اجتماعی

معرفی 9 رنگ ناخن لوکس و ترند برای خانم های جذاب!

یک خبر خوش برای خانم های جذابی که عاشق رنگ ناخن لوکس و ترند هستند، ما در این مقاله تمام این رنگ های لوکس و ترند ناخون را معرفی می کنیم.

به گزارش تجارت امروز؛ همه خانم ها دوست دارند، رنگ ناخن لوکس و ترند را انتخاب کنند. اما از آنجایی که رنگ های زیادی وجود دارد، شاید کمی سردرگم شوید. بنابراین ما به شما در انتخاب رنگ کمک می کنیم.

۹ رنگ ناخن لوکس و ترند

خوشبختانه با پیشرفت در دنیای رنگ ها، تنوع در رنگ ها افزایش یافته است و  شناسایی این رنگ ها کار سختی نیست، ما این رنگ ها را به شما معرفی می کنیم.

۱. هنر ناخن سه بعدی

این شامل ایجاد طرح های سه بعدی روی ناخن ها است که اغلب با جزئیات و بافت های پیچیده است. این از اولین موارد رنگ ناخن لوکس است.

۲. لاک ناخن مغناطیسی

دومین مورد از رنگ ناخن لوکس لاک مخصوصی که با استفاده از آهنربا طرح های مسحورکننده ای ایجاد می کند.

۳. تجمل مینیمالیستی

گاهی اوقات، تجمل در سادگی نهفته است. طرح‌های مینیمالیستی با لهجه‌های ظریف مانند یک جواهر یا خط ظریف طلا می‌توانند حرف‌های زیادی بزنند.

۴. رنگ ناخن لوکس؛ لاک ناخن مات

لاک ناخن مات یک روکش غیر براق و مخملی ارائه می دهد که به ناخن های شما زیبایی می بخشد. فاقد درخشش براق لاک ناخن سنتی است و ظاهری آرام و ظریف به آن می بخشد.

لاک‌های مات در رنگ‌های مختلف موجود است و می‌توان آن‌ها را به تنهایی یا با لهجه‌های براق برای طراحی ناخن‌های مرسوم استفاده کرد. آنها به دلیل فرمول خشک شدن سریع و سایش طولانی مدت خود شناخته شده اند.

۵. لاک ناخن متالیک و درخشان

لاک‌های متالیک و درخشان برای کسانی که می‌خواهند به ناخن‌هایشان جذابیت و درخشندگی ببخشند بسیار مناسب است. برای دستیابی به ظاهر بازتابنده و نورگیر، این پولیش ها ذرات ریز فلزی یا رنگدانه های خیره کننده را در خود جای داده اند.

آن‌ها به اندازه‌ای همه‌کاره هستند که می‌توان آن‌ها را هم برای رویدادهای رسمی و هم برای مراسم رسمی زد، و این رنگ ناخن لوکس در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، از متالیک روشن گرفته تا درخشان‌های ظریف وجود دارند.

۶. رنگ ناخن لوکس؛ رلاک ناخن براق و پولک

لاک‌های براق و پولک‌دار همه‌چیز برای بیان یک رنگ ناخن لوکس است. وقتی ناخن‌هایتان را با یکی از این رنگ‌های پر زرق و برق یا پولک‌زی رنگ می‌کنید، نمی‌توانید سر خود را برگردانید. به لطف طیف وسیعی از اندازه‌ها و رنگ‌های موجود، می‌توانید آن‌ها را به هر شکلی که دوست دارید، از لهجه‌های زرق و برق کم‌رنگ گرفته تا ناخن‌های ظالمانه بمب‌های پر زرق و برق، مدل دهید. برای مناسبت های خاص یا فقط برای روشن کردن روزتان، لاک براق یا پولک را امتحان کنید.

۷. رنگ ناخن لوکس؛ لاک ناخن هولوگرافیک

لاک هولوگرافیک یک نوع منحصر به فرد از لاک ناخن است که وقتی روی ناخن ها اعمال می شود یک اثر رنگین کمان خواب آور ایجاد می کند. ظاهر منشوری و سه بعدی آن نتیجه رنگدانه های هولوگرافیک است که نور را منعکس می کنند. پولیش‌های هولوگرافیک در طیف وسیعی از قدرت‌ها و رنگ‌ها موجود هستند، بنابراین می‌توانید جلوه هولوگرافی ظریف یا ظاهری رنگین کمانی روشن و واضح داشته باشید. کسانی که دوست دارند هنر ناخن را تجربه کنند یا فقط می خواهند توجه را به ناخن های خود جلب کنند، اغلب آنها را انتخاب می کنند.

۸. رنگ ناخن لوکس؛ لاک ناخن ژل

لاک ناخن ژل یک نوع رنگ ناخن لوکس با دوام و ماندگاری طولانی است که براقیت بالایی دارد. برای سفت شدن و سفت شدن پولیش نیاز به پخت زیر یک لامپ UV یا LED دارد و در نتیجه یک مانیکور مقاوم در برابر تراشه ایجاد می شود که می تواند تا دو هفته دوام بیاورد. لاک های ژل دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و پرداخت ها هستند و به دلیل ظاهر براق خود شناخته می شوند. آنها نیاز به تکنیک های حذف خاص با استفاده از استون یا ژل لاک پاک کن دارند.

۹. لاک ناخن پودری

لاک ناخن پودری که به عنوان ناخن آکریلیک یا SNS نیز شناخته می شود، جایگزین محبوبی برای لاک ناخن سنتی است و یک رنگ ناخن لوکس است.

استفاده از تاپ کت پس از آغشته کردن ناخن به پودر رنگی، کار نهایی است. ناخن‌های پودری در طیف وسیعی از رنگ‌ها و روکش‌ها وجود دارند و مانیکورهای ماندگاری را ارائه می‌دهند. استحکام و مقاومت آنها در برابر خرد شدن آنها را به انتخاب خوبی برای افرادی که ناخن های ضعیف یا ظریفی دارند تبدیل می کند.

اهمیت کیفیت لاک ناخن

کیفیت خوب لاک ماندگاری بیشتری دارد. این بدان معناست که به سرعت پولیش‌های ارزان‌تر خرد نمی‌شود یا محو نمی‌شود و رنگ آن برای مدت طولانی‌تری می‌ماند.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا