هنری

معرفی سریال ژانر اجتماعی قطب شمال

سریال قطب شمال؛ یک سریال،ژانر، اجتماعی، عاشقانه و درام است. که در این مقاله به معرفی این سریال پربازدید می پردازیم.

به گزارش تجارت امروز؛ سریال قطب شمال؛ یکی از سریال های خانگی و محبوبی است که در شبکه فیلیمو پخش می شود. به نظر می رسد این سریال به دلیل بازیگزان و کارگردان ویژه ای که دارد، در دسته پرباز دید ترین ها قرار بگیرد.

خلاصه داستان سریال

داستان سریال قطب شمال را می‌توان اینطور تعریف کرد؛ همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائن‌ها برای آرشام هموار شود.

این سریال برای سنین زیر ۱۵ سال مناسب نیست و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم محدودیت سنی را رعایت کنند.

تاریخ پخش سریال قطب شمال

قسمت اول سریال قطب شمال جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش می‌شود و در واقع جایگزین سریال گناه فرشته خواهد شد. شما با دید این سریال جذاب می توانید روز جمعه زیبا و پر هیجانی را سپری کنید.

بازیگران سریال قطب شمال

فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، فرهاد آئیش، امیر دژاکام، بهادر زمانی، مرتضی آقا حسینی، مه‌لقا می‌نوش، فرهنگ زرگرباشی، ماکان آریاپارسا، مهران میری، حاتم مشمولی، مسعود میرطاهری، احمد لشینی، نیما شکیبایی، آتوسا کلانتری بازیگران سریال قطب شمال هستند.

فرزاد فرزین بازیگر نقش آرشام یکتا

فرزاد فرزین در قطب شمال

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران، خواننده آهنگساز و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده است.

نکته قابل توجه؛ فرزاد فرزین که در دهه اخیر تمرکز بیشتری روی بازیگری گذاشته است برای اولین بار در نقش اصلی یک سریال حضور دارد. همچنین این بازیگر به عنوان نقش آرشام یکتا در این فیلم حضور دارد.

پدرش مشاور وزیر سابق راه و ترابری و مادرش از کارمندان ثبت احوال می باشد که سابقه ریاست هم دارد، فرزاد تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیلوفر دارد.

آناهیتا درگاهی بازیگر نقش ارغوان

آناهیتا درگاهی نقش اول زن

ناهیتا درگاهی از هنرمندان شناخته شده کشورمان در عرصه نقاشی و بازیگری است که در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران متولد شد. تحصیلات درگاهی فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر است. فعالیت هنری آناهیتا درگاهی با نقاشی شروع شد و بازیگری و تهیه کنندگی را از ۲۹ سالگی آغاز کرد.

نقش اصلی زن و همچنین ارغوان را این بازیگر خبره و کاربلد به عهده گرفته است. که قطعا توانایی خوبی در اجرای نقش اول دارد.

امیرحسین فتحی در نقش سامان

امیرحسین فتحی از بازیگران قطب شمال

از دیگر بازیگران سیال قطب شمال امیر حسن فتحی است. امیرحسین فتحی فرزند دوم حسن فتحی کارگردان سینما، ١٠ مهر ١٣٧٢ به دنیا آمد. وی دانشجوی ادبیات انگلیسی و سینما بوده و برای گذراندن دوره های آموزش بازیگری و تحصیلات به خارج از کشور رفت.

پس از بازگشت در کارهای کارگردانانی چون داوود میرباقری، بهروز شعیبی، حسن برزیده و فرزاد موتمن بازی کرد و در تئاتر بالا بر غذا نوشته ی هارولد پینتر بازی کرد. سریال شهرزاد دومین همکاری او با پدرش حسن فتحی بعد از سینمایی کیفر (١٣٨٩)است.

امیرحسن فتحی در این سریال نقش پرحاشیه سامان را عهده دار است. که گویا نقشی هیجان انگیز را به اجرا در می آورد.

نازنین بیاتی در نقش صحرا

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر جوان و توانمند کشورمان ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است و علاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و البته در عرصه موسیقی نیز تجربیاتی دارد.

نازنین عزیز در این سریال نقش صحرا را به عهده گرفته است. که همه ما از توانمندی این بازیگر مطلع هستیم.

بهادر زمانی در سریال قطب شمال

بهادر زمانی

بهادر جوان نقش همایون را دارد. بهادر زمانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۸ آذر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما و لیسانس صنعت گردشگری و توریسم می باشد که از گرافیک و موسیقی تا مدیریت گالری و نویسندگی فعالیت دارد.

حرف آخر

این سریال سرگرم کننده و جذاب است، که به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان است. اگر شما به سبک این کارگردان های عزیز علاقه مند باشید، حتما برای شما فیلمی خیره کننده است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا