تلفن

معرفی شیائومی ردمی K70 پرو قدرتمند (Xiaomi Redmi K70 Pro) + قیمت

با گذشت 3 ماه از رونمایی رسمی از شیائومی ردمی K70 پرو با یک کانفیگ جدید و فضای رم بیشتر به بازار آمد. همچنین برنامه شیائومی برای این غول پرچمدارش و دیگر مدل‌ها برگزاری یک دوره تخفیف است.

به گزارش تجارت امروز؛ شیائومی ردمی K70 پرو که در حال حاضر با نسخه‌ی جدیدش یعنی ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار شده است قابلیت های سخت‌افزاری و نمایشگر چشم‌نوازش بهترین‌های بازار را به چالش دعوت می‌کند. تا قبل از معرفی کانفیگ جدید، نسخه‌ی ۱۲ گیگابایت رم فقط با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دردسترس قرار می‌گرفت.

معرفی شیائومی ردمی K70 پرو

گوشی ردمی K70 پرو یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات شرکت شیائومی است که در ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ رونمایی و عرضه شد. این گوشی با داشتن طراحی زیبا و جذاب، صفحه نمایش با کیفیت بالا، دوربین‌های عالی، پردازنده قوی و باتری با ظرفیت عظیم و شارژ سریع، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربرانی باشد که به دنبال یک تجربه کامل از یک گوشی هوشمند هستند. در این مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی می‌پردازیم.

بررسی بدنه و طراحی Xiaomi Redmi K70 Pro

تبلیغ شیائومی ردمی K70 پرو توسط یبو

گوشی ردمی K70 پرو دارای بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز است که با ابعاد ۱۶۰.۹ در ۷۵ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن ۲۰۹ گرم، خوش دست و احساس راحتی به کاربر می دهد . این گوشی دارای دو سیم کارت نانو است که از شبکه‌های HSPA، LTE-A و ۵G پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های مختلفی مانند مشکی، نقره‌ای، آبی/سبز، لامبورگینی سبز و لامبورگینی زرد عرضه شده است. همچنین این گوشی دارای پورت مادون قرمز، پورت USB Type-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است.

صفحه نمایش ردمی K70 پروصفحه نمایش K70 PRO

صفحه نمایش گوشی ردمی K70 پرو از نوع OLED است که با طیف رنگی بیش از ۶۸ میلیارد رنگ، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دالبی ویژن، HDR10+ و روشنایی ۴۰۰۰ نیت، تصاویری با کیفیت و واقع‌گرایانه را به نمایش می‌گذارد. روشنایی به حدی زیاد و کافی است که در زیر نور مستقیم خورشید هم نمایشگر کاملا خوانا است. این صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل و تراکم ۵۲۶ پیکسل در هر اینچ و با نسبت به تصویر تقریبا ۸۹ درصدی کاملا جلوی گوشی را پوشش می‌دهد. این صفحه نمایش همچنین دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگری اپتیکال است که با تکنولوژی نوری کار می‌کند.

پردازنده و حافظه شیائومی ردمی K70 پرو

گوشی ردمی K70 پرو با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS ارائه شده است. این گوشی از تراشه پرچمدار کوالکام SM8650-AB اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند که با فناوری ۴ نانومتر ساخته شده است. این چیپست دارای یک هسته Cortex-X4 با سرعت ۳.۳ گیگاهرتز، پنج هسته Cortex-A720 با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز و دو هسته Cortex-A520 با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز است.

پردازنده گرافیکی Adreno 750 است که قادر به اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین و گرافیکی بدون هیچ مشکلی است. این گوشی در چهار نسخه پیکربندی؛ ۲۵۶ گیگابایت حافظه ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۲۴ گیگابایت رم موجود است. این حافظه از نوع UFS 4.0 است که سرعت بالایی در خواندن و نوشتن داده‌ها دارد.

دوربین‌ گوشی شیائومی ردمی K70 پرودوربین شیائومی ردمی K70 پرو

گوشی Xiaomi Redmi K70 Pro دارای پیکربندی سه دوربین پشتی و یک دوربین جلویی است. دوربین اصلی پشتی لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 است که دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر تصویر اپتیکال و سایز سنسور ۱/۱.۵۵ اینچی با اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر است. این دوربین می‌تواند تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده را ثبت کند. دوربین دوم یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که دارای فوکوس خودکار و زوم اپتیکال ۲ برابر است.

یکی از قابلیت های دوربین ردمی K70 Pro ثبت تصاویری با فاصله دور با کیفیت بی نظیر است. دوربین سوم یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که دارای زاویه دید فوق عریض است. این دوربین می‌تواند تصاویری با زاویه گسترده را ثبت کند. دوربین‌های پشتی این گوشی دارای فلاش LED، HDR و پانوراما هستند. همچنین این دوربین‌ها می‌توانند ویدیو‌هایی با کیفیت ۸K در ۲۴ فریم بر ثانیه، ۴K در ۲۴/۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰/۹۶۰ فریم بر ثانیه و ۷۲۰p در ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. این ویدیو‌ها از لرزشگیر تصویر الکترونیکی- ژیروسکوپی بهره می‌برند.

دوربین جلویی گوشی ردمی K70 پرو یک لنز واید استاندارد ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که دارای زاویه دید عریض است. این دوربین امکان فیلمبرداری HDR دارد و می‌تواند سلفی‌هایی با کیفیت و جزئیات خوب ثبت کند. همچنین این دوربین می‌تواند ویدیو‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p در ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. این ویدیو‌ها نیز از لرزشگیر تصویر الکترونیکی بهره می‌برند.

باتری و شارژ گوشی شیائومی ردمی K70 پرو

گوشی ردمی K70 پرو دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که غیر قابل جابجایی است. این باتری می‌تواند گوشی را برای مدت زمان طولانی تغذیه کند. این گوشی از شارژ سیمی با توان ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند که از فناوری های شارژ سریع پاور دلیوری PD3.0 و QC3 پلاس بهره می برد. توان شارژ ردمی K70 پرو می‌تواند باتری گوشی را در ۱۸ دقیقه به طور کامل شارژ کند. این یکی از سریع‌ترین شارژهای موجود در بازار است.

امکانات دیگر شیائومی Redmi K70 Pro

گوشی ردمی K70 پرو دارای امکانات و قابلیت‌های دیگری نیز است که به ارزش آن افزوده است. این گوشی دارای اتصالات بی‌سیم مانند وای فای نسخه ۷ با مشخصات Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e/7، بلوتوث ورژن ۵.۴، NFC و موقعیت‌یابی GPS، GLONASS، BDS، GALILEO و QZSS است. این گوشی همچنین دارای حسگرهایی مانند شتاب‌سنج، مجاورت‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و طیف‌سنج است. این گوشی از صدای ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز و بلندگوهای استریو پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای پیام‌رسانی، ایمیل، مرورگر وب و برنامه‌های دیگری مانند Hyper Gallery، Hyper Music، Hyper Video و Hyper Game است.

قیمت شیائومی ردمی K70 پروقیمت ردمی k70 پرو

قیمت شیائومی ردمی K70 پرو براساس حجم و فضای ذخیره سازی به شرح زیر می‌باشد:

  • ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۳٬۲۹۹ ین (تقریباً ۴۶۰ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۳٬۴۹۹ ین (تقریباً ۴۸۵ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۳٬۵۹۹ ین (تقریباً ۵۰۰ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۳٬۷۹۹ ین (تقریباً ۵۳۰ دلار)
  • ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی: ۴٬۲۹۹ ین (تقریباً ۶۰۰ دلار)

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا