صنعت

مشاهده لیست قیمت تزئینات ساختمانی در سایت ایمالز

ساختمان‌سازی یکی از صنایع پیشرو و موتور اقتصاد کشور به‌حساب می‌آید. با توجه به تغییر سلیقه مردم، طراحان و مهندسان همواره به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر پروژه‌های خود هستند تا بتوانند آن‌ها را به بالاترین نرخ ممکن به فروش برسانند. یکی از موارد مهمی که به آن توجه ویژه‌ای می‌شود، تزئینات ساختمانی است. در این مقاله قصد داریم وب‌سایت ایمالز و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن را بررسی کنیم که به شما اجازه می‌دهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن از قیمت تزئینات ساختمانی موردنظر خود مطلع شوید. برای آشنایی با این موتور جستجوی کالا، در ادامه با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمالز

در سال‌های نه چندان دور و قبل از توسعه زیرساخت‌های اینترنت در کشور، سازندگان و کسانی که قصد بازسازی منازل خود را داشتند، مجبور بودند برای آگاه شدن از نرخ فروش محصولات مختلف به بازار مراجعه کنند که بسیار زمان‌بر بود. اما با بهبود کیفیت اینترنت، گروهی از متخصصان کشور تصمیم گرفتند تا یک موتور جستجوی کالا به نام ایمالز را طراحی کنند که مردم بتوانند به‌راحتی با مراجعه به آن از قیمت محصولات موردنظر خود مطلع شوند. درواقع این وب‌سایت، بازاری است که فروشندگان مختلف در آن عضو می‌شوند و کالاهای خود را در معرض دید خریداران قرار می‌دهند.

انواع تزئینات ساختمانی در ایمالز

قبل از اینکه در مورد روش بررسی قیمت تزئینات ساختمانی آموزش‌هایی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به‌راحتی محصول موردنظرتان را تهیه کنید، قصد داریم شمارا با انواع کالاهایی که در این مرکز خرید مجازی به فروش می‌رسد آشنا کنیم:

کاشی و سرامیک

اگر می‌خواهید تغییراتی اساسی در داخل واحد مسکونی خود ایجاد کنید یا به دنبال یافتن مدل مناسب برای ساختمانی که به‌تازگی ساخته‌شده هستید، به شما توصیه می‌کنیم عبارت کاشی و سرامیک را در بخش جستجوی این سایت وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید تا تمام محصولات به‌روز و باکیفیت موجود در بازار به شما نمایش داده شود.

لیست قیمت کاشی و سرامیک کف پذیرایی و سرویس بهداشتی و حمام در سایت ایمالز

درب و پنجره

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های ساختمان که انتخاب درست آن‌ها می‌تواند مصرف انرژی را به‌شدت کاهش دهد و زیبایی نما را دو چندان کند، درب و پنجره‌ها است. در این موتور جستجوگر می‌توان به‌راحتی با سرچ کردن نام برند موردنظر یا مدل محصول، تمام کالاهای موجود در سایت ازجمله درب ضد سرقت و … را مشاهده کرد.

لیست قیمت درب و پنجره چوبی فلزی اتاق خواب، ورودی، سرویس بهداشتی در سایت ایمالز

مشاهده لیست قیمت تزئینات ساختمانی در سایت ایمالز

پارکت و کفپوش

پارکت و کفپوش یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که برای تکمیل یک پروژه باید انجام داد. برای بررسی قیمت تزئینات ساختمانی گفته‌شده کافی است به دسته‌بندی موجود در سایت ایمالز سری بزند و مدل‌های مختلف و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید. به‌طور مثال اگر فرزندی کم سن و سال دارید، می‌توانید در این مرکز خرید مجازی کالاهایی را انتخاب کرده که آنتی باکتریال هستند.

خرید و لیست قیمت پارکت و کفپوش لمینت، چوبی و پی وی سی متری در سایت ایمالز

شومینه

یکی از وسایل تزئینی منزل که می‌توان با انتخاب آن، زیبایی و جلوه محیط داخلی را دوچندان کرد، شومینه است. در موتور جستجوی ایمالز شما می‌توانید مدل‌های مختلف این محصول را با یکدیگر مقایسه کنید و براساس نوع سلیقه خود، بهترین انتخاب را انجام دهید.

نحوه بررسی فهرست قیمت تزئینات ساختمانی

فرض کنید شما قصد بررسی قیمت کالایی خاص و مدل‌های مختلف آن را دارید. برای انجام این کار در وب‌سایت ایمالز دو راه وجود دارد. اول اینکه در گوگل نام کالای موردنظر به‌طور مثال درب ضد سرقت را سرچ کرده و در انتها کلمه ایمالز را وارد کنید. در این صورت صفحه محصولات مرتبط با کلمه کلیدی تایپ‌شده به شما نمایش داده می‌شود. راه دیگری نیز وجود دارد و آن وارد کردن آدرس کامل سایت در مرورگر و ورود به صفحه اصلی این موتور جستجوی کالا است. پس از انجام این کار شما می‌توانید به دسته‌بندی که قصد بررسی محصولات آن را دارید، مراجعه کنید یا در قسمت جستجو، برند و مدل موردنظر خود را وارد کرده و روی آیکون ذره‌بین کلیک کنید. با این کار فهرستی از تزئینات موجود در سایت به شما نمایش داده می‌شود.

نحوه خرید و ثبت سفارش در ایمالز

پس‌ازاینکه قیمت تزئینات ساختمانی موردنظر را بررسی کرده و مدل دلخواهتان را پیدا کردید، برای ثبت سفارش و خرید باید در وب‌سایت ایمالز عضو شوید. جهت انجام این کار کافی است از قسمت بالا سمت چپ روی گزینه ورود/ ثبت‌نام کلیک کرده و اکانت کاربری خود را ایجاد کنید. راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون وارد کردن هیچ اطلاعاتی با کلیک روی ورود با گوگل، حساب کاربری خود را ایجاد کنید؛ اما اگر علاقه به این روش نداشتید، کافی است روی ثبت‌نام در ایمالز کلیک کرده و از طریق شماره تلفن، اکانت اختصاصی خود را بسازید.

پس از انجام این کار می‌توانید محصول موردنظر خود را سرچ کرده و پس از مقایسه کالاهای عرضه‌شده توسط فروشندگان مختلف، با فشردن دکمه خرید اینترنتی آن را به سبد خود اضافه و پس از تسویه‌حساب، کالا برای شما ارسال شود.

مزایای استفاده از خدمات Emalls

قیمت تزئینات ساختمانی را می‌توان از طریق وب‌سایت‌های مختلف بررسی کرد. در این بخش قصد داریم در مورد اینکه چرا باید از موتور جستجوی کالای ایمالز به‌منظور انجام این کار استفاده کرد و مزایای آن چیست؟ توضیحاتی را در اختیار شما قرار دهیم:

  • اولین و مهم‌ترین دلیلی که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از این وب‌سایت استفاده کنند به‌روز بودن قیمت کالاها و اطلاع‌رسانی تغییرات ایجادشده به مشتریان از راه‌های مختلف است.
  • درصورتی‌که هنگام بررسی یا خرید محصول، فروشنده مرتکب تخلفی شده باشد، کاربر می‌تواند آن را به تیم پشتیبانی گزارش داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری شود.
  • اگر به دنبال کالایی خاص هستید، ایمالز برای کمک به شما محصولات مشابه را نیز نمایش می‌دهد تا به‌راحتی انتخاب خود را انجام دهید.
  • هنگام بررسی قیمت تزئینات ساختمانی، وجود فیلترهایی قدرتمند که بتوان از آن‌ها برای نمایش کالای موردنظر استفاده کرد، در این وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه‌جویی کنید.
  • قیمت‌های رقابتی در کنار کیفیت بسیار بالای محصولات

مشاهده لیست قیمت تزئینات ساختمانی در سایت ایمالز

جمع‌بندی

ایمالز موتور جستجوی قدرتمندی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، قیمت تزئینات ساختمانی موردنظر خود را بررسی کرده و بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند. در این مقاله، مزایا و چگونگی استفاده از این مرکز خرید مجازی را بررسی کردیم. اگر هنوز موفق به پیدا کردن کالای موردنظر خود نشده‌اید به شما توصیه می‌کنیم به این وب‌سایت سر بزنید و از امکانات و خدمات متنوع آن استفاده کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا