گردشگری

معرفی 10 تا از باشگاه های بولینگ تهران + قیمت بلیط و آدرس

باشگاه های بولینگ در تهران جزو یکی از مکان‌های تفریحی در تهران است که بسیاری از جوانان برای اوغات فراغت باهم به این باشگاه ها می‌روند. در این مقاله با معرفی باشگاه های بولینگ تهران و آدرس آن‌ها با شما همراه هستیم.

به گزارش تجارت امروز؛ بولینگ، بازی که در آن یک توپ سنگین از یک مسیر طولانی و باریک به سمت گروهی از اشیاء معروف به پین ​​می‌غلتد و هدف آن از بین بردن پین‌های بیشتری نسبت به حریف است. این بازی کاملاً متفاوت از ورزش کاسه یا کاسه چمن است که در آن هدف قرار دادن توپ در نزدیکی یک توپ ثابت به نام جک است. در ادامه با معرفی باشگاه های بولینگ تهران با سایت تجارت امروز همراه باشید.

معرفی باشگاه های بولینگ تهرانکفش مناسب بازی بولینگ

اگر بخواهم بولینگ را در یک جمله توصیف کنم، آن را ورزشی دوستانه و در عین حال اجتماعی معرفی می‌کنم. عده‌ای این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند و برخی هم آن را به چشم یک سرگرمی سالم می‌بینند. ناگفته نماند، بولینگ از جمله ورزش‌هایی است که در کنار هیجان بالا، آرامش‌، تمرکز و تعادل بالایی احتیاج دارد.

نوشته های مشابه

با توجه به استقبال زیاد پایتخت‌نشینان از این بازی سرگرم‌کننده، مهیج و آموزنده، تصمیم گرفتیم تا شما را با باشگاه های بولینگ تهران آشنا ‌کنیم. در این مقاله می‌خواهیم درباره مشخصات و امکانات هر یک از باشگاه‌ها، ساعت کار، آدرس، شماره تماس و قیمت آن بیشتر صحبت کنیم. البته قیمت هر یک از باشگاه‌ها، با توجه به موقعیت مکانی و امکانات آن، با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت‌های ذکر شده، بر اساس اطلاعات درج شده در داخل اینترنت داخل مقاله درج شده است و ممکن است با توجه به نوسانات بازار در سال آینده تغییراتی داشته باشند.

تاریخچه بازی بولینگ

اشکال زیادی از بولینگ وجود دارد، اما تنپین، که به طور گسترده ای بازی می شود، شکل اصلی در ایالات متحده، کانادا، اروپای غربی، آسیای شرقی ، استرالیا ، نیوزیلند و آمریکای لاتین است. انواع مختلف آن شامل داک پین ها، کندلپین ها، پنج پین ها، اسکیت ها و نین پین ها است که در چارچوب هر یک از بازی ها تفاوت هایی وجود دارد.

بازی بولینگ به گذشته‌های خیلی دور تعلق دارد. زمانی که مصریان باستان تصمیم گرفتند با یک توپ، اجسام مختلف را نشانه بگیرند و هیجان را وارد بخشی از زندگی خود کنند. البته آلمانی‌ها آن را به شکل و شمایل امروزی درآوردند و قوانینش هم در آمریکا وضع شد. در حال حاضر هم، این بازی مهیج به‌عنوان یک ورزش تخصصی شناخته شده است و هر ساله مسابقات قهرمانی آن با حضور شمار زیادی از علاقه‌مندان و تماشاگران برگزار می‌شود.

برای پرتاپ صحیح توپ فقط کافی است انگشت شست خود را در حفره بزرگ‌تر قرار داده و دو انگشت وسط و سومتان را روی دو سوراخ دیگر بگذارید. پس از هدف‌گیری علائم جهت‌دار روی سطح لین یا خود پین‌ها توپ را رها کنید. در این ورزش هر طور که بخواهید و در هر جایی که میلتان کشید می‌‌توانید بایستید و توپ را پرتاپ کنید. اما اگر می‌خواهید بهترین پرتاب را داشته باشید، بهتر است در فاصله‌ ۵ سانتی‌متری از لین خطا بایستید، زانوهای‌تان را کمی خم کنید، سر خود را بالا نگه داشته و سپس توپ را که تا نزدیکی کمرتان بالا آورده‌اید پرتاب کنید.

باشگاه بولینگ انقلاب؛ باشگاه های بولینگ تهرانباشگاه بولینگ انقلاب

معرفی باشگاه های بولینگ تهران را با باشگاه بولینگ انقلاب شروع می‌کنیم. زیرا این باشگاه به‌عنوان مجهزترین مجموعه در پایتخت شناخته شده است؛ بنابراین علاقه‌مندانی که قصد دارند این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند، بهتر است تمرینات خود را در این باشگاه انجام دهند. طراحی مدرن و جذاب باشگاه در سطح بازیکنان حرفه‌ای و توسط مهندسان ایتالیایی انجام شده است.

کسانی که این باشگاه را انتخاب می‌کنند معمولا حرفه‌ای هستند و به تجهیزات مخصوص بولینگ نیاز دارند. این افراد می‌توانند وسایل مورد نیازشان مانند توپ بولینگ، کیف توپ، لباس ورزشی مخصوص بولینگ، کیسه تمیز کردن توپ، لوسیون دست و دستکش مخصوص بولینگ و غیره را از فروشگاه این مجموعه تهیه کنند. جالب است بدانید، این فروشگاه اولین مکان ورزشی برای فروش وسایل تخصصی بولینگ در ایران به‌شمار می‌آید.

در باشگاه بولینگ انقلاب، مسابقات به‌صورت هفتگی و بین‌المللی برگزار می‌شوند. البته فضای باشگاه به‌گونه‌ای است که بولرها، در حین تمرین هم حس‌وحال مسابقه دارند. چراکه در اکثر اوقات تمام لین‌ها پر هستند و افراد باید زمان نسبتا طولانی را انتظار بکشند تا نوبتشان شود. از سویی‌دیگر شنیدن صدای تشویق، صدای برخورد توپ با پین‌ها، پر بودن تمام لین‌ها و صفحه نمایشگر امتیازها که عدد آن هر لحظه بالا می‌رود هیجان بازی را چندبرابر خواهد کرد.

  • استفاده از سالن بولینگ برای افراد بالای ۷ سال نیاز به کارت عضویت باشگاه انقلاب دارد یا باید به‌عنوان مهمان یکی از اعضا وارد مجموعه شوید. قیمت باشگاه بولینگ انقلاب برای ورودی ۳۰ هزار تومان و به‌ازای هر ساعت بازی ۲۵۰ هزار تومان است. البته باید از قبل کارت عضویت باشگاه را خریداری کرده یا کارت ورود مهمان را از طریق یکی از اعضا تهیه کنید.
  • آدرس باشگاه بولینگ انقلاب: استان تهران، خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه کردستان و سئول، باشگاه بولینگ انقلاب
  • شماره تماس: ۲۶۲۱۶۳۷۸ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳:۳۰ بعداز ظهر

باشگاه بولینگ شهید چمران یا بولینگ عبدوبولینگ شهید چمران یا بولینگ عبدو

محال است از قدیمی‌های تهران باشید و نام بولینگ عبدو به گوش‌تان نخورده باشد. این باشگاه جزو یکی از باشگاه های بولینگ تهران است که حدود ۵۰ سال پیش توسط فردی به نام عبدو در بخش شمال تهران ساخته شد. در آن زمان باشگاه عبدو با ۲۰ لین خط مجزا به‌عنوان بزرگ‌ترین باشگاه بولینگ آسیا شناخته می‌شد، اما متاسفانه باشگاه بولینگ عبدو در سال ۱۳۵۸ دچار آتش‌سوزی مهیبی شد و در این جریان تمام تجهیزات و امکاناتش را از دست داد.

بعد از این اتفاق دوباره باشگاه عبدو با ۸ لین مجزا و طبق استاندارد بین‌المللی با نام مجموعه فرهنگی ورزشی چمران راه‌اندازی شد. این باشگاه دارای محیطی جذاب و مدرن برای علاقه‌مندان به ورزش بولینگ است.

زمانی که شما توپ بولینگ را در دست می‌گیرید و راه می‌روید عضلات فیله کمترتان قوی می‌شوند. هنگام پرتاب کردن این توپ‌های سنگین و توپر با وزن بین ۴.۵ تا ۷ کیلوگرم، عضلات دست منقبض و کشیده شده و منجر به ورزیده شدن عضلات بازو، تاندون‌ها و رباط‌ها می‌شود. کالری‌سوزی ورزش بولینگ از دیگر مزایای این ورزش مفرح است و باعث می‌شود تا از خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت و اضافه وزن دور بمانید. یادگیری آسان و فضای رقابتی مناسب هم از دیگر عواملی هستند که این ورزش را میان افراد در تمام گروه‌های سنی محبوب کرده است.

از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این باشگاه شامل سالن سینما، شهربازی، سالن‌های ورزشی، استخر، فودکورت و غیره است.

  • قیمت بازی در باشگاه بولینگ شهید چمران (عبدو سابق) برای هر گیم با ۲۰ توپ، برابر ۹۰ هزار تومان است.
  • آدرس باشگاه بولینگ شهید چمران: استان تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، رو‌به‌روی ایستگاه مترو صدر، باشگاه بولینگ شهید چمران
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۸۹۴۵۳
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ بعدازظهر

باشگاه بولینگ سرزمین عجایب؛ از باشگاه های بولینگ تهرانباشگاه بولینگ سرزمین عجایب

در غرب تهران باشگاه‌های بولینگ بسیار خوب و جذابی احداث شده است. یکی دیگر از این باشگاه های بولینگ تهران که امکان بازی برای کودکان را دارد، باشگاه بولینگ سرزمین عجایب یا بولینگ تیراژه ۱ است. در باشگاه سرزمین عجایب در مجتمع تجاری تیراژه قرار دارد. علاقه‌مندان به ورزش بولینگ می‌توانند همراه با انجام این ورزش، از دیگر امکانات آن مانند فروشگاه‌‌ها، کافی‌شاپ، هایپر مارکت، فودکورت، سالن سینما و شهربازی سرزمین عجایب لذت ببرند. حتی زمانی که کودکتان در شهربازی مشغول بازی هستند می‌توانید به صورت سانسی از بازی بولینگ استفاده کنید.

سالن بولینگ تیراژه برای بزرگسالان دارای ۱۲ لین مجهز با سیستم مکانیزم توپ‌برگردان است و سالن مینی بولینگ مجموعه هم برای کودکان طراحی شده است. تنها تفاوت آن با سالن بزرگسالان در اندازه پین‌ها و سایز لین‌هاست. در حالی‌که قوانین بازی و تعداد پین‌ها برای هر دو سالن یکسان است.

قوانین بازی برای هر دو بزرگسال و کودک شامل ۱۰ فریم است. هر بازیکن در هر فریم، دو بار توپ را به سمت پین‌ها پرتاب می‌کند. امتیاز هر فریم بر اساس تعداد پین بولینگ‌هایی است که در مجموع دو پرتاب هر فریم انداخته می‌شوند و به کل امتیازات هر بازیکن اضافه می‌شود.

به حرکتی که در همان پرتاب اول، تمام پین‌ها بیفتد «استرایک» گفته می‌شود. اگر پین‌ها با دو بار پرتاب بیفتد بازیکن حرکت «اسپیر» انجام داده است. اگر بعد از هر دو پرتاب پینی باقی مانده باشد به آن اوپن فریم یا فریم باز می‌گویند. حال اگر بولر نتواند در ضربه خود هیچ یک از پین‌ها را بیندازد به ضربه او «میس» گفته می‌شود.

قبل از مراجعه به ورزشگاه، سانس مورد نظرتان را رزرو کنید، زیرا باشگاه در ساعت رزرو آماده ارائه خدمات به شماست. برای بهره‌مندی از خدمات بیشتر مانند آموزش رایگان توسط مربیان مجرب، ورودی رایگان و کفش بولینگ می‌توانید از باشگاه کارت عضویت سالانه گلد (GOLD) یا وی آی پی (VIP) دریافت کنید.

  • ورودی سالن بولینگ تیراژه برای هر نفر ۵۰۰۰ تومان و هزینه سانس‌ها با توجه به زمان بازی برای استفاده از یک لین از ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰۰ تومان متغیر است. می‌توانید سالن و سانس بولینگ را از قبل در دو سانس نیم ساعته ۱۵۰۰۰۰ تومان و یک ساعته ۲۵۰۰۰۰ تومان رزرو کنید.
  • آدرس باشگاه بولینگ سرزمین عجایب: استان تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، مجتمع تجاری تیراژه، طبقه سوم، بولینگ سرزمین عجایب
  • شماره تماس: ۴۴۴۹۲۰۰۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱۰ شب و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۱ شب

باشگاه بولینگ اپال تهرانبولینگ اوپال

باشگاه بولینگ اپال، یکی از باشگاه های بولینگ تهران واقع در طبقه هشتم مرکز تجاری اپال، دارای ۱۲ لین مجزا و استاندارد همراه با سیستم ثبت امتیاز اتوماتیک و پیشرفته است. در این باشگاه ظرفیت بازیکنان هر لین حداکثر ۴ نفر است. وجه تمایز این باشگاه ارائه کفش مخصوص برای بازیکنان است.

باشگاه بولینگ کفش مخصوص دارد. به این علت که بازیکن بولینگ (بولر) باید قبل از پرتاپ توپ سر بخورد؛ بنابراین پوشیدن این کفش مخصوص به او کمک می‌کند تا بازی را در سطح حرفه‌ای انجام دهد و همچنین استفاده از آن مانع از وارد شدن آسیب به پای ورزشکار می‌شود.

کف یکی از لنگه‌های کفش بولینگ لیزتر از دیگری است و کف کفش دیگر خاصیت ترمزگیری دارد. معمولا جنس کفش لیزتر از چرم یا وینیل می‌باشد و کفش سخت‌تر از پلاستیک ساخته می‌شود. بازیکن باید با توجه به راست دست یا چپ دست بودن خودش کفش مناسبش را انتخاب کند.

در مجموعه تجاری و تفریحی اپال علاوه‌بر باشگاه بولینگ، امکان بازی بیلیارد و بازی‌های واقعیت مجازی هم وجود دارد و همین امر آن را به مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی نوجوانان و بزرگسالان تبدیل کرده است. هم‌چنین می‌توانید لحظات خوشی را در قسمت‌های مختلف این مجموعه هم‌چون شهربازی، فودکورت، رستوران، کافی‌شاپ، قنادی، پردیس سینمایی و غیره تجربه کنید.

  • قیمت بازی بولینگ اپال، در ایام شنبه تا چهارشنبه برای هر لین ۲۰۰ هزار تومان و در روزهای آخر هفته ۲۵۰ هزار تومان است.
  • آدرس بولینگ اپال تهران: استان تهران، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان، مرکز خرید اپال
  • شماره تماس: ۲۶۶۵۴۹۲۱ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۲ شب، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب

باشگاه بولینگ شیانباشگاه بولینگ شیان

باشگاه بولینگ شیان برای علاقه‌مندان به بازی بولینگ و کسانی که می‌خواهند این بازی را به صورت تفریحی و خانوادگی انجام دهند مناسب است. این باشگاه جزء یکی از باشگاه های بولینگ تهران است که در مجموعه ورزشی صدف با مساحتی حدود هزار مترمربع  قرار گرفته است. علاوه‌بر این ورزش دارای امکانات دیگری مانند باشگاه بیلیارد، اسنوکر، بازی‌های کامپیوتری، فوتبال‌دستی، ایر هاکی و دارت است.

طراحی فضای مجموعه به‌گونه‌ای است که امکان بازی همزمان برای خانم‌ها و آقایان، فراهم شده است. هم‌چنین موقعیت قرارگیری آن در نزدیکی پارک جنگلی شیان، واقع در شرق تهران، زمینه بازی و تفریح برای دوستداران ورزش بولینگ به‌ویژه در ایام آخر هفته و تعطیلات را دوچندان کرده است.

یکی از شرایطی که باشگاه بولینگ شیان دارد، قیمت مناسب آن است و همین امر باعث شده تا این تصور که بولینگ ورزشی برای پولداران است از ذهن‌ها پاک شود و عموم مردم در تمام رده‌های سنی توانایی انجام این بازی را داشته باشند. در باشگاه شیان برای افرادی که بولینگ را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند، کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

جالب است بدانید، عملکرد سیستم امتیازدهی پیشرفته به دو صورت است. برخی مدل‌ها یک میکرو‌سوئیچ دارند امتیازها توسط سوئیچ‌ها محاسبه شده و به سیستم امتیازدهی ارسال می‌شود. گاهی هم امتیازدهی به کمک دوربین و توسط نرم‌افزار انجام می‌شود. به این صورت که، حدود ۳ ثانیه بعد از عبور توپ از جلوی سنسور توپ و  پایین آمدن گارد محافظ، عکسی توسط دوربین گرفته می‌شود تا تعداد پین‌های ریخته شده شمارش شوند. پس از آن عملیات توسط نرم‌افزار محاسبه خواهد شد.

  • قیمت باشگاه بولینگ شیان برای هر لین یک ساعت است و برابر ۲۸۰ هزار تومان است.
  • آدرس باشگاه بولینگ شیان: استان تهران، میدان هروی، ضلع شرقی پارک صدف، مجموعه ورزشی صدف، بولینگ شیان
  • شماره تماس: ۲۲۹۷۳۴۹۵ ۰۲۱ – ۰۲۱۲۲۹۷۳۹۶۲
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲ شب

باشگاه بولینگ گنجینه شادیباشگاه بولینگ گنجینه شادی

بولینگ گنجینه شادی واقع در تهرانسر از بهترین باشگاه‌های بولینگ غرب تهران است که در مجتمع تجاری الماس یک قرار دارد. فضای مناسب باشگاه به علاقه‌مندان این ورزش مفرح کمک می‌کند تا بازی را به‌صورت اصولی انجام دهند. البته بولینگ در کنار جذابیت، کالری سوزی بسیار بالایی داشته و در عین حال نیاز به تکنیک خاصی ندارد.

شما می‌توانید ضمن انجام بازی در باشگاه بولینگ گنجینه شادی از دیگر خدمات رفاهی و تفریحی مجموعه نظیر خرید از فروشگاه‌ها، غذا خوردن در سفره‌خانه سنتی، پارکینگ، سینما ۶ بعدی، شهربازی و غیره لذت ببرید. لازم به ذکر است، فعالیت این باشگاه به‌طور موقت متوقف شده است؛ بنابراین قبل از رفتن بهتر است با شماره مجموعه تماس بگیرید.

شهربازی این مجموعه شامل تفریحات و سرگرمی‌های متعددی نظیر وسایل بازی مشت‌زنی، چکش‌زنی، شبیه‌ساز موتور، شبیه‌ساز ماشین، ایر هاکی بزرگسالان، بازی‌های کامپیوتری، خانه بازی کودکان، بازی‌های جایزه‌ای و باشگاه بولینگ وجود دارد.

  • آدرس بولینگ گنجینه شادی: استان تهران، تهرانسر، بلوار لاله، مجتمع تجاری الماس یک، طبقه سوم، بولینگ گنجینه شادی
  • شماره تماس: ۴۴۵۹۲۹۸۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

باشگاه بولینگ مگامال؛ از بزرگ‌ترین باشگاه‌های غرب تهران

یکی از مجهزترین باشگاه های بولینگ تهران باشگاه بولینگ مگا مال با مساحت ۱۳۰۰ مترمربع دارای ۱۲ لاین استاندارد و سیستم امتیازدهی پیشرفته است. البته ۴ لین آن برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه درنظر گرفته شده تا افراد با انجام این بازی لحظات مهیج و شادی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های بولینگ غرب تهران است. باشگاه بولینگ در طبقه دوم مجتمع تجاری مگا مال قرار گرفته است. با مراجعه به این مجتمع تجاری در کنار انجام بازی بولینگ، می‌توان از دیگر امکانات آن مانند شهربازی، فروشگاه‌، پردیس سینمایی، سالن ورزشی، هایپرمارکت، فود کورت و غیره بهره‌مند شد.

  • آدرس بولینگ مگا مال: استان تهران، بزرگراه ستاری، شهرک اکباتان، میدان شهید صارمی، بولینگ مگا مال
  • شماره تماس: ۴۴۶۹۴۴۷۱ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: همه روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب

باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان؛ از قدیمی‌ترین باشگاه‌های غرب تهران

یکی از قدیمی‌ترین باشگاه های بولینگ تهران در غرب، بولینگ اریکه ایرانیان است. این باشگاه همزمان با تاسیس مجتمع تجاری هشت طبقه اریکه ایرانیان در سال ۱۳۷۹ راه‌اندازی شد. باشگاه بولینگ اریکه ۱۲ لین استاندارد با سیستم ثبت امتیاز پیشرفته و اتوماتیک دارد. پخش موسیقی حین انجام بازی و فضای دلنشین، محیط باشگاه را برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه دلچسب‌تر کرده است.

بالاترین رکوردها در بالای هر یک از لین‌ها نمایش داده می‌شود تا بازیکنان با دیدن اعداد، برای پرتاب بهتر و کسب امتیاز بیشتر انگیزه بیشتری به‌دست آورند. این نوع ثبت امتیاز باعث می‌شود بازیکنان برای پرتاب‌های بهتر و کسب امتیازات بالاتر بیشتر تلاش کنند. جالب است بدانید در تمامی ۱۲ لین رکورد بیشترین امتیاز کسب شده از زمان تاسیس این باشگاه هم ثبت شده است.

بعد از بازی در باشگاه بولینگ می‌توانید از دیگر امکانات مجموعه اریکه ایرانیان مانند سالن بیلیارد و اسنوکر، سینما، استخر، سالن بندسازی و غیره استفاده کنید و خاطره‌ای بسیار شیرین و ماندگار برای خودتان ثبت کنید.

  • قیمت باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان برای هر لین به‌ازای یک ساعت برابر ۸۰ هزار تومان و هر نیم ساعت برابر ۶۵ هزار تومان است.
  • آدرس بولینگ اریکه ایرانیان: استان تهران، بلوار فرحزادی، نبش خیابان حافظی، مرکز خرید اریکه ایرانیان، بولینگ اریکه ایرانیان
  • شماره تماس:  ۵-۲۲۳۷۰۰۰۱ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

باشگاه بولینگ ایران مال؛ مجموعه‌ای در بام غرب تهرانباشگاه بولینگ ایران مال

باشگاه بولینگ ایران مال که باعنوان بولینگ گلکسی ایران مال هم شناخته می‌شود مجموعه‌ای تازه تاسیس، مدرن و مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیاست که در بازار بزرگ ایران و در منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است.

این باشگاه جزو باشگاه های بولینگ تهران است که با مساحت ۱۸۰۰ مترمربع، ۱۶ لین استاندارد و سیستم امتیازدهی پیشرفته در بام ایران مال قرار گرفته است و می‌توانید با آرامش خاطر در کنار آب‌نمای موزیکال مجموعه، بولینگ بازی کنید. تعداد نفرات هر لین حداکثر چهار نفر است و مدت زمان استفاده از هر لین حداکثر یک ساعت است. از این باشگاه می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریاچه خلیج فارس داشته باشید و زمان استراحت از این منظره دلنشین لذت ببرید.

  • قیمت یک ساعت بازی در بولینگ ایران مال با توجه به روزهای هفته از ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۳۰ هزار تومان متغیر است. معمولا هزینه نیم ساعت بازی از شنبه تا چهارشنبه ۱۲۵ هزار تومان است و این قیمت برای یک ساعت بازی در روزهای پنجشنبه و جمعه تا ۳۳۰ هزار تومان است.
  • آدرس باشگاه بولینگ ایران مال: استان تهران، بزرگراه شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (ایران مال)، باشگاه بولینگ ایران مال
  • شماره تماس: ۴۷۶۷۲۱۵۱ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب

باشگاه بولینگ برج میلاد

یکی از معروف‌ترین باشگاه های بولینگ تهران در برج میلاد قرار گرفته است. افراد می‌توانند در کنار داشتن یک بازی هیجان‌انگیز، تفریحات دیگری در مراکز خرید، شهربازی و اسکای پارک هم داشته باشند. محیط کاملا خانوادگی این مجموعه فرصت مناسبی برای مراجعه‌کنندگان فراهم می‌کند تا لحظات خوشی را در تعطیلات آخر هفته سپری کنند.

  • قیمت باشگاه بولینگ برج میلاد برای هر لین در هر گیم بازی به اندازه پرتاب ۲۰ توپ، ۷۰ هزار تومان است.
  • آدرس باشگاه بولینگ برج میلاد: بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، ورودی بزرگراه همت، ورود به کنارگذر مسیر اختصاصی برج میلاد، باشگاه بولینگ برج میلاد
  • شماره تماس: ۰۹۹۰۲۴۸۸۰۷۴
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ عصر

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا