ها و مقررات محلی متفاوت باشد.

مراکز فروش مواد اولیه پلی یورتان + دریافت قیمت و خرید مواد پلی یورتان

توجه به این نکته مهم است که این عوامل می‌توانند در طول زمان و در بازارهای مختلف متفاوت باشند. قیمت عایق پلی یورتان در شهرستان‌ها تابع پویایی بازار است و بر این اساس می‌تواند نوسان داشته باشد. برای استعلام قیمت به روز مواد پلی پلی یورتان می‌توانید با کارشناسان فروش عایق پلی یورتان تماس بگیرید.

لیست قیمت عایق پلی یورتان

همانطور که اشاره شد فاکتورهای زیادی در قیمت عایق پلی یورتان دخیل هستند ولی با این حال اگر بخواهیم لیست قیمت عایق پلی یورتان را به صورت حدودی مشخص کنیم، بسته به نوع عایق ( که ممکن است سلول باز باشد و یا سلول بسته) از ۱۰۰.۰۰۰ تومان شروع می‌شود و تا ۱۲۰.۰۰۰ تومان متغیر است. قیمت هر کیلو عایق پلی یورتان معمولاً در بازه ۷۰ هزار تومان تا ۱۶۰ هزار تومان قرار دارد.

برای انجام پروژه های عایقکاری پلی یورتان با بهترین مواد اولیه و نیروی کار متخصص با این شماره تماس بگیرید: ۰۹۱۲۳۸۷۳۸۰۹

قیمت عایق پلی یورتان مایع

پلی یورتان مایع نیز یک نوع ماده شیمیایی است که برای ساخت و عایق‌کاری انواع محصولات مانند فوم پاششی، رنگ، الاستومر، فیلم و غیره استفاده می‌شود. پلی یورتان مایع از واکنش دو ماده اصلی پلی ال و ایزوسیانات تشکیل می‌شود. قیمت پلی یورتان مایع هم بستگی به نوع، کیفیت، تولیدکننده و میزان خرید آن دارد. البته به جز موارد ذکر شده باید هزینه اجرای عایق را نیز مد نظر داشته باشید. قیمت پلی یورتان مایع به صورت حدودی از ۱۵۰ هزار تومان تا ۱۸۰ هزار تومان متغیر است.

دریافت قیمت لحظه‌ای عایق پلی یورتان مایع با شماره: ۰۹۱۲۳۸۷۳۸۰۹

نکات خرید عایق پلی یورتان

هنگام خرید مواد پلی یورتان، عوامل متعددی باید در نظر گرفته شود. در اینجا به چند نکته از این موارد اشاره کرده‌ایم:

  1. انعطاف‌پذیری: پلی یورتان به دلیل خاصیت ارتجاعی و توانایی خم شدن یا پیچ خوردگی‌اش شناخته شده است. سطح کشسانی مورد نیاز برای کاربرد خاص خود را در نظر بگیرید.
  2. سختی: سختی مواد پلی یورتان می‌تواند متفاوت باشد، از نرم تا بسیار سخت. میزان سختی مناسب را بر اساس کاربرد مورد نظر و دوام مورد نظر ماده تعیین کنید.
  3. قدرت پارگی: در اثر فشار و کش آمدن زیاد مقاومت بالایی دارد. این یک ویژگی مهم است که باید در نظر گرفته شود.
  4. ویژگی های خاص پروژه: هر ویژگی اضافی که ممکن است برای استفاده خاص شما مورد نیاز باشد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر مواد در تماس با مواد شیمیایی باشد، اطمینان حاصل کنید که ماده پلی یورتان شما مقاومت شیمیایی مناسبی دارد.

مراکز فروش مواد اولیه پلی یورتان + دریافت قیمت و خرید مواد پلی یورتان

همچنین مهم است که یک تأمین‌کننده معتبر انتخاب کنید که مواد پلی یورتان با کیفیت بالا را ارائه دهد. بهترین فروشگاه فروش مواد  اولیه پلی یورتان با کیفیت و قیمت مناسب در حال حاضر فروشگاه پیشتاز بهینه است که یکی از بهترین مراکز فروش مواد پلی یورتان در تهران، اصفهان، قم می‌باشد.

البته که فروشگاه‌های زیادی هستند که فروش مواد اولیه پلی یورتان دارند ولی این فروشگاه انواع عایق پلی یورتان را موجود دارد از جمله عایق لوله فوم سخت. این عایق سرعت جریان حرارت پایینی دارد و برای کاربردهای زیر ۵۰ درجه فارنهایت مناسب است. این فروشگاه حتی محصولات عایق تخته‌ای از جمله عایق پلی ایزوسیانورات را ارائه می‌دهد.

همیشه توصیه می شود هنگام خرید عایق پلی یورتان قیمت ها، مشخصات و نظرات مشتریان را با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید بهترین محصول را برای نیازهای خود دریافت می کنید.

مزایای عایق پلی یورتان

عایق پلی یورتان به دلیل تطبیق پذیری، بهره وری انرژی، دوام و مقاومت در برابر رطوبت، استفاده‌های زیادی دارد و در بخش‌های مختلف از جمله تبرید و ذخیره‌سازی سرد، حمل و نقل، ساخت و ساز ساختمان و سیستم‌های تهویه مطبوع کاربرد فراوان دارد.

مراکز فروش مواد اولیه پلی یورتان + دریافت قیمت و خرید مواد پلی یورتان

معایب عایق پلی یورتان

نگرانی های زیست محیطی ایجاد می‌کند، هزینه‌ی آن ممکن است کمی گران تمام شود، برخی از محصولات آن سمی هستند، انواع بی‌کیفیت آن مشکلاتی در کنترل میزان رطوبت نیز دارد.

اگر به دنبال خرید مواد پلی یورتان هستید از معایب ناچیز آن می‌توان چشم‌پوشی کرد چرا که این عایق مزایای زیادی دارد.

سؤالات متداول راجع به خرید مواد پلی یورتان

خرید مواد پلی یورتان را از کجا پیشنهاد می‌دهید؟

هنگام خرید مواد پلی یورتان به عواملی مانند انعطاف‌پذیری، قدرت پارگی، ویژگی‌های خاص مد نظرتان و میزان سختی توجه کنید، بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید مواد پلی یورتان فروشگاه پیشتاز بهینه راستین می‌باشد.

قیمت مواد پلی یورتان چقدر است؟

از ۱۰۰.۰۰۰ تومان شروع می‌شود و تا ۱۲۰.۰۰۰ تومان متغیر است. قیمت هر کیلو عایق پلی یورتان معمولاً در بازه ۷۰ هزار تومان تا ۱۶۰ هزار تومان قرار دارد.

کاربردهای عایق پلی یورتان چیست؟

در بخش‌های مختلف از جمله تبرید و ذخیره‌سازی سرد، حمل و نقل، ساخت و ساز ساختمان و سیستم‌های تهویه مطبوع کاربرد فراوان دارد.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با عایق پلی یورتان و نحوه اجرا و قیمت گذاری آن دارید، با شماره‌های ۰۹۱۲۳۸۷۳۸۰۹ – ۰۹۱۲۰۵۹۶۵۷۵ – ۰۹۱۲۳۶۷۷۸۴۰ تماس بگیرید تا کاملا راهنماییتون کنند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا