تلفن

معرفی ویوو x100 اولترا با پیشرفته ترین دوربین

در واقع ویوو x100 اولترا یک دوربین بسیار قوی و هوشمند است. که به عنوان گوشی همراه می توان استفاده کرد.

به گزارش تجارت امروز؛ x100 اولترا برای شرکت چند ملیتی چینی ویوو است. که این شرکت در راستای تولید و طراحی گوش هوشمند و فناوری حرکت می کند.

معرفی ویوو x100 اولترا

با توجه به توصیف آقای تائو، انتظار داریم که ویوو X100 اولترا عملکرد درخشانی در بخش تصویربرداری داشته باشد. ویوو در توسعه گوشی‌های مبتنی بر دوربین مهارت ویژه‌ای دارد و محصولات قبلی این برند عملکرد قابل‌قبولی از خود نشان داده‌اند.

ویوو اخیرا از سیستم تصویربرداری BlueImage رونمایی کرد. این سیستم که توسط خود برند ویوو توسعه یافته، به نظر رقیب سرسرختی برای XMAGE هواوی می‌آید.

حالا خبرهایی منتشر شده که ویوو تصمیم دارد سیستم تصویربرداری جدیدش را در گوشی‌های سری ایکس۱۰۰ بکار بگیرد. به این ترتیب X100 اولترا اولین گوشی‌ هوشمند این شرکت خواهد بود که با این سیستم عرضه خواهد شد. سیستم تصویربرداری BlueImage ویوو ، دومین برند مستقل تصویربرداری در صنعت گوشی‌های هوشمند پس از XMAGE هواوی است که در ژوئیه ۲۰۲۲ معرفی شد.

مشخصات فنی ویوو X100 اولترا

براساس گزارش‌های قبلی، پرچمدار جدید ویوو از نمایشگر امولد E7 با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده ویوو X100 اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود.

شایعه شده که گوشی جدید ویوو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 سونی، لنز فوق عریض، سنسور تله‌فوتو و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴٫۳ برابری و زوم دیجیتال ۲۰۰ برابری برخوردار خواهد شد.

مشخصات دوربین ویوو x100 اولترا

مگاپیکسل LYT-900 با سایز یک اینچ است که همین دوربین در دو گوشی پرچمدار دیگری نیز مانند Oppo Find X7 Ultra و Xiaomi 14 Ultra بکار گرفته شده.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا