صنعت غذایی

معرفی 15 تا از بهترین آجیل فروشی تهران + آدرس

محبوبیت آجیل در بین خانواده‌های ایرانی در ایام عید نوروز و شب یلدا بسیار زیاد است. اما متاسفانه تقلب و فروش آجیل‌های بی‌کیفیت در این بازار زیاد است. در این مقاله با معرفی بهترین آجیل فروشی تهران به شما کمک می‌کنیم تا خرید مطلوبی داشته باشید.

به گزارش تجارت امروز؛ آجیل یکی از خوراکی هایی است که علاوه بر عید نوروز و شب یلدا در خانههای ایرانی در باقی ایام سال نیز یافت می‌شود به علت خواص زیا این مغزیجات مصرف آن در ایران بالا است، البته به همان میزان نیز قیمت آن نیز هرسال افزایش زیادی می‌کند. ایران یکی از کشورهایی است که تولید آجیل با کیفیت در جهان را نیز تامین می‌کند از همین رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین آجیل فروشی تهران که کیفیت بالایی دارند آشنا کنیم تا خرید راحت و مطمئنی داشته باشید.

معرفی بهترین آجیل فروشی در تهران

در تهران قدیم آجیل فروشی‌ها در دو منطقه بازار (ابتدای بازار کنار خندق و اول بازار چهارسوق بزرگ) بودند. اما امروزه این فروشگاه‌های عمده فروش خشکبار (آجیل فروشی های تهران) در بازار تجریش، بازار تهران (خیابان پانزده خرداد، ناصرخسرو) و دیگر مناطق شهر تهران قرار دارند.حال به معرفی تعدادی از بهترین آجیل فروشی تهران می پردازیم تا در خریدی راحت و خوش‌کیفیت به شما کمک کنیم:

آجیل سرای تبریزآجیل سرای تبریز

یکی از بهترین آجیل فروشی تهران، آجیل سرای تبریز می‌باشد که با داشتن دو شعبه در شهر تهران میزبان مشتریان عزیز است. آجیل سرای تبریز عرضه کننده بهترین محصولات شامل انواع آجیل و میوه خشک با بهترین کیفیت می‌باشد.

آدرس شعبه ۱: خیابان ولیعصر، روبروی سه راه زعفرانیه، نرسیده به باغ فردوس

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۹۰۲۵۳

آدرس شعبه ۲: سعادت آباد، بلوار فرحزادی، مرکز تجاری اُپال، جنب هایپر استار

شماره تماس:  ۰۹۱۴۱۱۹۰۸۰۵

آجیل اصل تبریزآجیل اصل تبریز

یکی دیگر از بهترین آجیل فروشی تهران، آجیل اصل تبریز است. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع: آجیل، میوه خشک، سوغاتی‌های شهرهای مختلف مثل، یزد، کرمان وکرمانشاه، انواع خشکبار، ترشیجات، آلو و قیسی، آدامس و شکلات، زعفران، کشک، عسل، قطاب، کلوچه، محصولات گیاهی و رژیمی، پشمک، پولکی، حلوا، خرما و… را تهیه بفرمایید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان غربی، بعد از بیمارستان آتیه، پلاک ۴۳

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۱۳۲۷

آجیل تواضعآجیل تواضع

یکی از خوشنام‌ترین و بهترین آجیل فروشی تهران، تواضع است که با داشتن سه شعبه در شهر تهران، پذیرای مشتریان عزیز است.

آدرس شعبه اصلی: خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، شماره ۲۸۴۳

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۵۰۵۳۶

آدرس شعبه ۱: نیاوران، میدان شهید باهنر

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۱۱۵۸۴

آدرس شعبه ۲: سعادت آباد، نبش علامه شمالی

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۷۱۳۳۴

آجیل کیهانآجیل کیهان

آجیل کیهان، یکی دیگر از بهترین آجیل فروشی‌های شهر تهران است که مخاطبان بسیار زیادی دارد. در این فروشگاه می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

آدرس: خیابان شریعتی، چهارراه سمیه ( ابتدای خیابان حقوقی )، پلاک ۹۵

شماره تماس ۷۷۵۰۲۶۵۴ ۰۲۱

آجیل امیرحسین

آجیل امیرحسین نیز یکی دیگر از فروشگاه‌های آجیل بهترین آجیل فروشی تهران است که می‌توانید در آن انواع خشکبار، ترشیجات، شیره وارده، شیرینی، سوهان، گز، آبنبات، پاستیل، آلو و قیسی، آدامس و شکلات، زعفران، کشک، عسل، قطاب، پشمک، پولکی، حلوا، خرما را تهیه بفرمایید.

نشانی: بزرگراه رسالت، بین خیابان استادحسن بنا و ١۶ متری اول، پلاک ١٠٨٨

شماره تماس: ۲۲۵۲۳۱۴۵ ۰۲۱

آجیل ایوبآجیل ایوب

یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌های عرضه کننده آجیل و بسیته‌های کادویی آجیل و انواع شیرینی، فروشگاه خشکبار ایوب است که در آن می‌توانید انواع خشکبار، انواع کره، آجیل پودری (عربی)، آجیل شور، آلوجات، برنج، شیرینی، سوهان، گز، آبنبات، پاستیل، آلو و قیسی، آدامس و شکلات، زعفران، کشک، عسل، قطاب، پشمک، پولکی، حلوا، خرما و… را در بهترین و زیباترین بسته‌بندی تهیه بفرمایید.

آدرس: ستارخان، بین پل ستارخان و برق آلستوم، پلاک ۶۳۴

شماره تماس: ۴۴۲۸۰۲۲۲ ۰۲۱

آجیل کاشانی

از بهترین آجیل‌فروشی‌های بازار تهران می‌توان به فروشگاه کاشانی اشاره کرد. در این فروشگاه، انواع خشکبار، گل محمدی، کنجد، انواع خلال، لیموعمانی، عناب، انجیر، زرشک، سویا، کشمش را می‌توانید با بهترین کیفیت تهیه کنید.

آدرس:  چهارراه مولوی، خیابان صاحب جمع، روبروی کوچه مرغی‌ها، پلاک ۴۷۴

شماره تماس: ۵۵۸۰۷۸۹۵ ۰۲۱

آجیل نمونه

آجیل نمونه نیز از آن دسته آجیل‌فروشی‌های محدوده بازار بزرگ تهران است که در آن می‌توانید انواع، آجیل، خشکبار، برنج، حبوبات، چای، عسل، زعفران، گز، انواع تنقلات و شکلات را بهترین کیفیت تهیه کنید.

آدرس: خیابان ۱۵ خرداد، انتهای بازار آهنگر‌ها، سرای قزوینی‌ها، پلاک ۲۵

شماره تماس: ۵۵۶۲۹۷۰۸ ۰۲۱، ۵۵۸۱۶۷۴۸ ۰۲۱، ۵۵۸۹۵۴۵۶ ۰۲۱

آجیل امین

یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع آجیل با بهترین کیفیت، آجیل امین است که مشتریان می‌توانند بهترین محصولات را با کیفیت عالی در آن تهیه کنند.

آدرس: خیابان پیروزی، بعد از بزرگراه امام علی (ع)، شماره ۸۶۲

شماره تماس: ۳۳۳۳۳۶۳۳ ۰۲۱

آجیل و خشکبار سیمیشکا

یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌های آجیل و خشکبار در شهر تهران، سیمیشکا بوده که دارای دو شعبه است. این فروشگاه می‌توانید انواع: خشکبار، آجیل، شیرینی و تنقلات، خوار و بار، شکلات، عسل و انواع دمنوش‌های گیاهی را با بهترین کیفیت تهیه بفرمایید.

آدرس شعبه ۱: انتهای اشرفی اصفهانی شمالی، خیابان سیمون بلیوار، خیابان اقبالی پور، بین کوچه ۳ و ۴، پلاک ۲۶

شماره تماس:  ۰۲۱-۴۴۸۰۳۰۰۹ ، ۰۹۱۲-۷۴۷۱۳۷۲

آدرس شعبه۲: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، ۱۸متری مطهری، پلاک ۸۳، جنب پاساژ میلاد

شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۳۶۴۸۳۴ ، ۰۹۱۲-۷۴۷۱۳۷۲

آجیل فروشی هوشی سادات

هوشی سادات جزو بهترین آجیل فروشی در بازار تهران است که مشتریان بسیاری دارد. آدرس دقیق آجیل فروشی هوشی سادات تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ تهران، چهارسوق کوچک، جنب مشیرخلوت، پلاک ۲۰۹ و شماره تلفن آن ۵۵۶۳۴۸۰۲ می‌باشد.

آجیل فروشی یگانهآجیل فروشی یگانه

آجیل فروشی یگانه یکی از بهترین آجیل فروشی های تهران و معروف ترین فروشگاه‌های آجیل و خشکبار در بازار تهران به شمار می آید. این فروشگاه در چهار راه مولوی و در خیابان صاحب جمع قرار دارد.

آجیل فروشی هاشم پور

این آجیل فروشی نیز، یکی از معروف ترین آجیل فروشی های تهران در بازار ۱۵ خرداد است که فرآیند تولید و پخش اختصاصی انواع آجیل را از کارگاه آجیل پزی خود انجام می دهد.

آجیل الماس غربآجیل الماس غرب

آجیل فروشی الماس غرب در زمینه آجیل و خشکبار و انواع شیرینی فعالیت می کند و یکی از بهترین آجیل فروشی تهران به شمار می رود. این فروشگاه در بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان باهنر قرار گرفته است.

آجیل و خشکبار رئوف

آجیل و خشکبار رئوف یکی از شیک ترین و بهترین آجیل فروشی تهران در خیابان پاسداران است و به ارائه محصولات مختلفی مثل زعفران، انواع آجیل، باسلق، حبوبات، سوهان، شربت می پردازد.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا