خواندنی

موقع خرید کاندوم چه باید بگوییم؟ خرید آسان کاندوم بدون خجالت

کی از مشکلاتی که امروزه گریبان بسیاری از افراد را گرفته و گاهاً هیچ راه حلی هم برای آن‌ها وجود ندارد، بیماری‌های جنسی و مقاربتی است. با وجود آن که صحبت از چنین مسائلی در فرهنگ ما یک تابو به حساب می‌آید و اغلب افراد از صحبت درباره آن‌ها احساس شرم می‌کنند، اما واقعیت این است که مشکلاتی در سطح اجتماع ریشه کرده‌اند که عدم توجه به آن‌ها صرفاً شرایط را بدتر خواهد کرد.

به نقل از داروخانه داروچی یکی از مشکلاتی که امروزه گریبان بسیاری از افراد را گرفته و گاهاً هیچ راه حلی هم برای آن‌ها وجود ندارد، بیماری‌های جنسی و مقاربتی است. با وجود آن که صحبت از چنین مسائلی در فرهنگ ما یک تابو به حساب می‌آید و اغلب افراد از صحبت درباره آن‌ها احساس شرم می‌کنند، اما واقعیت این است که مشکلاتی در سطح اجتماع ریشه کرده‌اند که عدم توجه به آن‌ها صرفاً شرایط را بدتر خواهد کرد. بسیاری از این بیماری‌های مقاربتی با چند راهکار ساده قابل پیش‌گیری هستند. از طرف دیگر، پیش‌گیری از بارداری یکی دیگر از موارد مهم است که باید در نظر گرفته شود. عدم توجه به این نکته باعث افزایش آمار سقط جنین غیرقانونی شده و مشکلاتی را برای بانوان به همراه خواهد داشت.

راه حلی که در هر دوی این موارد مشترک بوده و کاربرد خود را نیز اثبات کرده، کاندوم است. با وجود آن که استفاده از آن می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد، اما هنوز هم خجالت از خرید کاندوم از جمله خرید کاندوم تاخیری باعث عدم استفاده از آن در عده‌ای از زوجین می‌شود. در این مقاله به خرید بدون خجالت کاندوم خواهیم پرداخت و اسم‌ علمی کاندوم را نیز بیان می‌کنیم. برای رفع این مشکل و حفظ سلامت خودتان این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

دلیل خجالت از خرید کاندوم

نخستین سوالی که قصد پاسخ دادن به آن را داریم این است که چرا از خرید کاندوم خجالت می‌کشیم؟ در پاسخ به این سوال به نقل از داروخانه داروچی باید بگوییم که با وجود پیشرفت‌هایی که در چند سال اخیر شاهد آن هستیم، باز هم عده‌ای از زوجین از خرید کاندوم احساس شرم می‌کنند. این در حالی است که چنین چیزی به هیچ عنوان جایی برای خجالت کشیدن ندارد.

روابط جنسی امری طبیعی و غریزی به حساب می‌آیند که از بدو شکل‌گیری بشر وجود داشته و تا به حال نیز برای بقای انسان و رفع نیازهای طبیعی او وجود داشته‌اند. با این وجود، تابویی که درباره این مسائل در فرهنگ ما وجود دارد، اجازه خرید بدون خجالت کاندوم را به برخی افراد نمی‌دهد‌. در صحبت با چنین افرادی باید بگوییم که طبیعتاً هیچ چیز به جز سلامتی شما و شریک جنسی‌تان مهم نیست و بهتر است با خجالت کشیدن بی‌مورد، از خرید کاندوم امتناع نکرده و خودتان را به دردسر نیندازید. بسیاری از افراد به دنبال راه حلی مناسب جهت تهیه لوازم زناشویی بدون خجالت کشید هستند. در واقع این افراد به دنبال راه حلی هستند که با اشاره غیر مستقیم ، به مسئول داروخانه بفهمانند که نیاز به یک محصول خاص دارم.

در ادامه راه حل‌هایی را برای خرید بدون خجالت کاندوم بیان کرده‌ایم.

چطور می‌توانیم بدون خجالت کاندوم بخریم؟

برای آن که به این پرسش پاسخ دهیم، بیایید ابتدا سوال «اسم علمی کاندوم چیست؟» را بررسی کنیم. بسیاری از افراد برای آن که این حس خجالت را کمتر احساس کنند، ترجیح می‌دهند از نام دیگری برای آن استفاده کرده و به این ترتیب، کمتر احساس خجالت داشته باشند. به همین دلیل است که عبارت « اسم علمی کاندوم » به دفعات در گوگل سرچ شده است. با این حال باید بگوییم که متأسفانه کاندوم نام دیگری جز کاندوم نداشته و در کشورهای دیگر نیز به همین نام خوانده می‌شود؛ بنابراین، راه حل استفاده از نام علمی به دردتان نخواهد خورد. ما در این قسمت پیشنهادهای دیگری برای شما داریم.

برای خرید بدون خجالت کاندوم، ابتدا وارد داروخانه شده و به سمت قفسه‌های آرایشی و بهداشتی بروید و منتظر بمانید تا یک متصدی آقا به سمتتان بیاید. در این صورت راحت‌تر می‌توانید درخواستتان را مطرح کنید. پس از آن با توجه به چند نکته می‌توانید خرید بدون خجالت کاندوم را انجام دهید. در ادامه چند پاسخ متفاوت برای سوال « چطور می‌توانیم بدون خجالت کاندوم بخریم» ارائه کرده‌ایم.

درخواست طبق برند

ساده‌ترین راه برای خرید بدون خجالت کاندوم، درخواست طبق برند است. می‌توانید به متصدی داروخانه نام برند کاندوم را بگویید؛با توجه به خاص بودن و همچنین محدود بودن تعداد برند‌های موجود در بازار ،  او خواهید فهمید که شما به دنبال چه چیزی هستید و سپس جزئیات بیشتری را از شما درخواست می‌کند تا در نهایت چیزی را به شما معرفی کند که برایتان کارایی داشته باشد. برندهای کدکس، کاپوت، ایکس دریم، شادو و غیره از جمله کاندوم‌های باکیفیت در بازار ایران هستند.استفاده از هریک از این اسامی می‌تواند به مسئول داروخانه بفهماند که منظور شما چیست.

برای مثال با گفتن درخواست کدکس تاخیری ، مسئول داروخانه قطعا قصد شما را در رابطه با خرید کاندوم کدکس تاخیری می‌فهمد. یا برای مثال با بیان درخواست یک پک ۱۲ تایی کاپوت خاردار ، مسئول  داروخانه منظور شما را در رابطه با خرید کاندوم کاپوت می‌فهمد.

موقع خرید کاندوم چه باید بگوییم؟ خرید آسان کاندوم بدون خجالت

درخواست طبق خواص و انواع

یکی دیگر از راه‌های خرید بدون خجالت کاندوم، درخواست طبق خواص و انواع آن است. برای مثال اگر به یک کاندوم تأخیری نیاز دارید، می‌توانید از متصدی داروخانه یک «دابل دیلی کدکس» یا «۴۵ دقیقه کاپوت» یا «سوپر دیلی گودلایف» درخواست کنید. در این حالت متصدی موارد مشابه را نیز به شما معرفی خواهد کرد. اگر به کاندوم نازک نیاز دارید، «زیرو کدکس» یا «میکرو تین کاپوت» را از متصدی بخواهید. البته باید به این نکته توجه کرد که بعضی از اسامی و خواص مربوط به برندهای خاصی از محصولات است. برای مثال اسپری تاخیری دلتا ، محصولی است که باید طبق برند و خواص از آن استفاده کرد.

درخواست طبق تعداد

برای مثال با درخواسن یک پک ۱۲تایی تاخیری ، مسئول داروخانه خواهد فهمید که منظور شما ، یک کاندوم تاخیری ۱۲ تایی خواهد بود. پس برای اشاره به کاندوم می‌توان از این اسم نیز استفاده کرد.

خرید اینترنتی کاندوم، راه حل آسان برای خرید

بهترین راهی که می‌توانیم برای خرید بدون خجالت کاندوم به شما پیشنهاد کنیم، خرید اینترنتی کاندوم است. امروزه برای حل این مشکل سایت‌های متعددی به فروش اینترنتی کاندوم می‌پردازند که محصول مورد نظر شما را با بسته‌بندی محرمانه به منزلتان ارسال می‌کنند. با استفاده از این روش می‌توانید کاندوم مورد نظر خودتان را دقیقا طبق چیزی که نیاز دارید سفارش دهید و بدون هیچ‌ خجالتی، آن را درب منزلتان دریافت کنید. راه‌اندازی این سایت‌ها توانسته کمک شایانی به خرید بدون خجالت کاندوم بکند.

خرید دیگر لوازم زناشویی به صورت اینترنتی

امروزه ، داروخانه‌های آنلاین محصولات بسیار مختلفی از محصولات جنسی را عرضه می‌کنند. از جمله این موارد می‌توان به مواردی همچون اسپری تاخیری جنسی ، انواع کاندوم خاردار ، داروی تقویت جنسی خوراکی ، ژل شستشوی بانوان و غیره اشاره کرد.

برای خرید ژل شستشوی بانوان و همچنین استعلام قیمت و خرید کاندوم خاردار می‌توانید از طریق داروچی اقدام کنید.

پاسخ به چند پرسش متداول

در آخر قصد داریم به چند مورد از رایج‌ترین سوالاتی که درباره خرید بدون خجالت کاندوم ایجاد می‌شود پاسخ دهیم:

۱- اسم علمی کاندوم چیست؟

کاندوم اسم دیگری ندارد و همین واژه، به عنوان اسم علمی کاندوم در نظر گرفته شده است. در واقع این واژه انگلیسی به زبان فارسی وارد شده است.

۲- چرا از خرید کاندوم خجالت می‌کشیم؟

دلیل اصلی خجالت از خرید کاندوم، تابوی فرهنگی است که همیشه میان ما وجود داشته است. ترس از این که دیگران از این مسئله آگاه شوند، احساس خجالت را در برخی افراد ایجاد می‌کند.

۳- چطور می‌توانیم بدون خجالت کاندوم بخریم؟

برای خرید بدون خجالت کاندوم می‌توانید‌ از نام برند و یا انواع و خواص آن‌ها استفاده کنید. برای مثال برای خرید کاندوم ساده می‌توانید از عبارت « کدکس کلاسیک» استفاده کنید.

۴- بهترین راه برای خرید بدون خجالت کاندوم چیست؟

بهترین راه برای آن که بدون خجالت کاندوم بخرید، خرید از سایت‌های اینترنتی است. در این صورت می‌توانید با خیالی آسوده بهترین و مناسب‌ترین نوع کاندوم را برای خودتان انتخاب کرده و با بسته‌بندی محرمانه دریافت کنید.

موقع خرید کاندوم چه باید بگوییم؟ خرید آسان کاندوم بدون خجالت

کلام آخر

در این مقاله به اسم علمی کاندوم پرداخته و راه‌های خرید بدون خجالت کاندوم را بررسی کردیم.‌ توجه داشته باشید که خجالت کشیدن در مواردی که به سلامت شما و همسرتان مربوط است، به هیچ عنوان جایز نیست. بهتر است به جای خجالت کشیدن از خرید کاندوم، از راه‌هایی برای خرید بدون خجالت کاندوم استفاده کنید. بهترین راه، خرید از وب‌سایت‌های معتبر است. اگر از این کار خجالت می‌کشید، حتماً خرید از سایت را امتحان کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا